Gå til innhold

Mittanbud.no - bedrift har ikke konto lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi pusser opp huset (derfor legger jeg denne tråden under "hus og hage"). Har lagt ut en jobb på Mittanbud for en stund siden og fått noen på befaring

 De vi har lyst å bruke har plutselig ikke profil på Mittanbud lenger. Får kontakt med dem og slikt på telefon, og kan fremdeles finne andres tilbakemeldinger (som utelukkende er positive og 5 stjerner). 

Hvorfor slutter profiler å ha konto på mittanbud? Må de betale noe? Har firmaet gått konkurs? 

Anonymkode: 747fb...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mittanbud koster penger for bedrifter, ja. Det er bedriftene Mittanbud tjener pengene sine på.

Bedrifter må betale for såkalte klipp. For å få mulighet til å svare på jobber som private har lagt ut på plattformen, må bedriften betale med ett eller flere klipp, avhengig av størrelsen på jobben de svarer på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les heller regnskapet til bedriften og anmeldelser ellers. Slik kan du gjøre deg opp en mening om disse virker solide
Har dessverre hørt og erfart at de gode håndverker-bedriftene får mer enn nok oppdrag uten Mitt anbud, og at det kan være nye/useriøse på Mitt anbud (uten at jeg skal skjære alle som er der over én kam).

Så det at en aktør ikke lenger har en profil der hadde jeg tillagt veldig liten vekt. 

Anonymkode: 55c9e...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...