AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #21 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men det sier noe om hvorvidt disse menneskene krever noe annet av partner enn seg selv. Og det er ikke en stilig egenskap. Er nok av folk som VIL ha sånn eller sånn kropp på partner og gir beng i å passe på sin egen kropp. Anonymkode: 59eb7...b6a Det er nå så, men det blir jo en helt annen diskusjon. Anonymkode: 6b1c9...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. april 2024 #22 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er det da slik at dere selv har beholdt kroppen/er veltrent? Mener ikke å dømme, oppriktig nysgjerrig 🙃 Anonymkode: 2741b...a98 Hvilket nivå man ligger på selv, har jo ikke noen betydning for hva man selv tenner på. Det har bare en betydning på hva som er reellt oppnåelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #23 Del Skrevet 21. april 2024 Hans Tore Lem skrev (12 minutter siden): Hvilket nivå man ligger på selv, har jo ikke noen betydning for hva man selv tenner på. Det har bare en betydning på hva som er reellt oppnåelig. Er det slik å forstå at du tenner på et sett med fysiske egenskaper og at disse er hard-wiret i hjernen din og statiske over tid? Det er interessant å forstå i så fall. For meg er det ikke sånn:) Anonymkode: 2741b...a98 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #24 Del Skrevet 21. april 2024 Hans Tore Lem skrev (15 minutter siden): Hvilket nivå man ligger på selv, har jo ikke noen betydning for hva man selv tenner på. Det har bare en betydning på hva som er reellt oppnåelig. Men hvis man vet med seg selv at man ikke kommer til å tenne på en eldre/rundere versjon av partner, så bør man jo strengt tatt ikke etablere en relasjon, evt være klar på at forholdet har en "best før-dato". Og man bør ikke få barn, mange kvinner får ødelagt kroppen av graviditet og fødsler. Anonymkode: eda57...a4f 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #25 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det slik å forstå at du tenner på et sett med fysiske egenskaper og at disse er hard-wiret i hjernen din og statiske over tid? Det er interessant å forstå i så fall. For meg er det ikke sånn:) Anonymkode: 2741b...a98 Sånn er det for meg ja. Det eneste som har endret seg over tid er hvilken aldersgruppe jeg tenner på, 20-åringer er for unge til å tenne meg nå sammenlignet med da jeg selv var i den alderen. Anonymkode: 6b1c9...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #26 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvis man vet med seg selv at man ikke kommer til å tenne på en eldre/rundere versjon av partner, så bør man jo strengt tatt ikke etablere en relasjon, evt være klar på at forholdet har en "best før-dato". Og man bør ikke få barn, mange kvinner får ødelagt kroppen av graviditet og fødsler. Anonymkode: eda57...a4f Det meste blir ødelagt av å få barn. Anonymkode: 6b1c9...954 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #27 Del Skrevet 21. april 2024 Skjønner at for meg er det komplett motsatt av hvordan det er for mange andre menn, men for meg er det sånn: Jeg liker store damer. Kona var bare såvidt litt smålubben da vi først traff hverandre. Da hadde jeg bare hatt større kjærester enn henne tidligere. Etter vi fikk barn har hun blitt rundere og rundere med årene. Jeg syns hun har blitt deiligere og deiligere. Jeg tenner bare enda mer på henne nå enn før. Vi klemmer og koser mer enn før og har minst like ofte sex som før. Flere ganger i uken på det 17. året nå. I min verden er det bare mer kos med større damer, og er det noe jeg er, så er det en kosete mann. Menn som syns mykere kvinnekropper er mindre deilige, og heller vil ha "stram og fast" skjønner jeg meg ikke på. Men de skjønner seg nok ikke på meg heller. Det er helt i orden. Alle må ikke like det samme. Anonymkode: 60710...85f 9 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #28 Del Skrevet 21. april 2024 Vi føler oss lurt, men vi holder klokelig kjeft Anonymkode: 393f2...df4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokoladebanan Skrevet 21. april 2024 #29 Del Skrevet 21. april 2024 Har gått opp 20 kg og ned det samme siste årene. Mannen min elsker og sier han tenner på meg uansett. Likevel syns jeg jeg fikk mer respons da jeg hadde mer på kroppen enn nå. Selv føler jeg meg bedre nå når jeg er lettere. Alle har ulike preferanser, sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #30 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi føler oss lurt, men vi holder klokelig kjeft Anonymkode: 393f2...df4 Lurt av deres egen kunnskapsløshet, kanskje. Alle eldes og "forfaller", menn også. Men menn slipper å få kroppen ødelagt av graviditet og barnefødsler. Anonymkode: eda57...a4f 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #31 Del Skrevet 21. april 2024 Vel. Av mange grunner, så har jeg endt opp med tid og stunder å gått opp hele det dobbelte av egen kroppsvekt. Jeg er i relativt form, bestiger fjelltopper her og der, lange turer i skog og mark, sykler 40 min fra-til jobb (ikke elsykkel!) daglig... Er generelt ingen stillesittende person, men jeg har fått appelsinhud, strekkmerker og generelt andre ting som følger med økende alder. Vi liker oss generelt utendørs i aktivitet. For vår del, så har det gått helt fint med vektøkning - han tenner på meg fremdeles. Vi har sex oftere nå enn da jeg var slank, og grunnen kan alltids sies å være at barna er eldre. Jeg føler derimot at han er ærlig når han sier at jeg er vakker og attraktiv, og sexen gjør ham også troverdig. De siste par årene har også mannen gått opp noen kilo, fått bittelitt mer pappakropp (fremdeles slank og trent), og jeg synes han er deilige nå enn da han var vaskebrett-trent. Anonymkode: acc1c...27b 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #32 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurt av deres egen kunnskapsløshet, kanskje. Alle eldes og "forfaller", menn også. Men menn slipper å få kroppen ødelagt av graviditet og barnefødsler. Anonymkode: eda57...a4f Vi finner oss ei yngre og slankere elskerinne. Problem solved. Anonymkode: 393f2...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #33 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi føler oss lurt, men vi holder klokelig kjeft Anonymkode: 393f2...df4 Over tid skjer det mye utseendemessig med de fleste. Anonymkode: 50271...ef5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #34 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det slik å forstå at du tenner på et sett med fysiske egenskaper og at disse er hard-wiret i hjernen din og statiske over tid? Det er interessant å forstå i så fall. For meg er det ikke sånn:) Anonymkode: 2741b...a98 De fleste tilpasser seg over tid. Tenner heldigvis ikke på gutter på 20.år, slik jeg gjorde da jeg var 20. Men noen henger igjen.. Anonymkode: 8ef3a...2b3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #35 Del Skrevet 21. april 2024 Vi var nokså like i fysikken da vi først ble sammen, og er ganske like med henhold til vektkurve. Noen kilo fra eller til har ikke hatt noen effekt på.sex livet, det er andre ting som tenner. Dynamikk , samspill osv. Anonymkode: 8ef3a...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #36 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vi føler oss lurt, men vi holder klokelig kjeft Anonymkode: 393f2...df4 Og du er veltrent og fit livet gjennom? Du har født barn og fått kroppen endret av vekt og hormoner? Håper du skiller deg og lar en annen få elske dama di slik hun fortjener. Slik søppelkommentar om dama di er slemt! Anonymkode: 6d3aa...45d 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #37 Del Skrevet 21. april 2024 Både jeg og samboer har gått opp i vekt mens vi har vært sammen. Tror han syns det var verre at jeg har gått opp. Han begynte i det smått å hinte om ting at kanskje jeg ikke trengte å spise så stor porsjon, at jeg ikke trengte spise dessert, at kanskje vi skulle begynne på treningssenter sammen, kunne ta tak i magen min hvor jeg har lagt på meg, osv. Jeg syns det var skikkelig ubehagelig. Jeg har aldri gjort noe sånt til han selv om han har lagt på seg omtrent like mange kg som meg. Jeg syns fortsatt han er kjempefin, og tenner på han. Kanskje derfor han ikke gidder gjøre noe mye med det heller.... Fordi jeg tok til meg det han sa og innså at jeg er ikke fornøyd selv heller med hvordan jeg ser ut lengre. Så jeg sa at vi gjerne kunne begynne på treningssenter sammen. Det var hans ide, men hvem tror du faktisk drar dit? Det er ikke han. Og jeg har begynt å spise mye sunnere og mindre. Mens samboer fortsatt kan sitte og trø i seg potetgull posen eller frossen pizzaen. Jeg har begynt å merke at jeg går ned i vekt og det føles veldig godt. Lurer på hvor lenge det tar før samboer innser at jeg blir tynnere? Kanskje han da får motivasjon til å gå ned selv? Hvem vet... Anonymkode: 04735...c00 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. april 2024 #38 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det slik å forstå at du tenner på et sett med fysiske egenskaper og at disse er hard-wiret i hjernen din og statiske over tid? Det er interessant å forstå i så fall. For meg er det ikke sånn:) Anonymkode: 2741b...a98 Det kan endre seg litt i perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. april 2024 #39 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvis man vet med seg selv at man ikke kommer til å tenne på en eldre/rundere versjon av partner, så bør man jo strengt tatt ikke etablere en relasjon, evt være klar på at forholdet har en "best før-dato". Og man bør ikke få barn, mange kvinner får ødelagt kroppen av graviditet og fødsler. Anonymkode: eda57...a4f Er du så opptatt av sex at du må tenne på en person resten av livet for å ha en relasjon til et menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #40 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Lurt av deres egen kunnskapsløshet, kanskje. Alle eldes og "forfaller", menn også. Men menn slipper å få kroppen ødelagt av graviditet og barnefødsler. Anonymkode: eda57...a4f Jeg har født to barn, gikk opp 20 kg hver gang. Jobbet meg rett ned til startvekt etterpå, samt tok av noen ekstra kilo etter siste svangerskap. Min 40 år gamle kropp er slankere og bedre trent nå enn for 20 år siden. Min mann derimot: gikk opp i vekt begge gangene jeg var gravid, men gikk ikke ned igjen. Han "sympatispiste". Flaks for ham at han har et attraktivt ansikt som jeg gjerne kikker på døgnet rundt, mem kroppen hans gir meg null lyst til å hoppe i høyet med ham. Har fått ham til å gå på Wegovy nå, siden han helt tydelig ikke klarer å begrense matinntaket sitt. Anonymkode: d053e...6c9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå