Gå til innhold

Test av kromtabletter


Bekkeblom

Anbefalte innlegg

OK, for første gang i livet skal jeg ta kosttilskudd (ved siden av tran, da), kromtabletter. For å sjekke om det er det som skal til for å dempe sukkerhungeren min. Jeg er helt fæl når det gjelder sukker, jeg spiser det daglig enten jeg trener eller ikke.

149 kr for 100 stk, 2 stk om dagen i begynnelsen. Om en drøy måned er jeg tilbake for å fortelle om det hjalp (meg).

Ønsk meg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, det funket ikke på meg dessverre. Jeg trodde ikke det ville funke heller, så det kan jo være derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, det funket ikke på meg dessverre. Jeg trodde ikke det ville funke heller, så det kan jo være derfor.

Kanskje du tok for liten dose, eller brukte en type som ikke passet deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg kjøpt krom på helsekostbutikk, sa hun som jobbet der at doseringen var ganske lav, så hun anbefalte å ta 6 stykker pr dag i starten til jeg kjente at det virket, for så å redusere antall kromtabletter pr. dag.

Dette fungerte for meg. Men jeg vil ikke anbefale deg høyere dosering, men kanskje du kunne spurt der du kjøpte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble anbefalt 2 stk om dagen til jeg kjente det fungerte, så redusere til en. Så jeg prøver det først.

Tusen takk alle sammen for gode ønsker og innspill for meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...