Gå til innhold

Kan noen være så snill å spå meg?

ArielSofie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Forsynet betyr Guds inngripen i universet. Hva enn du velger å kalle Gud får jeg inn mye kjærlighet og fikk intuisjon om å gi deg en åndelig lesning. Det blir kanskje klarere etterhvert hva det betyr. ❤️ 

Anonymkode: 18f74...313

Tusen takk❤️ Dette var sterkt og fint❤️

Anonymkode: 8be0e...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
ArielSofie skrev (3 timer siden):

Tusen takk! 💗 Det er riktig at jeg føler meg slått ut, jeg trenger hvile, og går for tiden på medisiner. Jeg har nylig tatt en sjanse,  på noe som er veldig ulikt meg, det er for tidlig å si om det var lurt eller om jeg vil angre. Jeg er redd for å angre og for å ha ødelagt livet mitt. Det er vondt, men det blir sakte bedre.

Haha 😄 Så gøy. Jeg fikk en nettside til å trekke tarotkort for meg og så så oversatte jeg det til norsk og skrev det til deg. Neste gang kan du jo bare gå på tarotreading.com 

Anonymkode: 1e790...6f7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Isnih skrev (1 time siden):

Har du lyst til å lese meg en gang? Lurer på livet de neste månedene. Økonomi/ karriere/ familie/barn o.l. 🥰

Du er vant til å stole på deg selv, og jeg ser at du er inne i en bevegelse eller forandring i nåtiden. Du sjonglerer med flere elementer i livet ditt. Du har en mann i livet ditt som er selvsikker og vant til å få ting som han vil, og du kan bli litt lei av alt. Kanskje prøve å ikke bli pessimistisk. 

I jobbsammenheng ser jeg framgang der du leder andre mot målet og penger kommer inn. I jobbsammenheng et der suksess og måloppnåelse. 

I familielivet er der en følsom ung person som funderer mye over livet. Jeg ser i forbindelse med denne personen et moralsk valg som oppstår. Du er også en snill og forståelsesfull person selv så dette går bra. Har du litt sjalusi i samlivet ditt hvis du har en partner? Der blir diskusjoner. 

Økonomien ser trygg ut men pass likevel litt på om du har penger på børs. Jeg trenger ikke kort for å skjønne at der kan bli uroligheter på markedet.

Jeg tror vi sier det blir siste lesning inntil videre. Husk å ta kortlesninger med en klype salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du er vant til å stole på deg selv, og jeg ser at du er inne i en bevegelse eller forandring i nåtiden. Du sjonglerer med flere elementer i livet ditt. Du har en mann i livet ditt som er selvsikker og vant til å få ting som han vil, og du kan bli litt lei av alt. Kanskje prøve å ikke bli pessimistisk. 

I jobbsammenheng ser jeg framgang der du leder andre mot målet og penger kommer inn. I jobbsammenheng et der suksess og måloppnåelse. 

I familielivet er der en følsom ung person som funderer mye over livet. Jeg ser i forbindelse med denne personen et moralsk valg som oppstår. Du er også en snill og forståelsesfull person selv så dette går bra. Har du litt sjalusi i samlivet ditt hvis du har en partner? Der blir diskusjoner. 

Økonomien ser trygg ut men pass likevel litt på om du har penger på børs. Jeg trenger ikke kort for å skjønne at der kan bli uroligheter på markedet.

Jeg tror vi sier det blir siste lesning inntil videre. Husk å ta kortlesninger med en klype salt. 

Tusen takk for lesningen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...