AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #1 Skrevet 19. april 2024 Hei! Jeg lurer på hvor lenge et morrabrød normalt står? Skjønner åpenbart at det ikke finnes noen fasit, men jeg dater en fyr nå og ble sjokkert over hvor lenge det varte?! Jeg stod opp kl 06:30, da hadde han morrabrød. Vi er jo fortsatt i "starten" av denne relasjonen (6mnd inn), så sex er åpenbart fremdeles veldig spennende. Iallfall stod jeg opp 06:30 for å dusje og ordne meg. 07:15 gikk jeg inn til han for å si hadet. Han skulle sove lengre. Og morrbrødet stod enda!!!? Jeg lurer bare rett og slett på hvor lenge et morrabrød normalt står? Ikke da det er noen krise, jeg er rett og slett bare nysgjerrig Så derfor stiller jeg spørsmålet, for why not 😂🤷♂️ Anonymkode: 8d278...06d
Frkego Skrevet 19. april 2024 #2 Skrevet 19. april 2024 Det varierer veldig. Også kan han jo ha holdt ereksjonen ved like mens du var i dusjen? Tenkt seksuelle tanker eller tatt på den.
Chomsky89 Skrevet 19. april 2024 #3 Skrevet 19. april 2024 Nok en KG-tråd på misjonen snart tipper jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #4 Skrevet 19. april 2024 Frkego skrev (4 minutter siden): Det varierer veldig. Også kan han jo ha holdt ereksjonen ved like mens du var i dusjen? Tenkt seksuelle tanker eller tatt på den. Hmmm mulig, men da betyr kanskje det også at du er enig i at det var litt lenge? Anonymkode: 8d278...06d
Volvon Skrevet 19. april 2024 #5 Skrevet 19. april 2024 Ikke uvanlig at man har det. Personlig ofte slik selv selv etter og ha kommet. Ekstra lysten på morgenen og dagtid selv oxo.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #6 Skrevet 19. april 2024 Umulig å si hvor lenge det varer, han kan ha fått det to ganger, eller bare har det der. TS: hvordan fant du ut av det, og hvorfor benyttet du deg ikke av det, egentlig? Anonymkode: 40138...948
Gjest ytmnd Skrevet 19. april 2024 #7 Skrevet 19. april 2024 Det avhenger, men kan vare irriterende lenge hvis jeg har sovet godt og er 100% uthvilt. Lett en time liksom der den går opp og ned. "Han" er ofte litt vel needy på morgenen og må ha hjelp for å roe seg. Mest sannsynlig har han deg i tankene også, hjelper ikke akkurat. 😂Forelskelsfasen er ofte preget av mye kåtskap. Skulle ikke mer enn å se på rumpa til eksen så stod flaggstanga rett til værs 😅
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #8 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Umulig å si hvor lenge det varer, han kan ha fått det to ganger, eller bare har det der. TS: hvordan fant du ut av det, og hvorfor benyttet du deg ikke av det, egentlig? Anonymkode: 40138...948 Fordi jeg hadde stelt meg og skulle på jobb om tjue min. Anonymkode: 8d278...06d
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #9 Skrevet 19. april 2024 Aner faktisk ikke, tror den står ganske lenge. Noen ganger er den så stiv at det er litt ubehagelig faktisk, det er nok de gangene jeg våkner av morrabrødet. Ofte er jeg da egentlig for trøtt, pleier å være rundt kl 05, men tar en kjapp runk bare for å bli kvitt den for å kunne sove videre. Hva med kvinner? Våkner dere av/med stiv klitoris? M40 Anonymkode: a29ee...5e3
svartkatt Skrevet 19. april 2024 #10 Skrevet 19. april 2024 Skjønner ikke at du ikke hadde frokost før du gikk
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #11 Skrevet 19. april 2024 Min manns legger seg ofte ikke før han står opp, om han våkner med en stivert. Han ligger ofte en times tid i senga i helgene før han står opp, og da er den ofte der fremdeles. Jeg bruker også lang tid på å stå opp (vi pleier å stå opp sammen), så jeg vet det ikke er fanterier på gang. Han kan godt lese, surfe på tlf eller vi kan prate sammen om vær og vind. Så fort han står opp, så legger den. Det er nok å gå fra soverom til bad, så er den bortevekk. Anonymkode: 5cea8...8b6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #12 Skrevet 19. april 2024 Er det like normalt å ikke ha morrabrød? Kjæresten min har det aldri. Anonymkode: c79a4...8b9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #13 Skrevet 19. april 2024 Tror de fleste har det altså, mulig han ikke våkner av det. Altså at kroppen testes når han siver dypt. Anonymkode: a29ee...5e3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #14 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror de fleste har det altså, mulig han ikke våkner av det. Altså at kroppen testes når han siver dypt. Anonymkode: a29ee...5e3 Sover… gleden ved AB og autokorrektur. Anonymkode: a29ee...5e3
Bombasi Skrevet 19. april 2024 #15 Skrevet 19. april 2024 Du spør godt. Aner ikke. Eller, det varierer. Noen ganger kan jeg våkne med morrabrød, men så faller han i søvn straks jeg står opp. Andre ganger må jeg pisse han av meg. Andre ganger igjen er han så umulig at jeg må gnukke han fri fra lidelsene. Og sist våknet jeg ca. 0430 der jeg kjente fullt flagg under dyna, men sovnet igjen. Og så våknet jeg nesten 2,5 timer etter, og da var det fortsatt full 17.mai-feiring under dyna... et selskap jeg tydeligvis ikke var invitert til.. Noen ganger kommer morrabrødet som følge av kåtskap. Andre ganger er man ikke kåt i det hele tatt, selv om det flagges. Så ikke lett å forstå seg på, selv for oss som "lider" av det Han kan være et skikkelig kukhau til tider
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #16 Skrevet 20. april 2024 Morrabrødet er som en nystekt baguette som er klar til frokost. Våkner han med morrabrød i et nytt forhold, med en ny attraktiv kvinne, slik som du beskriver ts, da vil morrabrødet gå direkte over til å bli en ankerstokk som varer helt til du gjør noe med den. Anonymkode: 2dcea...3e6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #17 Skrevet 20. april 2024 M48: Våkner ofte med morrabrød. Kan da legge meg inntil kona og sovna igjen med morrabrød og våkne igjen litt etter med morrabrød. Helt normalt helt til en av oss står opp. Går vi i dusjen sammen fortsetter den være stiv. Anonymkode: ab157...ca0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #18 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): M48: Våkner ofte med morrabrød. Kan da legge meg inntil kona og sovna igjen med morrabrød og våkne igjen litt etter med morrabrød. Helt normalt helt til en av oss står opp. Går vi i dusjen sammen fortsetter den være stiv. Anonymkode: ab157...ca0 Men dere bruker den ikke?? 🤯 Hadde mannen min lagt seg inntil meg med ståkuk, uansett form, så hadde den bare måtte finne veien inn i fitta 😅😅 Hadde ikke klart å la vær. Enda bedre, elsker når han vekker meg med å knulle meg 😍 Anonymkode: 59a6c...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå