Gå til innhold

Evig Singel


ThereGoesBob

Anbefalte innlegg

Vanvittig kleint, men morsom. Kevin Vågernes spiller for mye, han er bare irriterende. Hun fra Basic bitch er morsom, og han fra neste sommer er også artig. 

Anonymkode: 77ac6...e6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker serien godt, underholdende! :) Likte Ellen og Omid best, men de andre figurene fikk meg også å trekke på smilebåndet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig artig og spot on, men skjønte ikke helt rollen til Omid.

Anonymkode: 1a756...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den :) Ikke sånn fantastisk bra, men veldig lett å ha på imens jeg spiser eller strikker. Sånn akkurat passe underholdende og fikk meg til å bli akkurat passe investert i karakterene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt trist at han trampolineselger-fyren er laget en karakter av. Det er jo en helt normal situasjon. Alle ønsker jo mest mulig attraktive jenter og mest mulig gøy. Synd at det er blitt en klisjé.  

Anonymkode: 72598...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett alle episodene. Synes den var godt over middels. Men enkelte av personene var så kleine å se at det gjorde litt vondt å se 😁. Hadde fint klart å sett noen episoder til om den hadde vært lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har aldri sett på meg selv som en alfa. Mer en Bjarne Betjent" (Omid, 38år) :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 2, slutten: Hei jenta mi!

Anonymkode: 4bcc4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2024 at 10:31 AM, AnonymBruker said:

Veldig artig og spot on, men skjønte ikke helt rollen til Omid.

Anonymkode: 1a756...570

Han skal nok fremstille en usosial autist?

Anonymkode: 081fd...dd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hysterisk morsomt akkurat, så jeg kommer neppe til å se alle episodene. Men kjenner igjen flere av karakterene fra min egen bekjentsskapskrets. 🙈🙊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 11.44):

Egentlig litt trist at han trampolineselger-fyren er laget en karakter av. Det er jo en helt normal situasjon. Alle ønsker jo mest mulig attraktive jenter og mest mulig gøy. Synd at det er blitt en klisjé.  

Anonymkode: 72598...c3e

Han sitter fast i 90 tallet med både klær og musikksmak

Anonymkode: 1a756...570

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han skal nok fremstille en usosial autist?

Anonymkode: 081fd...dd2

Det synes jeg absolutt ikke. Han er jo alt annet enn usosial som melder seg på en haug av kurs for å få menneskelig kontakt. 

Endret av Sofiei
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 11.44):

Egentlig litt trist at han trampolineselger-fyren er laget en karakter av. Det er jo en helt normal situasjon. Alle ønsker jo mest mulig attraktive jenter og mest mulig gøy. Synd at det er blitt en klisjé.  

Anonymkode: 72598...c3e

Er du mann? Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 99d83...499

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noen sånne "Kennet"-typer ja. Stoppet mentalt å utvikle seg sommeren etter de var russ.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2024 den 15.41):

Jeg synes den var bra, ikke strålende, få gapskratt, mer lett humring.  Lene Kongsvik spiller en typisk Kongsvik-karakter, Kevin Vågenes spiller en typisk Vågenes-karakter.  Noen lett gjenkjennelige typer, selv om det innimellom dras langt inn i pute tv-land.

Anonymkode: b0ef4...5c7

Akkurat dette ... Jeg synes både Lene og Kevin skulle ha utforsket bredden sin litt mer. Strukturen var kul, men jeg kan ikke si at jeg fikk lyst å følge med.

Selv syntes jeg ikke det ble nok puteland; det ble altfor karrikert. For at det skal fungere som PuteTV må du klare å koble deg på personen, og det klarte jeg ikke , de ble stereotyper. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 11.44):

Egentlig litt trist at han trampolineselger-fyren er laget en karakter av. Det er jo en helt normal situasjon. Alle ønsker jo mest mulig attraktive jenter og mest mulig gøy. Synd at det er blitt en klisjé.  

Anonymkode: 72598...c3e

Det var en to-tre settinger av typen "Jeg er i dette bildet, og jeg liker det ikke" ja.

Kenneth og Lene sin figur er nok de flest kan kjenne seg igjen i, i detaljer om ikke helhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lene Kongsvik som Dikken spilte kjempebra. Likte hennes karakter best. Arkitekturhumoren var festlig. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KatteLatte skrev (3 minutter siden):

Synes Lene Kongsvik som Dikken spilte kjempebra. Likte hennes karakter best. Arkitekturhumoren var festlig. 

Ble litt trist på hennes vegne. Så enig, godt spilt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Sofiei said:

Ble litt trist på hennes vegne. Så enig, godt spilt. 

Hun overspilte i hvertfall ikke, 8 motsetning til et par andre.

Anonymkode: 4bcc4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...