Gå til innhold

Forelska i eldre damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg vil høre litt med dere om tips angående og like eldre damer en seg selv.. jeg er bifil og har vært ute av skapet lenge. Men nå har jeg tenkt veldig på det at jeg liker eldre damer og forsåvitt menn også men mest damer hehehe. Jeg er 23 år men jeg snakker da om typ slutten av 20 årene til slutten av 30 årene mulig faktisk 40. Men sefølgelig kan det gå med 24 og oppover osv. med menn er det fra 24 til midten av 30 mulig oppover. Hehe jeg er ganske flaut over dette.. og hvem vil liksom ha en 23 åring!? Aner ikke hva jeg skal tenke eller tro. Har dere tips? 

Anonymkode: a7414...3b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til hva?

Anonymkode: 9b7a5...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke noe tips. Det er som om jeg selv kunne ha skrevet det der innlegget. Jeg er også 23, men lesbisk. Jeg forelsker meg KUN i voksne damer over 40. Det føles veldig uvanlig, men om du drar på den lesbiske siden av Twitter, Tiktok, Reddit osv. så finner du raskt ut at det ikke er så uvanlig som man skulle tro. 

Anonymkode: 96957...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en voksen dame på 46. Skjønner deg godt jeg, har selv hatt følelser for en på din alder. Handler om personen ikke, alderen. Men forstår at du føler d r litt flaut. Tror det er ganske vanlig blant yngre menn å iaf tenne på damer som er noen år eldre.

Anonymkode: 6c877...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke være flau over det, tror nok det er ganske normalt. Bare lev livet og nyt det  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...