Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så bra å høre. Jeg er nå på dag 16 og venter bare på at stingene skal løse seg opp. Ikke vondt utover stingene som er litt ubehagelig( stikker). Spent på å høre Hvordan de neste dagene går med deg:)

Anonymkode: 23b08...645

For meg er det 3 uker siden operasjon og venter på at stingene skal falle ut. Gjerne gi oppdatering på når dine faller ut:)

Anonymkode: 37d59...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

For meg er det 3 uker siden operasjon og venter på at stingene skal falle ut. Gjerne gi oppdatering på når dine faller ut:)

Det skal jeg gjøre. Kirurgen sa min ville oppløse seg mellom 4-6 uker… veldig kjedelig å vente på..  har du noe helvelse eller smerter nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skal jeg gjøre. Kirurgen sa min ville oppløse seg mellom 4-6 uker… veldig kjedelig å vente på..  har du noe helvelse eller smerter nå? 

Nei nå lever jeg helt som normalt. Merket ikke noe hevelse eller ømhet etter uke 2. Av og til stingene kan stikke litt bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 20.47):

Fly hjem til dine fellow flagef***** 🦇

Anonymkode: 35cf6...4a9

Jaujau. Bedre å ha en flaggerfitte enn å være en drittfitte, sånn som du er.

Anonymkode: 00d16...af7

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvordan går det det idag? 

Dag 3 og her går det bra. Fremdeles så lite ubehag at den bedøvelsesgeleen jeg fikk med hjem har blitt liggende bortsett fra et par gangers bruk :) Jeg kjenner allerede at det fysisk er mer behagelig. Det siste jeg opplevde før jeg dro avgårde til klinikken var at begge kjønnsleppene mine klistrer seg fast til hvert sitt lår og gjorde vondt, og det er så deilig at det ALDRI skal komme i klem eller gnage og bli sårt igjen. 

Anonymkode: 6567c...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 16.16):

Har dine sting falt ut enda? Jeg er på 21 dager i dag og de sitter fortsatt godt i.. men fikk som sagt beskjed at det ville skje mellom 4-6 uker😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dine sting falt ut enda? Jeg er på 21 dager i dag og de sitter fortsatt godt i.. men fikk som sagt beskjed at det ville skje mellom 4-6 uker😩

Ikke meg du siterer, men jeg tok operasjon for mange år siden.

Det er BRA at de sitter godt i. Du er bare på uke 3. Dersom de hadde vært løse nå så ville det grodd løst. Du vil at de skal sitte godt i, så sårkantene er godt samlet frem til de er grodd nok til å holde seg sammen selv. Husk stingenes funksjon. De løser seg opp når jobben sin er ferdig. 

Anonymkode: 1afdb...e0c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sitter like godt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en liten kontroll idag og fikk se bildene av det som var blitt fjernet ved siden av en linjan. Hun fjernet hele 5 cm på hver side. Der var enn jeg trodde :o

Det har grodd masse hos meg allerede, og smerter har jeg ikke . Det er en lett kløe og noe helvelser, men ellers i veldig fin form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var på en liten kontroll idag og fikk se bildene av det som var blitt fjernet ved siden av en linjan. Hun fjernet hele 5 cm på hver side. Der var enn jeg trodde :o

Det har grodd masse hos meg allerede, og smerter har jeg ikke . Det er en lett kløe og noe helvelser, men ellers i veldig fin form.

Oi det var mye ja, det kommer til å bli en ny hverdag for deg nå. Jeg gleder meg til å gå med alle klær som før var vonde å gå med! 

hvor lenge skal Stingene dine sitte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Oi det var mye ja, det kommer til å bli en ny hverdag for deg nå. Jeg gleder meg til å gå med alle klær som før var vonde å gå med! 

hvor lenge skal Stingene dine sitte? 

Jeg merker allerede stor forbedring enda jeg er hoven.

Litt usikker, men det ble sydd i 3 lag. Jeg vil tippe at de skal sitte i mellom 3-6 uker? Siden min siste kontroll skal skje rundt 6 uker etter jeg ble operert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 12.03):

Mine sitter like godt enda

Har dine sting forsvunnet nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opererte for ca 2 år siden og har ikke angret en dag. Var godt over 40 år da jeg opererte og har siden ungdomstiden hatt lyst til å klippe av de lange kjønnsleppene som ga så mye smerter og alltid kom i klem. Jeg har aldri kunnet sykle før nå. Jeg kjøpte meg sykkel bare et par måneder etter operasjonen og lærte meg å sykle. Nå sykler jeg ofte turer og er så glad for at jeg opererte. Ble operert på offentlig sykehus da jeg kvalifiserte for å få operasjonen dekket.

Anonymkode: a6a52...519

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dine sting forsvunnet nå? 

Nei de sitter i enda. Er dine ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei de sitter i enda. Er dine ute?

Nei sitter i her også. 4 uker i dag.. er sikkert litt utålmodig. Men vil ha de ut😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 14.53):

Hvor mye er igjen når hun tok 5 cm?

Anonymkode: 1e06c...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er igjen når hun tok 5 cm?

Anonymkode: 1e06c...b2c

Det er fortsatt  hovent så jeg er ikke sikker, men det er nok til at de ligger akkurat like innenfor de ytre. Det kan se ut som i underkant 1.5-ish cm skanskje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er fortsatt  hovent så jeg er ikke sikker, men det er nok til at de ligger akkurat like innenfor de ytre. Det kan se ut som i underkant 1.5-ish cm skanskje

Ca som hos meg. Her kuttet kirurgen vekk ca 6,5 cm. Har fått et helt nytt liv etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ca som hos meg. Her kuttet kirurgen vekk ca 6,5 cm. Har fått et helt nytt liv etter operasjonen.

Når gjorde du dette? Hvor lenge etter operasjonen føltes alt som normalt igjen ift sex osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...