AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #21 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er ikke så mange som spør, har jeg skjønt, pga alle dem som harselerer med at man måtte tro på det og det. At jeg har spurt noen ganger er vel ikke så ille. Men den er grei, aldri mer. Anonymkode: dcebb...6d7 Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #22 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor står det at det blir helvete om du bryter ut? Tvert om skrev jeg vel at jeg så fremtiden din som langt bedre uten denne situasjonen, at for å finne deg selv igjen og få kontakt med deg selv så bør du gi slipp på det rundt deg som kun fungerer fordi du ofrer egen lykke. Bare du vet hva det er, og hva du bruker opp deg selv på. Anonymkode: 1e471...8ea Ts har lovet oss å ikke opprette tråder og så tråkker hun på oss... Lurer på hvorfor vi alltid får opp dårlig energi og kort på ts Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #23 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ts har lovet oss å ikke opprette tråder og så tråkker hun på oss... Lurer på hvorfor vi alltid får opp dårlig energi og kort på ts Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg er også en av de som har spurt et par ganger her inne. Har noen ganger fått veldig god hjelp, og andre ganger kommer (kanskje du?) og skriver noe om dårlige kort, og at jeg har dårlig energi osv. Hvorfor føler du at du må tråkke på folk her inne? For det er det du gjør, det er du som bringer dårlig energi inn i disse trådene fordi du er så krass og ekkel mot den som spør. Jeg følte bare for å støtte ts her, for jeg vet hvor vondt det er å få disse krasse svarene. ❤️ til deg, ts! Anonymkode: 8a6d1...035 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #24 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg er også en av de som har spurt et par ganger her inne. Har noen ganger fått veldig god hjelp, og andre ganger kommer (kanskje du?) og skriver noe om dårlige kort, og at jeg har dårlig energi osv. Hvorfor føler du at du må tråkke på folk her inne? For det er det du gjør, det er du som bringer dårlig energi inn i disse trådene fordi du er så krass og ekkel mot den som spør. Jeg følte bare for å støtte ts her, for jeg vet hvor vondt det er å få disse krasse svarene. ❤️ til deg, ts! Anonymkode: 8a6d1...035 Hvorfor spørre når dere ikke godtar svar? Du er samme ulla som ts ja. Det er en grunn til at dere alltid får dårlig kort og energi fra flere som leser for dere i flere tråder over lang tid- fordi dere er problemet og bringer dramaet. Derfor sliter dere. Derfor er dere stuck. Derfor går det dårlig i livet, fordi det er dere som skaper drama og uhygge rundt dere. Jeg spurte hva energien til ts var, og det var 7 of swords, page of swords og ace of swords. Noe usikker om ts er et T**l eller hva søren. Enten har dere null selvinnsikt eller så er det noen i perioder som ønsker å tro**e... Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #25 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er også en av de som har spurt et par ganger her inne. Har noen ganger fått veldig god hjelp, og andre ganger kommer (kanskje du?) og skriver noe om dårlige kort, og at jeg har dårlig energi osv. Hvorfor føler du at du må tråkke på folk her inne? For det er det du gjør, det er du som bringer dårlig energi inn i disse trådene fordi du er så krass og ekkel mot den som spør. Jeg følte bare for å støtte ts her, for jeg vet hvor vondt det er å få disse krasse svarene. ❤️ til deg, ts! Anonymkode: 8a6d1...035 "Hva er din energi": 4 of cups, ace og pentacles og death. Death: King of cups og 2 of swords. Les opp kort, se om det stemmer for deg. Dersom det stikker litt men du ikke ønsker å innse sannheten så har du ditt svar. Vi kan ikke trylle deres verden til regnbuer og fikse hele deres liv for dere. Ta tak selv og skaff selvinnsikt Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #26 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): "Hva er din energi": 4 of cups, ace og pentacles og death. Death: King of cups og 2 of swords. Les opp kort, se om det stemmer for deg. Dersom det stikker litt men du ikke ønsker å innse sannheten så har du ditt svar. Vi kan ikke trylle deres verden til regnbuer og fikse hele deres liv for dere. Ta tak selv og skaff selvinnsikt Anonymkode: 89b25...0d8 Jeg spurte ikke om kort, så nei takk. Jeg står i en ekstremt vanskelig krisesituasjon nå helsemessig, og har ikke kapasitet til den dårlige energien du sender, jeg ville bare støtte ts. Takk for meg. Anonymkode: 8a6d1...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #27 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): "Hva er din energi": 4 of cups, ace og pentacles og death. Death: King of cups og 2 of swords. Les opp kort, se om det stemmer for deg. Dersom det stikker litt men du ikke ønsker å innse sannheten så har du ditt svar. Vi kan ikke trylle deres verden til regnbuer og fikse hele deres liv for dere. Ta tak selv og skaff selvinnsikt Anonymkode: 89b25...0d8 - og du, man slenger ikke ut dårlige kort til folk og leverer dem på denne måten, uansett om de har spurt om det eller ei, det er ekstremt slemt. Anonymkode: 8a6d1...035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #28 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): - og du, man slenger ikke ut dårlige kort til folk og leverer dem på denne måten, uansett om de har spurt om det eller ei, det er ekstremt slemt. Anonymkode: 8a6d1...035 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg spurte ikke om kort, så nei takk. Jeg står i en ekstremt vanskelig krisesituasjon nå helsemessig, og har ikke kapasitet til den dårlige energien du sender, jeg ville bare støtte ts. Takk for meg. Anonymkode: 8a6d1...035 Jeg ba ikke om å bli kalt stygge ting heller men her er vi. Det er nå du som har dårlig energi og sender meg det, så det du ender opp med å gjøre er at du opparbeider deg dårlig karma og verre helse ved å angripe meg. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april 2024 #29 Del Skrevet 22. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor spørre når dere ikke godtar svar? Du er samme ulla som ts ja. Det er en grunn til at dere alltid får dårlig kort og energi fra flere som leser for dere i flere tråder over lang tid- fordi dere er problemet og bringer dramaet. Derfor sliter dere. Derfor er dere stuck. Derfor går det dårlig i livet, fordi det er dere som skaper drama og uhygge rundt dere. Jeg spurte hva energien til ts var, og det var 7 of swords, page of swords og ace of swords. Noe usikker om ts er et T**l eller hva søren. Enten har dere null selvinnsikt eller så er det noen i perioder som ønsker å tro**e... Anonymkode: 89b25...0d8 Unnskyld? Til ts forsvar; hun spør om noen ønsker å trekke kort; og du MÅ ikke. Hva gjelder energien; når noen legger kort på noen leser de dem i det øyeblikket de spør, hun ber om hjelp i et øyeblikk hvor hun følet at verden raser og så skal kortene fortelle at energien hennes er positiv? Du leser aldri mer enn hennes perspektiv på ting; og for å kunne gi henne et nytt må man jo se på hva hans perspektiv er også. En parterapeut ville aldri bare hørt på en person og unnlatt å høre med partneren hvis det handlet om å redde et forhold. Så er dere så ensporet i hodet at dere ser på henne, som sliter i forholdet og det som da kommer opp og gjentar hennes frykter om fremtiden. Til hjelp er det ikke. Hennes ønske er at forholdet skal reddes; det forholdet kan ikke det så lenge hun får full oppbakking på at alle hennes negative tanker er sannheten og at det skal gå som huk tror eller er redd for i fremtiden. De øyeblikkene hvor hun tror på fremtiden vil se godt ut for fremtiden, men det gjenspeiler kun tankene der og da. Derfor må en se på han også og så må hennes tanker forsøkes å snus for at de skal kunne ha en sjanse. Deretter kan han kanskje følge etter, men det du gjør er å være med på å legge til rette for at forholdet ikke skal vare. Ikke svar om du ikke har tid, og hvertfall ikke når du bare skader fordi du ikke har forstått hverken hvordan kort virker og heller ikke at sannheten ikke finnes ved å høre på kun den enes versjon og gjetninger om hva andre tenker eller hvorfor de er slik de er. Din oppgave er å finne ut hva som er reellt og hva som er misforståelser osv og ikke å trekke kort på den som spør, annet enn for å sjekke ståa og få opp mer opplysninger om hva som foregår i det indre pga hennes opplevelse av de ytre omstendigheter. Hva du enn spør om som angår henne nå da er bare ekko av hennes indre og hvis det er mangel på forståelse for det er de opplysninger til ingen nytte og leder bare til stillstand, tilbakegang, og større fare for at problemer ikke skal løses. Endret 22. april 2024 av Lawyam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #30 Del Skrevet 22. april 2024 Lawyam skrev (4 minutter siden): Unnskyld? Til ts forsvar; hun spør om noen ønsker å trekke kort; og du MÅ ikke. Hva gjelder energien; når noen legger kort på noen leser de dem i det øyeblikket de spør, hun ber om hjelp i et øyeblikk hvor hun følet at verden raser og så skal kortene fortelle at energien hennes er positiv? Du leser aldri mer enn hennes perspektiv på ting; og for å kunne gi henne et nytt må man jo se på hva hans perspektiv er også. En parterapeut ville aldri bare hørt på en person og unnlatt å høre med partneren hvis det handlet om å redde et forhold. Så er dere så ensporet i hodet at dere ser på henne, som sliter i forholdet og det som da kommer opp og gjentar hennes frykter om fremtiden. Til hjelp er det ikke. Hennes ønske er at forholdet skal reddes; det forholdet kan ikke det så lenge hun får full oppbakking på at alle hennes negative tanker er sannheten og at det skal gå som huk tror eller er redd for i fremtiden. De øyeblikkene hvor hun tror på fremtiden vil se godt ut for fremtiden, men det gjenspeiler kun tankene der og da. Derfor må en se på han også og så må hennes tanker forsøkes å snus for at de skal kunne ha en sjanse. Deretter kan han kanskje følge etter, men det du gjør er å være med på å legge til rette for at forholdet ikke skal vare. Ikke svar om du ikke har tid, og hvertfall ikke når du bare skader fordi du ikke har forstått hverken hvordan kort virker og heller ikke at sannheten ikke finnes ved å høre på kun den enes versjon og gjetninger om hva andre tenker eller hvorfor de er slik de er. Jeg bruker ikke min energi til å gå i dybden på slike personer, men dersom jeg reagerer og føler jeg må fortelle hva jeg plukker opp sier jeg hva jeg får og så er de nok såpass interessert i spåing at de nok ender opp med å kjøpe kort selv og legge på seg selv til slutt. Bare å se på bildene og følelsene på kortene man trekker kan man uten å kunne tarot føle seg frem til ting. Så er det noen som da går mer inn i dybden som en annen snill person gjorde. Den ble også lei av dette opplegget til slutt og gav også beskjed. Dessverre er det nok en håndfull personer her inne som spør om de samme tingene hele veien og det ødelegger for de som ønsker hjelp og setter pris på hjelp. Vi får ufortjent mye tyn bare for å fortelle sannheten til dem. Det er ikke slik det fungerer... Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #31 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker ikke min energi til å gå i dybden på slike personer, men dersom jeg reagerer og føler jeg må fortelle hva jeg plukker opp sier jeg hva jeg får og så er de nok såpass interessert i spåing at de nok ender opp med å kjøpe kort selv og legge på seg selv til slutt. Bare å se på bildene og følelsene på kortene man trekker kan man uten å kunne tarot føle seg frem til ting. Så er det noen som da går mer inn i dybden som en annen snill person gjorde. Den ble også lei av dette opplegget til slutt og gav også beskjed. Dessverre er det nok en håndfull personer her inne som spør om de samme tingene hele veien og det ødelegger for de som ønsker hjelp og setter pris på hjelp. Vi får ufortjent mye tyn bare for å fortelle sannheten til dem. Det er ikke slik det fungerer... Anonymkode: 89b25...0d8 Syns du sa her en gang at du skulle forlate dette underforumet, jeg? Hvis du ønsker å være til hjelp her inne, så burde du gå litt i deg selv i forhold til hvordan du svarer. Som jeg skrev over her, man slenger ikke ut dårlige kort og leverer dem på den måten du gjør. Jeg skjønner at du ikke mener det, men du skader mer enn du hjelper. Og du, vi er mange som har spurt her inne, og de fleste spør om kjærlighet, så det er ikke sånn at de samme personene spør igjen og igjen. Og vi spør ikke deg personlig, vi spør på et åpent forum, og da kan den som vil svare. Du trenger ikke svare om du ikke vil. Men om du svarer, så må vel målet være å hjelpe? Man kan virkelig ikke si at folk har dårlig/toxic energi, du kjenner jo ikke folkene du svarer i det hele tatt, du plukker bare opp en energi fra kortene du trekker i øyeblikket, og det er ikke hovedenergiene til personen som spør, det er energien som ligger i temaet personen spør om der og da, hvilke følelser og tanker personen har i øyeblikket. Jeg tror du trenger å lære litt mer om hvordan dette fungerer, både hvordan man leser kort, og hvordan man formidler det man leser, hvis du ønsker å hjelpe. Les det Lawyam skrev. Anonymkode: 8a6d1...035 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april 2024 #32 Del Skrevet 22. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg bruker ikke min energi til å gå i dybden på slike personer, men dersom jeg reagerer og føler jeg må fortelle hva jeg plukker opp sier jeg hva jeg får og så er de nok såpass interessert i spåing at de nok ender opp med å kjøpe kort selv og legge på seg selv til slutt. Bare å se på bildene og følelsene på kortene man trekker kan man uten å kunne tarot føle seg frem til ting. Så er det noen som da går mer inn i dybden som en annen snill person gjorde. Den ble også lei av dette opplegget til slutt og gav også beskjed. Dessverre er det nok en håndfull personer her inne som spør om de samme tingene hele veien og det ødelegger for de som ønsker hjelp og setter pris på hjelp. Vi får ufortjent mye tyn bare for å fortelle sannheten til dem. Det er ikke slik det fungerer... Anonymkode: 89b25...0d8 Du forteller dem jo ikke sannheten, du gjentar deres frykter eller håp, og de får det gratis. Heldigvis, gratis. Spådom er mye mer enn kortene, det krever også en forståelse for hva en egentlig driver med. Hva vi leser og hva vi leter etter. Du mangler forståelsen og erfaringen for spådom. Det er for å hjelpe folk til å se sin situasjon ut fra et objektivt syn og ikke fra hennes eget eller ditt. Spådamen er fluen på veggen som forteller den spådde hva denne ikke ser klart selv. Da hjelper det ikke om spådama er et tåkehue selv. Endret 22. april 2024 av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #33 Del Skrevet 22. april 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Ts har lovet oss å ikke opprette tråder og så tråkker hun på oss... Lurer på hvorfor vi alltid får opp dårlig energi og kort på ts Anonymkode: 89b25...0d8 Tråkker på? Alltid dårlig energi? Kan det være at jeg er rundt energisugere? 1 hour ago, AnonymBruker said:dere i flere tråder over lang tid- fordi dere er problemet og bringer dramaet. Derfor går det dårlig i livet, fordi det er dere som skaper drama og uhygge rundt dere. Anonymkode: 89b25...0d8 Har ikke vært i flere tråder over lang tid. Ikke skaper jeg uhygge heller eller drama. Livet mitt er, i forhold til mange, veldig bra, men ja det er noen utfordringer her og der. 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ba ikke om å bli kalt stygge ting Anonymkode: 89b25...0d8 Hvilke stygge ting? 38 minutter siden, AnonymBruker said: så det du ender opp med å gjøre er at du opparbeider deg dårlig karma og verre helse ved å angripe meg. Anonymkode: 89b25...0d8 Det der høres ikke bra ut. Anonymkode: f6d7e...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #34 Del Skrevet 22. april 2024 Jeg er altså ikke ts, men jeg har vært I tråder og spurt selv. Av og til har jeg blitt glemt og. Anonymkode: f6d7e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #35 Del Skrevet 22. april 2024 Lawyam skrev (1 minutt siden): Du forteller dem jo ikke sannheten, du gjentar deres frykter eller håp, og de får det gratis. Når jeg og flere andre plukker opp det samme forteller VI sannheten jo. Det at de ikke ønsker å innse sannheten er ikke våres problem. Om vi ikke svarer får vi opp "noen andre" 100 ganger eller bump eller 100 nye tråder. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er altså ikke ts, men jeg har vært I tråder og spurt selv. Av og til har jeg blitt glemt og. Anonymkode: f6d7e...c7b Det er det som er så kjipt, de som faktisk ønsker hjelp og setter pris på det blir glemt fordi noen få dominerer og ødelegger 😕 Det er slike som deg vi ønsker å hjelpe ❤️ Nå har jeg personlig ikke overskudd dessverre Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #36 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tråkker på? Alltid dårlig energi? Kan det være at jeg er rundt energisugere? Det der høres ikke bra ut. Anonymkode: f6d7e...c7b Jeg vet ikke med ditt liv, men ja energisugere en virkelig en greie! Det som er lurt er å kjenne etter hva som er din energi og bli kjent med den. Da kan man lettere kjenne igjen andres også, som f.eks energisugere. Nei, derfor er det er greit å informere om konsekvenser man kan få. Er man interessert i spirituelle ting som disse er og så angripe klarsynte flere ganger er det også lurt å vite om spirituelle regler også. Flere av oss har sterk beskyttelse. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april 2024 #37 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når jeg og flere andre plukker opp det samme forteller VI sannheten jo. Det at de ikke ønsker å innse sannheten er ikke våres problem. Om vi ikke svarer får vi opp "noen andre" 100 ganger eller bump eller 100 nye tråder. Det er mange som ikke ønsker å se sannheten i hvitøyet, men når denne personen aldri har fått den heller fordi det sitter folk er som tror det er kortene som gir svar og ikke at det er et hjelpemiddel som er avhengig av tarotistens 'klare hode' for å kunne fungere optimalt. Det er som du sier, ikke alle som vil høre, og det er deres problem, men å avgjøre om du skal svaee eller ikke er opp til deg - også å lære deg ikke bare kortene - men hva de brukes tik, hvorfor og hvordan!!! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er det som er så kjipt, de som faktisk ønsker hjelp og setter pris på det blir glemt fordi noen få dominerer og ødelegger 😕 Det er slike som deg vi ønsker å hjelpe ❤️ Nå har jeg personlig ikke overskudd dessverre Anonymkode: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #38 Del Skrevet 22. april 2024 Lawyam skrev (Akkurat nå): Det er mange som ikke ønsker å se sannheten i hvitøyet, men når denne personen aldri har fått den heller fordi det sitter folk er som tror det er kortene som gir svar og ikke at det er et hjelpemiddel som er avhengig av tarotistens 'klare hode' for å kunne fungere optimalt. Det er som du sier, ikke alle som vil høre, og det er deres problem, men å avgjøre om du skal svaee eller ikke er opp til deg - også å lære deg ikke bare kortene - men hva de brukes tik, hvorfor og hvordan!!! Jeg har lagt merke til at du selv går i strupen på slike som ts og den andre personen. Jeg tror faktisk du har gått i strupen på dem begge tidligere fordi du også blir irritert. Flere reagerer og blir irritert. Jeg tror faktisk at når jeg fikk nok så så jeg en endring og at andre klarsynte også begynte å reagere mer og gi beskjed. Så det kom noe godt av det! Håper at flere som denne personen får mulighet til å få hjelp etter dette Jeg har bevist bare valgt å legge kort på ts og informere fordi jeg så i min spåkule at det var bortkastet energi å gå dypere inn i det. Det er vel lov å håpe på at ts og de få andre snart gir seg. Siden jeg fikk opp 7 of swords, page og swords og ace of swords om hvordan ts er som person så er det ikke umulig at det er en håndfull her som opererer i 7 of swords energi, om du forstår, og gjør dette med vilje. Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 22. april 2024 #39 Del Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vet ikke med ditt liv, men ja energisugere en virkelig en greie! Det som er lurt er å kjenne etter hva som er din energi og bli kjent med den. Da kan man lettere kjenne igjen andres også, som f.eks energisugere. Nei, derfor er det er greit å informere om konsekvenser man kan få. Er man interessert i spirituelle ting som disse er og så angripe klarsynte flere ganger er det også lurt å vite om spirituelle regler også. Flere av oss har sterk beskyttelse. Anonymkode: 89b25...0d8 Det er din oppgave å beskytte deg, og ikke dem som spør om hjelp. Du har misforstått mye om du innbiller deg at noen med problemer har god energi. De er mer eller mindre hyggelige, men energinivået er lavt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #40 Del Skrevet 22. april 2024 Lawyam skrev (3 minutter siden): Det er din oppgave å beskytte deg, og ikke dem som spør om hjelp. Du har misforstått mye om du innbiller deg at noen med problemer har god energi. De er mer eller mindre hyggelige, men energinivået er lavt uansett. Hva prater du om? Anonymkode: 89b25...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå