Gå til innhold

Lavere alder på hissige mennesker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det innvirkning på levealder kontra positive, smilende mennesker? 

Anonymkode: 8f6a5...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare snakke for meg selv, men er mye mer tålmodig og overbærende nå enn da jeg var yngre, samtidig finner jeg meg ikke i å bli tråkket på lengre. 

Anonymkode: e1cf8...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men er mye mer tålmodig og overbærende nå enn da jeg var yngre, samtidig finner jeg meg ikke i å bli tråkket på lengre. 

Anonymkode: e1cf8...e81

Det er én ting. Jeg får høre at jeg er veldig positiv hele tiden og ingen kan se for seg meg sinna. Er sjeldent det. Men har en kollega som er sinna som en tyrker, på alt mulig. 

Anonymkode: 8f6a5...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som var en skikkelig hissigpropp. Vedkommende lever enda og er 90+.  Så tror ikke hissige mennesker lever kortere.

Anonymkode: 3981b...fdb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vet om en som var en skikkelig hissigpropp. Vedkommende lever enda og er 90+.  Så tror ikke hissige mennesker lever kortere.

Anonymkode: 3981b...fdb

Da vet vi det😄 men glede i hverdagen er viktig for helsa. 

Anonymkode: 8f6a5...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer med folk i familien min, i hvert fall. De som har vært tålmodige, høflige, rolige og jevnt over lette å ha med og gjøre har blitt 95+. De fleste over 100 år. De som har vært surmaga gubbe-fitter har sjeldent passert 80.

Anonymkode: 5736b...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stemmer med folk i familien min, i hvert fall. De som har vært tålmodige, høflige, rolige og jevnt over lette å ha med og gjøre har blitt 95+. De fleste over 100 år. De som har vært surmaga gubbe-fitter har sjeldent passert 80.

Anonymkode: 5736b...eae

Yess. De sier at hissige mennesker får høyere blodtrykk og andre ugunstige ting for kroppen. Stress er jo også farlig. 

Anonymkode: 8f6a5...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har opplevd gjennom 50 år på kloden,er at små sinte folk dør før dem er 70. Men er som regel en stygg psykisk lidelse hos folk som er hissige....

Store bedagelige med laaaaang lunte runder både 85 og 95.

Men finnes unntak, noen blir tussete på slutten av livet og skifter personlighet. 

Anonymkode: 41bf3...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De jeg har opplevd gjennom 50 år på kloden,er at små sinte folk dør før dem er 70. Men er som regel en stygg psykisk lidelse hos folk som er hissige....

Store bedagelige med laaaaang lunte runder både 85 og 95.

Men finnes unntak, noen blir tussete på slutten av livet og skifter personlighet. 

Anonymkode: 41bf3...8e3

Jeg, ts, er veldig lett til sinns. Er sjeldent sur og ser mye av det positive i ting. Av og til blir jeg skygget av negative folk og jeg lar meg påvirke. Har også merket bitre personer, sutrete folk ikke blir så gamle. Det sliter jo uten tvil på helsa. Så smil folkens 😁😅

Anonymkode: 8f6a5...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hissig som en lemen, men lavt blodtrykk, lavt kolesterol og kommer fra slekter som blir gamle- med kort lunte 😂Ikke sur, ikke bitter, men blir altså så SINNA på ting som ikke virker, folk som går i veien i butikken, og aller verst- alle idioter bak rattet 🤯

Anonymkode: 06926...09f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...