AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #101 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Flott personlighet. Folk ba meg fokusere på personlighet fremfor vekt. Tenkte det var et godt tips. Minimum 5kg ned var planen hennes, slik hun hadde vært litt tidligere. Ambisjoner om 10kg ned. Som du vet gikk aldri vekten den veien. Føler meg lurt. Anonymkode: cb619...3bf Det gjør nok hun også når hun finner ut hvordan du er Anonymkode: f99ad...ab2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #102 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Helt jævlig. Hun var lubben fra før. Over bmi 23. Lagt på seg minst 6 kg til. Nå ser hun ikke ut selv i måneskinn. Anonymkode: cb619...3bf BMI på 23 er normalvekt, ikke lubben. Menn må slutte å løpe etter anorektiske heroin chic, og tro at alt over BMI 20 er overvekt. Anonymkode: 54bd6...9ba 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #103 Del Skrevet 22. mai 2024 Det reduserer selvfølgelig lysten at kona har lagt på seg 10 kilo med sjokoladevekt Anonymkode: cdb99...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. mai 2024 #104 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 16.32): Da jeg traff dama var jeg 85 kg. I dag er jeg 105 kg. Hun var 55 kg og er i dag 75 kg. Eneste forskjellen er at min fett% er den samme. For min del er hun gull selv med mer pupp og rumpe. Hun er samme sjelen og med det følger det en tilstedeværelse i form av kjærlighet og nærhet til barna og meg jeg uner alle menn som ser sin kvinne. Jeg er takknemmelig og glad. Når hun holder rundt meg i begjær, da blir seg like hard som for 21 år siden. Takk for det samlivet hun har bidratt så sterkt til. En bauta i mitt liv. . Anonymkode: d623c...bf8 Fantastisk bra skrevet ❤️. Helt herlig 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #105 Del Skrevet 22. mai 2024 For min del: Rundere dame, mer kos... Vi koser mer enn før, klemmer mer, har mer sex enn før. Kan bli kåt bare av en god klem. Liker at det er mye myk kvinnekropp! Synd for dem som har det motsatt. Anonymkode: 60710...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #106 Del Skrevet 22. mai 2024 Dere som liker overvekt; Er dere overvektige selv? Vil dere ha slappe menn fordi da slipper dere å vedlikeholde deres egen kroppen? Glorifiseringen av fett har jeg aldri forstått meg på. Nå husker jeg ikke tallene, men fedme ligger skyhøyt på lista hvis du vil ha tidlig død. Anonymkode: b4ca8...716 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #107 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som liker overvekt; Er dere overvektige selv? Vil dere ha slappe menn fordi da slipper dere å vedlikeholde deres egen kroppen? Glorifiseringen av fett har jeg aldri forstått meg på. Nå husker jeg ikke tallene, men fedme ligger skyhøyt på lista hvis du vil ha tidlig død. Anonymkode: b4ca8...716 Ganske stor forskjell på fedme og øvre skiktet av normalvekt/nedre skiktet av overvekt…. Jeg liker menn med fett på kroppen, magre menn finner jeg avtennende. Jeg selv vipper mellom undervekt og nedre skilt av normalvekt. Så ingen sammenheng der. Jeg bare vil ha en stor og god bamse 🤭 Anonymkode: f99ad...ab2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #108 Del Skrevet 22. mai 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: BMI på 23 er normalvekt, ikke lubben. Menn må slutte å løpe etter anorektiske heroin chic, og tro at alt over BMI 20 er overvekt. Anonymkode: 54bd6...9ba Ja, og ligger man så høyt i normalvekt sjiktet så er det ikke uvanlig at kvinner er lubne. Slik som hun var. Nå er hun overvektig og feit. Har du sett dama mi naken? Nei! Det er ikke muskler vekten består av for å si det slik. Bare overflødig og helt unødvendig fett. Hun fikk diabetes 2 for ikke lenge siden. Du er vel slik som feirer uhelse og sykdom du. Ja til flere syke kvinner og dårlige sexliv og samliv. "Litt ekstra" vekt er ikke farlig. Jo det er det, på mange plan. Og slutt med det anorexia vissvasset. Ville bare ha ei normalvektig dame som ikke så usunn ut. Anonymkode: cb619...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 22. mai 2024 #109 Del Skrevet 22. mai 2024 Jeg har aldri opplevd å gå opp til mer enn normalvekt. Har alltid sett opp til dem som har litt å gå på. Kanskje en grunn til at jeg søker menn som er slitt store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå