AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #61 Del Skrevet 23. april 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Der ble jeg litt satt ut selv. Alle kortene fra kipper orakel stemte også! Dette her forstår jeg godt at du er stresset over!!! Hvilken person sin konto har du styr over? Har du økonomi nok til å skaffe advokat? Fordi kipper traff så trakk jeg på nytt. Og så fikk jeg opp false person. Hvem? Og så distant horizons og journey. Du sier dine foreldre bor litt langt unna? Kan det være noe der? Jeg trakk også court house. Og så trakk jeg igjen fra tarot på HVEM er false person? 8 of wands og 6 of wands, rett mellom false person og court house. Jeg tror noen lurer deg eller noe rundt legalitet. Jeg vet ikke hva. Jeg vet ikke om det er arv eller hva dette her er. Kan de falske personene, lovers med 6 of cups være dine foreldre? Hvilket tegn er de? Det er noe som ikke stemmer her, det er noen som prøver å lure noen, men hva? Anonymkode: 89b25...0d8 Min far. Han bor i samme by som meg, ca 10 min unna. Falsk person vet jeg ikke hvem skulle være sånn med en gang… Jeg skal på reise om litt så det kan nok være det. Min mor er Vekt og min far Kreps. Det eneste jeg kan tenke meg er at foreldrene mine solgte et hus og at det kan være noe der, eller så kan det være noe med han jeg bor med. Han er ikke alltid ærlig med meg. Anonymkode: f6d7e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #62 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min far. Han bor i samme by som meg, ca 10 min unna. Falsk person vet jeg ikke hvem skulle være sånn med en gang… Jeg skal på reise om litt så det kan nok være det. Min mor er Vekt og min far Kreps. Det eneste jeg kan tenke meg er at foreldrene mine solgte et hus og at det kan være noe der, eller så kan det være noe med han jeg bor med. Han er ikke alltid ærlig med meg. Anonymkode: f6d7e...c7b Hva er det med han? Jeg vet ikke med forvaltning av penger men er det noen som vet hvordan man ordner med det? Er det mulighet at en advokat hjelper deg med et slags opplegg? F.eks at du på papiret forvalter men så er det ordnet med banken at faste utgifter alltid blir trukket. Jeg vet ikke, men jeg bare sa til hele situasjonen "hva er det med dette her da?" og fra mystical kipper fikk jeg grief and adversity, theft og false person Er det moren din? Altså... noen her lurer noen. 7 of cups, 7 of pentacles. og så 3 of swords, 2 of cups opp ned og 5 of swords. En vill tanke: kan broren til Harald og den du bor med, eller moren din gjøre et eller annet for å stjele penger fra faren din? Eller verste fall, gjøre noe ulovlig med pengene og de har valgt ut deg slik at om noen blir tatt så faller skylden på deg og ikke dem? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #63 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min far. Han bor i samme by som meg, ca 10 min unna. Falsk person vet jeg ikke hvem skulle være sånn med en gang… Jeg skal på reise om litt så det kan nok være det. Min mor er Vekt og min far Kreps. Det eneste jeg kan tenke meg er at foreldrene mine solgte et hus og at det kan være noe der, eller så kan det være noe med han jeg bor med. Han er ikke alltid ærlig med meg. Anonymkode: f6d7e...c7b Eller kan det skje noe mens du skal reise? At du blir utsatt for ran? Er han du bor med utro eller driver med noe kriminelt? Er det kjæreste? Får også ofte opp 3 of cups her. Uansett ville jeg nok ha dobbeltsjekke dette her med å styre penger skikkelig med advokat for å sørge for at dette her blir gjort på en ordentlig måte. Gjerne lytte til intuisjonen ekstra godt om det er noe som ikke stemmer. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #64 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Min far. Han bor i samme by som meg, ca 10 min unna. Falsk person vet jeg ikke hvem skulle være sånn med en gang… Jeg skal på reise om litt så det kan nok være det. Min mor er Vekt og min far Kreps. Det eneste jeg kan tenke meg er at foreldrene mine solgte et hus og at det kan være noe der, eller så kan det være noe med han jeg bor med. Han er ikke alltid ærlig med meg. Anonymkode: f6d7e...c7b Kan han du bor med finne på å "set you up" for noe kriminelt som han har gjort men du blir offer for? Jeg vet ikke altså men det er noe veldig ekkelt og merkelig med det hele. Arv? Moren din? Huff Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #65 Del Skrevet 23. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det med han? Jeg vet ikke med forvaltning av penger men er det noen som vet hvordan man ordner med det? Er det mulighet at en advokat hjelper deg med et slags opplegg? F.eks at du på papiret forvalter men så er det ordnet med banken at faste utgifter alltid blir trukket. Jeg vet ikke, men jeg bare sa til hele situasjonen "hva er det med dette her da?" og fra mystical kipper fikk jeg grief and adversity, theft og false person Er det moren din? Altså... noen her lurer noen. 7 of cups, 7 of pentacles. og så 3 of swords, 2 of cups opp ned og 5 of swords. En vill tanke: kan broren til Harald og den du bor med, eller moren din gjøre et eller annet for å stjele penger fra faren din? Eller verste fall, gjøre noe ulovlig med pengene og de har valgt ut deg slik at om noen blir tatt så faller skylden på deg og ikke dem? Anonymkode: 89b25...0d8 Vi har en kontakt i banken som vi stoler på så det er ikke noe der. Jeg tror jeg kommer til å takle, men det var bare nytt og vanskelig. Livet er vel en del prøvelser så greit å lære seg å hanskes med dem istedenfor å skyve det fra seg, tenker jeg. Han, han sier han ikke stoler på meg, men han er utrolig vanskelig å forholde seg til noen ganger. Moren min drev i alle år med stikk til meg hvis jeg gjorde noe hun ikke likte, og han er på samme måte. Harald har vi ikke særlig kontakt med og broren er det bare meg som har kontakt med. I en vill fantasi der jeg vinner mange millioner eller til og med førstepremien i eurolotto, kan det godt være at noen i familien på min mors side hadde kommet med «krav» for å få penger. Pr dags dato har vi lite kontakt, nettopp fordi en del av dem er ufine og pengegriske. 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan han du bor med finne på å "set you up" for noe kriminelt som han har gjort men du blir offer for? Jeg vet ikke altså men det er noe veldig ekkelt og merkelig med det hele. Arv? Moren din? Huff Anonymkode: 89b25...0d8 Nei, ikke kriminelt. Såpass vet jeg at han ikke er involvert i. Ikke moren min heller. (Kan ikke skrive for mye info, vil ikke bli gjenkjent. Dessuten er klokken snart morgen.) Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #66 Del Skrevet 23. april 2024 I hvert fall skal du ha tusen hjertelig takk for at du la kort og så for meg Anonymkode: 89b25...0d8 ❤️🙏🏼 Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. april 2024 #67 Del Skrevet 23. april 2024 Unnskyld at jeg bryter inn, men 'falsk person' kjennetegner ikke en person. Kortet på siden av et annet viser helst til en advarsel om at noe ikke er slik det ser ut; f.eks der 'tyveri' ligger først, vil det kunne bety at det ikke er et tyveri, kort forklart. Kortet er en advarsel mot falskhet og forklarer andre kort. Det ekle her er du har klart å få en hel familie og en samboer til å være potensielle kjeltringer og skremmer folk. De kortene du la frem viser ikke til personer. Det er ikke noen personer der fordi da ville en person ha ligget foran kortet. Så det handler da om henne selv og hennes redsel for å gjøre feil i verste fall. Når det er sagt; Kipper legges 9 x 4 formasjon for nøyaktig lesing og hvis noen kan det trekker de ikke kort. De legger de 36 ut og så leter man etter svar på de områdene man vil ha svar på. Som vi får fordi har man gjort det har man tilgang til husene der og da kan man også kontrollsjekke med dem. Og INGEN som kan Kipper vil noensinne gjøre det annerledes. Det samme gjelder for Lenormand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #68 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har en kontakt i banken som vi stoler på så det er ikke noe der. Jeg tror jeg kommer til å takle, men det var bare nytt og vanskelig. Livet er vel en del prøvelser så greit å lære seg å hanskes med dem istedenfor å skyve det fra seg, tenker jeg. Han, han sier han ikke stoler på meg, men han er utrolig vanskelig å forholde seg til noen ganger. Moren min drev i alle år med stikk til meg hvis jeg gjorde noe hun ikke likte, og han er på samme måte. Harald har vi ikke særlig kontakt med og broren er det bare meg som har kontakt med. I en vill fantasi der jeg vinner mange millioner eller til og med førstepremien i eurolotto, kan det godt være at noen i familien på min mors side hadde kommet med «krav» for å få penger. Pr dags dato har vi lite kontakt, nettopp fordi en del av dem er ufine og pengegriske. Nei, ikke kriminelt. Såpass vet jeg at han ikke er involvert i. Ikke moren min heller. (Kan ikke skrive for mye info, vil ikke bli gjenkjent. Dessuten er klokken snart morgen.) Anonymkode: f6d7e...c7b Det er bra at dere har slik ordning med banken! Forstår det med info ❤️ Jeg vet ikke om dette er noe som kan være for deg men noen ganger havner vi i en slags "felle" hvor vi blir sammen med det som er kjent for oss. Er man vant til narsissistiske foreldre så kan det være at man blir sammen med lignende også. Og så er det en lei greie ved at narsissister kjenner igjen empater og de som er sårbare så de tiltrekkes mot hverandre. Det kan være at den tunge energien er i ditt forhold? 😕 Og her kommer også inn å kjenne igjen sin egen energi og hvor mye man faktisk blir påvirket av andre! Tenk på hvordan du har det med foreldrene dine og når du er borte. Og så tenk lignende med og uten han du er sammen med. Jeg lurer på om det du trenger er styrke for å manifestere å fylle opp din egen føleseskopp, og følelsen av å være selvstendig og glad? ❤️ AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I hvert fall skal du ha tusen hjertelig takk for at du la kort og så for meg Anonymkode: 89b25...0d8 ❤️🙏🏼 Anonymkode: f6d7e...c7b Bare hyggelig ❤️ Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #69 Del Skrevet 23. april 2024 Lawyam skrev (2 minutter siden): Unnskyld at jeg bryter inn, men 'falsk person' kjennetegner ikke en person. Kortet på siden av et annet viser helst til en advarsel om at noe ikke er slik det ser ut; f.eks der 'tyveri' ligger først, vil det kunne bety at det ikke er et tyveri, kort forklart. Kortet er en advarsel mot falskhet og forklarer andre kort. Det ekle her er du har klart å få en hel familie og en samboer til å være potensielle kjeltringer og skremmer folk. De kortene du la frem viser ikke til personer. Det er ikke noen personer der fordi da ville en person ha ligget foran kortet. Så det handler da om henne selv og hennes redsel for å gjøre feil i verste fall. Når det er sagt; Kipper legges 9 x 4 formasjon for nøyaktig lesing og hvis noen kan det trekker de ikke kort. De legger de 36 ut og så leter man etter svar på de områdene man vil ha svar på. Som vi får fordi har man gjort det har man tilgang til husene der og da kan man også kontrollsjekke med dem. Og INGEN som kan Kipper vil noensinne gjøre det annerledes. Det samme gjelder for Lenormand. Jeg har fått med meg at du har en slags sykelig trang til å konkurrere med meg om hvem som er best i tarot (og du er selvsagt best og vet alltid best). Jeg er ikke i konkurranse med noen og har ikke behov for det. Jeg har ikke behov for å heve meg over eller dominere noen for å føle meg bedre, som du føler du må gjøre med meg. Jeg vet at nå at karma's a bitch så du kan jo glede deg nå da siden du ikke gir deg. Den return to senderen jeg gav til deg var kraftig, og den tidobler seg nå når du enda ikke gir deg. Et råd til deg er å bry deg mindre om hva jeg driver på med, og fokusere på din lave selvfølelse og holdningen din om misery loves company. Din energi har kommet opp i andres readinger jeg ser på, og det er ganske petty energi altså. Tror også du er lav mann og har komplekser for dette og litt av hvert. Det er noe patetisk når en mann er sjalu på en kvinne som dette her altså. Skaff deg et liv. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #70 Del Skrevet 23. april 2024 Lawyam skrev (20 minutter siden): Unnskyld at jeg bryter inn, men 'falsk person' kjennetegner ikke en person. Kortet på siden av et annet viser helst til en advarsel om at noe ikke er slik det ser ut; f.eks der 'tyveri' ligger først, vil det kunne bety at det ikke er et tyveri, kort forklart. Kortet er en advarsel mot falskhet og forklarer andre kort. Det ekle her er du har klart å få en hel familie og en samboer til å være potensielle kjeltringer og skremmer folk. De kortene du la frem viser ikke til personer. Det er ikke noen personer der fordi da ville en person ha ligget foran kortet. Så det handler da om henne selv og hennes redsel for å gjøre feil i verste fall. Når det er sagt; Kipper legges 9 x 4 formasjon for nøyaktig lesing og hvis noen kan det trekker de ikke kort. De legger de 36 ut og så leter man etter svar på de områdene man vil ha svar på. Som vi får fordi har man gjort det har man tilgang til husene der og da kan man også kontrollsjekke med dem. Og INGEN som kan Kipper vil noensinne gjøre det annerledes. Det samme gjelder for Lenormand. Det skulle ikke forundre meg om stalker mine sosiale medier også og at du er DEN personen... Hi hater, bye hater! Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. april 2024 #71 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått med meg at du har en slags sykelig trang til å konkurrere med meg om hvem som er best i tarot (og du er selvsagt best og vet alltid best). Jeg er ikke i konkurranse med noen og har ikke behov for det. Jeg har ikke behov for å heve meg over eller dominere noen for å føle meg bedre, som du føler du må gjøre med meg. Jeg vet at nå at karma's a bitch så du kan jo glede deg nå da siden du ikke gir deg. Den return to senderen jeg gav til deg var kraftig, og den tidobler seg nå når du enda ikke gir deg. Et råd til deg er å bry deg mindre om hva jeg driver på med, og fokusere på din lave selvfølelse og holdningen din om misery loves company. Din energi har kommet opp i andres readinger jeg ser på, og det er ganske petty energi altså. Tror også du er lav mann og har komplekser for dette og litt av hvert. Det er noe patetisk når en mann er sjalu på en kvinne som dette her altså. Skaff deg et liv. Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg tviler ikke på at du får for deg ting, men til forskjell fra deg så har jeg faktisk tatt meg tid til å lære disse metodene å spå på. Så handler det heller ikke om meg eller deg. Det handler om de som blir 'spådd' og hvor potensiell stor skade det gjør når folk ikke tar seg tid til å lære det før de liksom skal hjelpe noen. De tar deg på alvor fordi de ikke vet bedre, men dukker det opp noen som kan det vil de vite det. Du må bare sitte her og spy ut av deg forbannelser og trusler. Pleier det å fungere? Det fungerer ikke på meg. Jeg er ikke i stand til å ta deg alvorlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #72 Del Skrevet 23. april 2024 Lawyam skrev (Akkurat nå): Jeg tviler ikke på at du får for deg ting, men til forskjell fra deg så har jeg faktisk tatt meg tid til å lære disse metodene å spå på. Så handler det heller ikke om meg eller deg. Det handler om de som blir 'spådd' og hvor potensiell stor skade det gjør når folk ikke tar seg tid til å lære det før de liksom skal hjelpe noen. De tar deg på alvor fordi de ikke vet bedre, men dukker det opp noen som kan det vil de vite det. Du må bare sitte her og spy ut av deg forbannelser og trusler. Pleier det å fungere? Det fungerer ikke på meg. Jeg er ikke i stand til å ta deg alvorlig. Ja, du er en kort mann med mange skavanker. Du er typisk incel og har fått deg for deg at jeg er din store konkurranse. Jeg bryr meg katta om deg og din sykelige obsession med meg. Ingen forbannelse, men god gammeldags karma! Siden du lever et patetisk liv med en patetisk personlighet, så har jeg fått min bekreftelse på at min return to sender funker på deg veldig godt nå Og DET lever jeg godt med. Men lever du godt med deg selv? Nei. Ingen som elsker seg selv driver på med slik syk oppførsel som du gjør mot meg. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #73 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du er en kort mann med mange skavanker. Du er typisk incel og har fått deg for deg at jeg er din store konkurranse. Jeg bryr meg katta om deg og din sykelige obsession med meg. Ingen forbannelse, men god gammeldags karma! Siden du lever et patetisk liv med en patetisk personlighet, så har jeg fått min bekreftelse på at min return to sender funker på deg veldig godt nå Og DET lever jeg godt med. Men lever du godt med deg selv? Nei. Ingen som elsker seg selv driver på med slik syk oppførsel som du gjør mot meg. Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg syns oppriktig synd i deg, skjønner at du ikke kan ha det bra, så mye forbandelser du sender ut. Lawyam er ikke ute etter å ta deg, hun vil bare hjelpe ts, og derfor bryter hun inn. Prøv heller å lær litt av henne. Igjen, dette er ikke ditt underforum eller din tråd, alle står fritt til å svare. Anonymkode: 8a6d1...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #74 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg syns oppriktig synd i deg, skjønner at du ikke kan ha det bra, så mye forbandelser du sender ut. Lawyam er ikke ute etter å ta deg, hun vil bare hjelpe ts, og derfor bryter hun inn. Prøv heller å lær litt av henne. Igjen, dette er ikke ditt underforum eller din tråd, alle står fritt til å svare. Anonymkode: 8a6d1...035 Tror du er en litt treig person. Det er ikke forbannelse men at den negative energien du og dere sender til meg blir sendt tilbake til dere. Dersom dere ikke sender meg negativ energi vil dere ikke få den returnert heller. Se for deg Harry Potter vs Voldemort hvis det gjør det lettere for deg å forstå. Går du i mot en earth angel er konsekvensene større også, og karmaen slår hardere ned. Lawyam har holdt på i over 6 måneder nå, og han er en obessive stalker som sliter med mindreverdighetskomplekser. De som fortjener hjelp og respekterer oss, får god hjelp. Fikk du ikke med at jeg hjalp en annen person? Nå er du ferdig med å svare meg, og fortsetter du ignorerer jeg og din karma blir verre. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #75 Del Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du er en litt treig person. Sånne uttalelser om andre ser ikke helt heldig ut for deg. Anonymkode: 8a6d1...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 23. april 2024 #76 Del Skrevet 23. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du er en litt treig person. Det er ikke forbannelse men at den negative energien du og dere sender til meg blir sendt tilbake til dere. Dersom dere ikke sender meg negativ energi vil dere ikke få den returnert heller. Se for deg Harry Potter vs Voldemort hvis det gjør det lettere for deg å forstå. Går du i mot en earth angel er konsekvensene større også, og karmaen slår hardere ned. Lawyam har holdt på i over 6 måneder nå, og han er en obessive stalker som sliter med mindreverdighetskomplekser. De som fortjener hjelp og respekterer oss, får god hjelp. Fikk du ikke med at jeg hjalp en annen person? Nå er du ferdig med å svare meg, og fortsetter du ignorerer jeg og din karma blir verre. Anonymkode: 89b25...0d8 Earth Angel med makt til å påvirke karma.. nå ble jeg redd...Nope, men fikk aktivert smilebåndet. Endret 23. april 2024 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #77 Del Skrevet 23. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke om dette er noe som kan være for deg men noen ganger havner vi i en slags "felle" hvor vi blir sammen med det som er kjent for oss. Er man vant til narsissistiske foreldre så kan det være at man blir sammen med lignende også. Og så er det en lei greie ved at narsissister kjenner igjen empater og de som er sårbare så de tiltrekkes mot hverandre. Det kan være at den tunge energien er i ditt forhold? 😕 Og her kommer også inn å kjenne igjen sin egen energi og hvor mye man faktisk blir påvirket av andre! Tenk på hvordan du har det med foreldrene dine og når du er borte. Og så tenk lignende med og uten han du er sammen med. Jeg lurer på om det du trenger er styrke for å manifestere å fylle opp din egen føleseskopp, og følelsen av å være selvstendig og glad? ❤️ Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg tror det er det. Har fått høre fra andre at jeg er empatisk, sårbar, snill, noe sensitiv, uskyldig (hva nå enn det betyr.) Jeg har vært i noen forhold tidligere som har vært tunge, men ikke så mye som nå, så garantert det at jeg påvirkes av det. Jeg føler han har en tung energi, mye verre om han blir sint. Mine foreldre, ikke så mye i forhold. Men ja, det er ganger når jeg er alene at jeg er så lykkelig og føler meg så selvstendig, men kjenner også savn etter ham. Som om jeg trenger hans energi for ikke å fly rett til himmelen. Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå