Gå til innhold

Barn med feber

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javel, jeg er nok litt inspirert av tråden til Storesky mtp å være åpen. Så det er kanskje takket være henne når jeg ikke er gjest.

Min datter ligger her med feber, slapp og dårlig og jeg burde jo være veldig moderlig og omsorgsfull. Men så er det denne stønningen og klynkingen hun holder på med, den holder på å gjøre meg gal! Hun nekter å sove, for hun "vil jo ikke være syk!", men jeg sier at hun trenger det jo, for hun er jo syk. Og slapp.

Æsj altså. Skulle ønske jeg var en sånn mamma som aldri ble irritert, en sånn som klarer å sitte i timesvis og høre på sånn klynking og bare si "stakkars deg, skal du ha litt saft kanskje?". Men det gjør jeg altså ikke. Pga denne klynkingen og stønningen. Jeg sier at hun må prøve å være stille og sove. Og hun merker nok at jeg blir litt irritert i lengden. Men det må da være flere enn meg som synes det er irriterende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er irriterende, men stakkar da, hun er kanskje redd(?)

man må bare bite i det sure eplet, si til seg selv at jeg er mor, hun er et lite barn, hun trenger meg nå!

Du har sikkert vært en plagsom unge til tider du også, og moren din var også rimelig lei iblandt.

Skrevet
Javel, jeg er nok litt inspirert av tråden til Storesky mtp å være åpen. Så det er kanskje takket være henne når jeg ikke er gjest.

Min datter ligger her med feber, slapp og dårlig og jeg burde jo være veldig moderlig og omsorgsfull. Men så er det denne stønningen og klynkingen hun holder på med, den holder på å gjøre meg gal! Hun nekter å sove, for hun "vil jo ikke være syk!", men jeg sier at hun trenger det jo, for hun er jo syk. Og slapp.

Æsj altså. Skulle ønske jeg var en sånn mamma som aldri ble irritert, en sånn som klarer å sitte i timesvis og høre på sånn klynking og bare si "stakkars deg, skal du ha litt saft kanskje?". Men det gjør jeg altså ikke. Pga denne klynkingen og stønningen. Jeg sier at hun må prøve å være stille og sove. Og hun merker nok at jeg blir litt irritert i lengden. Men det må da være flere enn meg som synes det er irriterende?

Forstår deg godt jeg. Kan ikke være lett å ha en liten jente som ikke helt kan forstå hvorfor hun må ligge i sengen hele tiden. Og å bli irritert er menneskelig. Jeg og blir irrirert til tider når det har blitt for mye

:klem: God bedring

Gjest Embla s
Skrevet

Skjønner deg godt jeg! Unger kan som andre, være fantastisk irriterende!

Skrevet

Hun blir nok en bitteliten pike når hun blir syk. Vil sikkert ha litt ekstra oppmerksomhet.

Kan du ikke aktivisere henne med noe? Gi henne en tegnebok eller sette på en film? Må være bedre for dere begge at hun glemmer at hun er syk og ikke har det så bra.

Nå vet jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis hun f.eks. har influensa, gjør det jo ganske vondt. Paracet?

Hun sovner nok når hun er sliten.

Skrevet

Akkurat det klarer jeg ikke sette meg inn i selv, men jeg synes selvfølgelig det er trist at du føler det på denne måten. Hvor gammel er datteren din ? Da tenker jeg mest på hvordan du kan gjøre det best for henne og kanskje aktivisere henne. Minsten min på 7 mnd sover sjeldent når hun har feber ,men 2 åringen har begynt å legge seg til selv og slappe av.

Skrevet
Du har sikkert vært en plagsom unge til tider du også, og moren din var også rimelig lei iblandt.

Ja det var hun, og det har hun fortalt meg. :ler:

Selvfølgelig gjør jeg mitt beste for at hun skal ha det bra. Det var bare et slags hjertesukk, ikke noen alvorlig livskrise for meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...