*Shira* Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Hvordan er temperaturen i Paris i måndedskifte mars/april?
Latee Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 http://www.weather.com/activities/travel/b...076&from=search
*Shira* Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2006 http://www.weather.com/activities/travel/b...076&from=search ← Takk
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 Det er herlig vår der i mars/april
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå