Gå til innhold

Er det en form får anfall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte våkner jeg på natten av at jeg skjelver , ikke rister men skjelver nokk i hele kroppen at jeg våkner. Føler meg ofte ør i hode og klarer og tenke klart og legger godt merke til det men ikke og bevege meg. Hatt det sånn i mange år og aldri tenkt over det før en jeg sov hos spurte mens det pågikk om det gikk greit eller hva som skjedde. Kan snakke somregel men det føles tungt. Skjer sjeldent på dag tid. Tegn på lavt blodsukker eller epilepsi eller noe? Får auforisk følelse når det skjer i hode så føler ikke får og bevege meg😅 og ja jeg har dysleksi så sikkert litt skrive feil 

Anonymkode: 5a122...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg råder deg til å ta en tur til legen.

Anonymkode: 841c3...62c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har hatt det slik i flere år og ikke sjekket det opp er veldig rart.

. Ta en legetime du.

Anonymkode: f0cb0...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At du har hatt det slik i flere år og ikke sjekket det opp er veldig rart.

. Ta en legetime du.

Anonymkode: f0cb0...419

Var tennåring når det startet og vart i over 10 år😅 men ville det vært noe galt ville jeg vell hatt flere symptomer? 

Anonymkode: 5a122...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som får noe samme greia?😅 skjer det på dag tid må jeg legge fra meg hva en jeg har i henda 

Anonymkode: 5a122...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig rart st dette ikke er fanget opp og undersøkt. Ta deg en tur til legen med det.

Anonymkode: 841c3...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det er veldig rart st dette ikke er fanget opp og undersøkt. Ta deg en tur til legen med det.

Anonymkode: 841c3...62c

Jeg er redd får og overdrive til leger og er redd får at de skal bruke unødvendige ressurser på vas derfor spør jeg i stede 😊 har selvfølgelig vurdert legen mange ganger men det føles ikke helt riktig siden det ikke er noe som går utover hverdagen og det føles behagelig ikke skummelt. Eneste bakdelen er at det er plagsomt og våkne av det og jeg vill ikke sove med andre pga de våkner at senga rister 

Anonymkode: 5a122...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt noe du bør sjekke opp. Det kan være epileptiske anfall, og selv om du ikke får det på dagtid, og det tilsynelatende ikke plager deg, vil jeg tro at dette påvirker søvnen din. Kanskje er det en sjanse for at du skal oppleve det på dagtid også, selv om du ikke har gjort det til nå. 

Jeg har et barn med mulig epilepsi, som til nå kun har hatt anfall om natten. For henne arter det seg ikke helt slik du beskriver, men det er store variasjoner om det er epilepsi det er snakk om. Og samme hva som egentlig er bakgrunnen for dine anfall, tenker jeg det er lurt å finne ut av det, når det er såpass kraftig at det vekker dem du sover sammen med og du opplever det relativt ofte, for da er det jo tydelig at det er et eller annet som skjer med deg. 

Anonymkode: ad184...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...