AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #61 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fly hjem til dine fellow flagef***** 🦇 Anonymkode: 35cf6...4a9 Hva får du ut av å være slem? Jeg er voksen nok til å drite i sånne duste kommentarer. Men har skjønt det er plenty med unge og usikre jenter som ikke trenger det. Har du virkelig lyst å være en sånn person? Anonymkode: 23b08...645 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #62 Del Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fly hjem til dine fellow flagef***** 🦇 Anonymkode: 35cf6...4a9 Tenk over dette: 1. Det kan være din (eventuelt fremtidige) usikre datter som søker opp temaet og havner inne i denne tråden. Er det dette du ønsker at hun møtes med? Er det slik skam du ønsker å påføre henne, eller andre usikre tenåringer? Hva om det er din mor som sliter med dette, søker på kvinneguiden, og får seg nok et slag i magen når hun går inn i tråden her? Et slag påført av deg? Dette kan i alle høyeste grad gjelde flere av kvinnene rundt deg. Ønsker du å påføre dem enda mer skam? Anonymkode: 1afdb...e0c 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #63 Del Skrevet 23. oktober 2024 Oppdatering fra meg som tok operasjon på mandag. Resultatet ser veldig bra ut, men har fått en liten hematom( hevelse med blødning ) så må holde meg i ro. Er visst vanlig ifølge kirurg. Smertene er helt overkommelig. Tar paracette og det holder. Noen andre som har opplevd å få hematom av samme inngrep? Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #64 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Oppdatering fra meg som tok operasjon på mandag. Resultatet ser veldig bra ut, men har fått en liten hematom( hevelse med blødning ) så må holde meg i ro. Er visst vanlig ifølge kirurg. Smertene er helt overkommelig. Tar paracette og det holder. Noen andre som har opplevd å få hematom av samme inngrep? Anonymkode: 23b08...645 Fikk ikke hematom av inngrepet der, men fikk det da jeg sydde i forbindelse med fødsel. Kan jo sammenlignes litt.. Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 1afdb...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #65 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Fikk ikke hematom av inngrepet der, men fikk det da jeg sydde i forbindelse med fødsel. Kan jo sammenlignes litt.. Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 1afdb...e0c Ja det kan nok sammenlignes ja. Bortsett fra en liten hematom så går det bra. Ikke trengt smertelindring i dag som er dag 3 . Men håper hematonen går raskt ned. Den er litt vond om man kommer nær den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg følt meg veldig bra og er ikke veldig hoven ellers. litt ekkelt spm, men var din hematon som et blåmerke eller blodklumper? Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #66 Del Skrevet 24. oktober 2024 Kan dere som er blitt opererte fortelle hvilken klinikk dere ble operert på? Anonymkode: 6567c...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #67 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kan dere som er blitt opererte fortelle hvilken klinikk dere ble operert på? Anonymkode: 6567c...3c4 Volvat, kjempe fornøyd Anonymkode: 37d59...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #68 Del Skrevet 24. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Volvat, kjempe fornøyd Anonymkode: 37d59...809 Takk ❤️ Jeg har konsultasjon hos Akademiklinikken imorgen. Jeg er veldig spent. Anonymkode: 6567c...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2024 #69 Del Skrevet 24. oktober 2024 Østfold plastikkirurgi. Veldig profesjonelle og hyggelige Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #70 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 17.10.2024 den 22.38): Noen få uker, gikk veldig fint! Anonymkode: 1afdb...e0c Ventet du til stingene hadde falt ut? Isåfall når falt de ut? Anonymkode: 37d59...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #71 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg er nå på dag 5 og er ikke noe hoven. Selv med sting ser resultatet veldig bra ut allerede. Det som er ubehagelig er at stingene stikker litt og det er fortsatt litt vondt å sitte rett opp og ned. Utenom det er det ikke vondt å gå eller noe. Trengte kun smertelindring i 2 dager. Vil si dette går overraskende bra. Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #72 Del Skrevet 26. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 23.06): Jeg skal gjennomføre en kjønnsleppereduksjon i samråd med gynekolog pga plager og smerter nedentil. Er det noen som har gjennomført dette som kan fortelle om inngrepet og dagene/ukene etter? Hvilken klinikk brukte du? Ønsker ingen diskusjon om man bør gjennomføre inngrepet eller ikke. Anonymkode: 0f7e7...7e2 Når falt stingene dine ut? Hadde du sex før de falt ut? La partner merke til dette? Anonymkode: 37d59...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. oktober 2024 #73 Del Skrevet 28. oktober 2024 Tråden er ryddet for nedsettende innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #74 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har da vært på konsultasjon og skal operere onsdag neste uke Anonymkode: 6567c...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 29. oktober 2024 #75 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 20.33): Noen som har erfaring med å ha gjort dette, ikke på grunn av størrelse, men på grunn av en gjentakende og grusomt vond kvise? Altså, jeg har veldig små indre kjønnslepper, men får ofte en slags kvise/byll på den ene, og da hovner den voldsomt opp. Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å få "fjernet" en indre kjønnsleppe for å få bukt med problemet... Anonymkode: 215ee...e4a Snakk med fastlegen, det kan være dette: https://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bartholinitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #76 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har da vært på konsultasjon og skal operere onsdag neste uke Anonymkode: 6567c...3c4 Spennende. Hvor skal du gjøre det? Jeg er på dag 8 i dag og det går så bra. Ikke vondt lenger☺️ Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #77 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Spennende. Hvor skal du gjøre det? Jeg er på dag 8 i dag og det går så bra. Ikke vondt lenger☺️ Anonymkode: 23b08...645 Akademiklinikken. Følte meg veldig godt ivaretatt der og fikk et bra første inntrykk. Betalte 36 000. Anonymkode: 6567c...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #78 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 6.38): Ventet du til stingene hadde falt ut? Isåfall når falt de ut? Anonymkode: 37d59...809 Ja, ventet til de hadde falt ut. Husker ikke akkurat når det skjedde, det er så lenge siden. Det kommer vel også litt an på hva kirurg/gynekolog syr med, så spør den som opererer deg. Anonymkode: 1afdb...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #79 Del Skrevet 6. november 2024 Oppdatering: Jeg er nå nyoperert. Det svir endel, men det er på ingen måte smertefullt. Anonymkode: 6567c...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #80 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oppdatering: Jeg er nå nyoperert. Det svir endel, men det er på ingen måte smertefullt. Anonymkode: 6567c...3c4 Så bra å høre. Jeg er nå på dag 16 og venter bare på at stingene skal løse seg opp. Ikke vondt utover stingene som er litt ubehagelig( stikker). Spent på å høre Hvordan de neste dagene går med deg:) Anonymkode: 23b08...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå