oslomaraton Skrevet 19. april 2024 #1 Del Skrevet 19. april 2024 (endret) jeg , en dame på 41 år, opplever veldig ofte at Tinder matchene mine dør ut etter en periode med skriving. Et eksempel er sistemann jeg hadde kontakt med; vi skrev masse meldinger til hverandre over 2 dager, hadde mye felles interesser, han foreslo til og med om å reise på en tur sammen i sommer (fjelltur). Men , sluk som flere andre, så ender det med at siste meldingen de skriver ikke ender med noe videre oppfølging el spørsmål. Da mister jeg litt motet og gidder ikke å opprettholde kontakt. Bør jeg ta hintet, å skjønne at de ikke er interresert? Endret 20. april 2024 av oslomaraton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #2 Del Skrevet 19. april 2024 Da har de nok en annen match de heller vil fokusere på Anonymkode: 68f19...8ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #3 Del Skrevet 20. april 2024 Er du litt passiv selv? Bare svarer, liksom? Kan hende andre matcher stjal oppmerksomheten. Sånn er det. Man prater litt her og der og går videre med de mest interessante eller de man matcher best med. Anonymkode: 8555b...43c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #4 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er du litt passiv selv? Bare svarer, liksom? Dette er ofte grunnen for at jeg slutter å skrive. De fleste jeg matcher med forventet at jeg starter samtalen bare fordi jeg er mann, men selv når jeg gjør det så er det mange damer som ikke gir noe initiativ til å fortsette, de bare svarer med noe kort på det meste og kommer aldri med noe ordentlig som kan få det til å være en dialog. Når det skjer så gidder ikke jeg å bruke tiden min på personen og finner meg heller noen andre som faktisk kan bære sin egen vekt i samtalen. Anonymkode: e4454...46d 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #5 Del Skrevet 20. april 2024 Nok en gang… Det finnes to typer menn på Tinder: De som får matcher og de som ikke får det. Mennene du vil ha, de vil også andre damer ha. Sånn er det bare. Og i motsetning til hva dette rabiate mannshatet på Kvinneguiden skal ha det til er de fleste menn skikkelige nok til å ikke holde på med flere damer samtidig bak ryggene deres. Så dermed må du bare innfinne deg med at du altså konkurrerer med andre damer om oppmerksomheten hans. For sannsynligvis er dette bokstavelig talt tilfelle. Da bør du ikke drive og småplundre i dagesvis med meldinger frem og tilbake. For meldinger får han nemlig fra andre damer også. Kom deg ut og møt ham (for sikkerhets skyld på offentlig sted). Ellers risikerer du at en annen dame fremstår mer interessant enn deg. Selv om hun ikke nødvendigvis er det i virkeligheten. Anonymkode: 1cf32...f0b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 20. april 2024 #6 Del Skrevet 20. april 2024 Ja, man kan jo virke spennende i begynnelsen, men så begynner interessen å dabbe av. Dersom du er interessert, må du selv stå litt på i begynnelsen, og få til et møte. Så kan du heller se om det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 20. april 2024 #7 Del Skrevet 20. april 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nok en gang… Det finnes to typer menn på Tinder: De som får matcher og de som ikke får det. Mennene du vil ha, de vil også andre damer ha. Sånn er det bare. Og i motsetning til hva dette rabiate mannshatet på Kvinneguiden skal ha det til er de fleste menn skikkelige nok til å ikke holde på med flere damer samtidig bak ryggene deres. Så dermed må du bare innfinne deg med at du altså konkurrerer med andre damer om oppmerksomheten hans. For sannsynligvis er dette bokstavelig talt tilfelle. Da bør du ikke drive og småplundre i dagesvis med meldinger frem og tilbake. For meldinger får han nemlig fra andre damer også. Kom deg ut og møt ham (for sikkerhets skyld på offentlig sted). Ellers risikerer du at en annen dame fremstår mer interessant enn deg. Selv om hun ikke nødvendigvis er det i virkeligheten. Anonymkode: 1cf32...f0b 👍 Jeg kjenner meg igjen i dette. Det var noen jeg bare droppet å chatte videre med fordi de var så passive. Og når jeg fattet interesse for en så mistet jeg interessen for de andre. Ikke at det var så mange damer om gangen jeg matchet med, men det var stadig en sirkulasjon av nye matcher og noen som forsvant. Passive damer var turnoff. Det var alltid jeg som startet samtalen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #8 Del Skrevet 20. april 2024 På Tinder ligger det visst en forventning fra damene om at menn skal underholde dem. Er ikke samtalen interessant, er ikke åpningen original, osv, så blir det unmatch. Dette er for så vidt helt greit, for jeg har ikke noe ønske om å være i en slik relasjon. Jeg ser etter en hvor samspillet er underholdningen, hvor vi gjør hverandre gode, i stedet for at den ene alltid må vise at hen er bra nok. Det er disse samtalene, hvor vi ønsker å komme på samme bølgelengde jeg leter etter. Dessverre er det veldig få av mine matcher som ønsker det samme. Men det skal ikke stå på initiativ fra meg. så ligger det visst en forventning om at kvinner skal underholde Anonymkode: 3c0cd...88f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. april 2024 #9 Del Skrevet 20. april 2024 Bytt ut "menn" med "kvinner" i overskriften. Utrolig mange tafatte damer på Tinder. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 20. april 2024 #10 Del Skrevet 20. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): så ligger det visst en forventning om at kvinner skal underholde Ikke "underholde". Men som kvinne må du være interessant nok i starten til at det er deg han velger å bli bedre kjent med. Da snakker vi altså om før eventuell sjekking i det hele tatt begynner: Hvem velger han å prøve å sjekke opp? Og nei, dette er faktisk ikke for mye forlangt. Endret 20. april 2024 av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gammelsmurfen Skrevet 20. april 2024 #11 Del Skrevet 20. april 2024 BobTheNoob skrev (21 minutter siden): 👍 Jeg kjenner meg igjen i dette. Det var noen jeg bare droppet å chatte videre med fordi de var så passive. Og når jeg fattet interesse for en så mistet jeg interessen for de andre. Ikke at det var så mange damer om gangen jeg matchet med, men det var stadig en sirkulasjon av nye matcher og noen som forsvant. Passive damer var turnoff. Det var alltid jeg som startet samtalen. Veldig enig. Damer tar ikke initiativ, men sitter på gjerdet og venter på et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #12 Del Skrevet 20. april 2024 BobTheNoob skrev (22 minutter siden): Og når jeg fattet interesse for en så mistet jeg interessen for de andre. Der har dere nøkkelen, damer. 👆 Vær den han fatter interesse for. Anonymkode: 1cf32...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #13 Del Skrevet 20. april 2024 Tenker ikke menn på at de kommer lengre ved å ta initiativ. Det ligger i deres natur å være jegere, kvinner mer passive i det å bli sjekket opp. Skjønner ikke hvorfor menn ikke bare kjører på, de har alt å vinne på å ta initiativ. Vær litt frempå! Liker de ikke disse endeløse chattene er det jo bare å spørre «Skal vi ta en kaffe i morgen kl, 14?». Anonymkode: 5b2b3...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #14 Del Skrevet 20. april 2024 Merker jeg savner å bo i USA. Der kan man omtrent ikke gå i butikken uten «Hey, you are cute! Can I get your number? I’d like to take you out on a date” 😍 Anonymkode: 5b2b3...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #15 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker ikke menn på at de kommer lengre ved å ta initiativ. Det ligger i deres natur å være jegere, kvinner mer passive i det å bli sjekket opp. Skjønner ikke hvorfor menn ikke bare kjører på, de har alt å vinne på å ta initiativ. Vær litt frempå! Liker de ikke disse endeløse chattene er det jo bare å spørre «Skal vi ta en kaffe i morgen kl, 14?». Anonymkode: 5b2b3...baa Mange menn tar initiativ. Om de fatter interesse for ei dame. Om de ikke tar initiativ så har vi ikke klart å fange interessen. Jeg blir litt matt av at mange kvinner ser ut til å tro at menn skal bli interessert bare fordi de er der. At mennene skal gjøre all jobben. Vær klar over at det er mange flotte, interessante damer på Tinder! Og en like fra en mann betyr ikke automatisk at han er interessert. De fleste menn sveiper nesten alle damer til høyre. De sorterer etter at de har fått match. Da må du klare å fremstå som den mest interessante. Selv om det er flere menn på tinder enn kvinner så er det sånn at alle kvinnene konkurerer om ca 20 % av dem, de andre sveiper vi bort. Så hvorfor skal de legge en stor innsats når de kan velge og vrake blandt damene? Anonymkode: b7363...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 20. april 2024 #16 Del Skrevet 20. april 2024 oslomaraton skrev (13 timer siden): jeg , en dame på 51 år, opplever veldig ofte at Tinder matchene mine dør ut etter en periode med skriving. Et eksempel er sistemann jeg hadde kontakt med; vi skrev masse meldinger til hverandre over 2 dager, hadde mye felles interesser, han foreslo til og med om å reise på en tur sammen i sommer (fjelltur). Men , sluk som flere andre, så ender det med at siste meldingen de skriver ikke ender med noe videre oppfølging el spørsmål. Da mister jeg litt motet og gidder ikke å opprettholde kontakt. Bør jeg ta hintet, å skjønne at de ikke er interresert? Vær litt på du da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #17 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Merker jeg savner å bo i USA. Der kan man omtrent ikke gå i butikken uten «Hey, you are cute! Can I get your number? I’d like to take you out on a date” 😍 Anonymkode: 5b2b3...baa 😂 du ønsker bare å booste ditt eget ego. Jevnlige turer til USA er nok en løsning for deg. Jeg har heldigvis vært så heldig å møte flere norske kvinner som er i stand til å gi den samme oppmerksomheten de selv søker. Er helt ferdig med slike som deg 🤷♂️ en umoden liten jente Anonymkode: 3c0cd...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #18 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 😂 du ønsker bare å booste ditt eget ego. Jevnlige turer til USA er nok en løsning for deg. Jeg har heldigvis vært så heldig å møte flere norske kvinner som er i stand til å gi den samme oppmerksomheten de selv søker. Er helt ferdig med slike som deg 🤷♂️ en umoden liten jente Anonymkode: 3c0cd...88f Og ellers går alt bra? En kvinne vil jo ha en mann med litt tak i, som ikke er redd for å ta initiativ. Umodne jenter derimot er vel ganske forvirret når det kommer til kjønnsroller og føler at de må jage etter tafatte og usikre «menn» som deg. Anonymkode: 5b2b3...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #19 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og ellers går alt bra? En kvinne vil jo ha en mann med litt tak i, som ikke er redd for å ta initiativ. Umodne jenter derimot er vel ganske forvirret når det kommer til kjønnsroller og føler at de må jage etter tafatte og usikre «menn» som deg. Anonymkode: 5b2b3...baa Jeg hater å bli sjekket opp på for eksempel butikken Anonymkode: 1f928...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #20 Del Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og ellers går alt bra? En kvinne vil jo ha en mann med litt tak i, som ikke er redd for å ta initiativ. Umodne jenter derimot er vel ganske forvirret når det kommer til kjønnsroller og føler at de må jage etter tafatte og usikre «menn» som deg. Anonymkode: 5b2b3...baa Jada, det går helt fint. Takk som spør. Alle vil vi ha en med litt tak i. Men det du beskriver som en mann med litt tak i, vel det er små gutter 😅 men jeg skjønner at du skulle ønske tingenes tilstand var annerledes. Det skulle også jeg. Vi kan ikke få hvem som helst, og da nytter det ikke å skylde på alle andre. Men kanskje du er så heit i USA at det er verdt å flytte tilbake? Et marked som passer deg bedre? Ellers håper jeg selvsagt at det går bra med deg også Anonymkode: 3c0cd...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå