Gå til innhold

Tips til liten rimelig kabin trillekoffert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en anbefaling til lat person som ikke gidder google mer? Trenger en som er lett å trille og som ikke ryker etter første turen. Ikke over 2000 kr. Reiser med Widerøe så må være innenfor 55-40-20. En god del av koffertene er jo et par cm større. Er ikke alltid de er så nøye på størrelsebegrensningene men det avhenger jo av hvem som er på jobb den dagen. Har ikke lyst å betale så mye men har lyst på en koffert som ikke mister hjulene etter en sesong liksom. Noen tips?

Anonymkode: 052db...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

glemte si at det bør være fra nettbutikk

AnonymBruker
Skrevet

Min kabinkoffert er mange år gammel, men skulle jeg kjøpt ny ville jeg muligens gått for Oslo fra North Pioneer.  Jeg har en litt større utgave og er veldig fornøyd. Lett å trille på, takler partier med grus og ujevn vei forholdsvis greit, og den har kommet helskinnet gjennom bagasjesystemet til Widerøe enn så lenge.

Anonymkode: fa4c5...553

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Min kabinkoffert er mange år gammel, men skulle jeg kjøpt ny ville jeg muligens gått for Oslo fra North Pioneer.  Jeg har en litt større utgave og er veldig fornøyd. Lett å trille på, takler partier med grus og ujevn vei forholdsvis greit, og den har kommet helskinnet gjennom bagasjesystemet til Widerøe enn så lenge.

Anonymkode: fa4c5...553

Bestiller en rosa sånn. Den var fin. Takk for tips. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...