Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #161 Del Skrevet 4. august 2006 *Sitter og ser på bilder av Jonny Cash og hans elskede June* Moro å se, bilder, høre sanger de sang og lese om dem! www.Jonnycash.com er en link jeg vil ambefale! Ellers er det mange fine bilder på Google! ELSKET Walk the line fra begynelse til slutt! GLED DEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. august 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 7. august 2006 det tror jeg på. gleder meg veldig til å se deg! veldig! har egentlig ikke skjedd så mye spennende i det siste.. fikk jo rydda detta rommet da, som jeg så inderlig har hatt lyst til lenge, men ikke hatt ork til.... endelig ferdig! det var godt! så har jeg fått støvsugd hele leil, tørket støv, og rydda... Fått vekk dynene fra senga mi, så det er bare dynetrekk.. er jo såååå varmt om natta gitt! helt sykt! vil ikke helt ha vinduet på vid gap heller, for det kommer innimellom noen katter på verandaen min som ikke helt hører hjemme der de er for å si det sånn, så jeg har det bare litt åpent! så sånn er det.. er egentlig ganske trøtt nå, så jeg lurer egentlig bare på om jeg skal runde av her og nå jeg.... NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 7. august 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 7. august 2006 åååhhh, jeg er så frustrert, og kjenner meg så jævl** ubrukelig til alt! føler meg liksom ikke helt meg selv om dagen. langt i fra... kanskje dette bare en er overgang fra det jeg har hatt disse 2 årene med S. at det er en slags overgang... har jo nesten glemt hvordan det er å være singel, og jeg kjenner det veldig på meg nå! ser det på mine gamle også... hvordan jeg hadde det før jeg ble sammen med S, hvordan tilng ble så brått forandret da han og jeg ble sammen, og hvordan ting sakte glir tilbake som det var... jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. ingenting som henger på greip lenger... jeg har det jeg trenger, og er det noe jeg trenger (som jeg ikke trenger å ytdype meg mer i om her) det er ikke noe problem å få tak i... jeg vet hvor jeg skal gå, men... det er ikke alltid like lett å finne en person som jeg kan prate med som IKKE er i familien... jeg vet jo at jeg kan prate med mamma om altting.. men det er ikke alltid like lett... jeg vil så gjerne prate med SK, men det er jo ikke så lett når han aldri kommer hit, og han vet så veldig godt at jeg ikke har mulighet til å komme til han, for det koster litt penger liksom... spes når han bor 45-60 min herfra... og han har bil, så det blir jo billigere for han, pluss at faren hans er naboen til mamma.... åååh, hva skal jeg gjøre.... jeg kjenner meg så utrolig rar inni meg.. har så lyst til å vøre litt alene for meg selv, men det er så drit kjedelig i leil min.. ingenting å finne på liksom... men likevel vil jeg ikke være alene, for da kan jeg jo prøve å glemme ting, og det hender det hjelper ganske så bra.... hmmm... må få en skikkelig rens på livet mitt tror jeg! få litt hjelp av noen som virkelig kan dette!.. problemet er bare at når jeg skal prøve å høre på noen, går det inn det ene øret, og rett ut igjen i det andre øret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 8. august 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 8. august 2006 jah, humøret et litt bedre idag. prøver jo å holde humøret oppe, og tror det går sånn nogenlunde greit.. idag skal jeg bare slappe av tenkte jeg.. sette meg ned hjemme en tur å tenke over ting. hvor jeg vil hen i livet, og hva jeg skal bruke livet mitt på... tror det er på tide igrunn... for nå... vet jeg ikke lenger hva jeg vil! er bare masse rot i hodet mitt, og det har det vørt ganske lenge nå! så vi får bare tiden som den kommer, og prøve å gjøre noe med mitt vanlige liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 8. august 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 8. august 2006 fant et dikt her om dagen etter jeg ryddet "det andre rommet".... syns det var litt artig, men egentlig ikke noe mening i diktet.. skrev det for noen år siden, da jeg ikke var veldig nykter for å si det sånn.... Har du skrevet? Har du lest? Har du lest det du har skrevet? Og viktigst av alt- Hva forventer du av viskelæret? morsomt... syns jeg da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. august 2006 #166 Del Skrevet 8. august 2006 Sånne dikt kan jeg og like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 9. august 2006 jeg liker de veldig godt... inatt.. eller, igår... nei, natt til idag..ja, natt til idag, var jeg oppe å monterte kjøkken jeg da! alene.. mitt i natten! alene for meg selv, uten hjelp! *stolt* fikk hengt opp 5 TUNGE overskap, og det var ikke veldig lett, for jeg er jo så liten, og så ikke sterk i det hele tatt, pluss at det var overskap, og med tanken på at jeg absolutt ikke har noe fagbrev på å skru inn en skrue... men det gikk til slutt, men da jeg var ferdig var jeg rimelig gåen.. var sikker på at jeg kom til å få blemmer i handa etter å ha skrudd skruer, for jeg hadde bare vanlig trekker.. ikke sånn fin en som går rundt fort bare av å trykke på en knapp liksom.. hehe..drill heter det visst.. hehe... så jeg var veldig gåen i armen og handa igår... ikke nok med alt det, jeg skrudde jo så mye feil vettu, jeg målte og alt, men det ble jo feil da jeg skulle slenge overskapene på veggen da.. typisk... hehe... men det er lille meg i et nøtteskall som vanlig! fagbrev er noe drit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 9. august 2006 øi, jeg får meg hun di morra!!! gamle hunden til onkel J som døde for 2 uker siden.. en schefer. veldig fin, og lydig! pluss at til neste år så får jeg hund på fòr... mamma og de har fått seg berner sennen, og jeg har jo bestemt og blitt enig med mamma at jeg skal ha den ene på fòr... hmm, dette blir mye! så nå må jeg jo bare se til he**** å få meg en jobb, så jeg har råd til alt dette... hehe mojjo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. august 2006 #169 Del Skrevet 9. august 2006 Men er det ikke deilig etterpå da? Når skapene henger på veggen, at man har klart alt det uten hjelp? Det synes iallefall jeg, jeg tilstreber å gjøre mest mulig selv, både med bil og hjem. Morsomt å være selvstendig. Så mojjo med bikkje® da. JEg og ønsker meg hund, men har dessverre ikke tid eller plass til det. Men når jeg tenker meg om så har jeg jo bestemt meg for aldri mer å skaffe meg dyr, så du får heller si ifra om du trenger hundevakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 9. august 2006 ja kanskje det Skya? jeg vet jo at du er glad i dyr, så jeg skal tenke på deg! om du blir bikjepasseren for Santo(det er det han heter) så kan vi jo oxo møtes... det hadde vørt kjempe koselig! nå har vi jo snakket litt sammen og du virker jo som ei kjempe jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #171 Del Skrevet 9. august 2006 Du? Du har vel festet de skruene i skapene dine ordentlig med ekspansjonsskruer eller plugger eller noe sånt? Sånn at de tåler at du fyller skapene med tallerkner og sånt..? Så plutselig for meg han der fra tv-reklamen hvor hele kjøkkenskapet kommer i hue på'n når han rydder ut av oppvaskmaskinen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 9. august 2006 Forfatter #172 Del Skrevet 9. august 2006 nei, det har jeg ikke gjort, men jeg regner vel med at det holder. fylte de opp igår, og det han enda ikke skjedd noe, men å ble jeg veldig redd da.. takk.. tusen takk Mysan! skal si du er til hjelp altså.. men jeg må bare legge inn en side her, så jeg ikke glemmer den.. har akkurat fått i gang camen min, og jeg har ikke cd.. så jeg måtte laste det ned fra nettet et sted... også skal jeg få nytt hovedkort i morgen, og jeg kommer ikke til huske hvilken side jeg fant den prog.varen på.. så jeg må bare legge inn siden her inne... http://no.europe.creative.com/support/down...ype=0&x=35&y=10 sånn, ha en fin kveld jenter! i know i will! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 10. august 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) En Fremmed Drømmeverden! Del1 Hver gang jeg sitter å tenker, virker det som om alt rundt meg blir svart, og jeg er totalt alene i en fremmed drømmeverden! Jeg svever i et sort hull, mot et lys. Jeg kommer nærmere og nærmere og ser en grønn slette med masse markblomster. Han er der.. Han er der... men, hvorfor? Han står der med blomster i hånda... smiler til meg... Strekker ut armene. Jeg kommer nærmere mot han.. smilende. En merkelig følelse i magen. Hjertet dunker fortere og fortere dersto nærmere jeg kommer mot han. Han tar tak i meg og gir meg en stor klem. Fra elskverdighet ble jeg forelsket i han. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg har aldri møtt noen som han.. Vi gikk en tur langs en strand... så på solnedgangen... Alt er så stille. Ingen pratet, bare holdt hverandre i hendene. Jeg var så glad han var i nærheten og føler meg så trygg . Han smilte som en engel, fallende fra nåde. Vi har vært slaver til den slags kjærlghet, og vi ber fortsatt om mer. Vi la oss ned i sanden og bare så på hverandre i øynene lenge. uten å flytte blikket... Våre lepper mødtes hverandre. Kysset forsiktig, ømt, og deilig. Jeg har aldri hatt det så deilig. Så langt borte fra menneskeverden. Alt er stille.. bare bølger som bruser. Det ble mørkt, vi var nakne, bare lå å koste. Månen skinte over oss og stjernene lyste, Alt er stille, stille sus, en himmelsk strand... Elskovsmett, ingen savn. Åh, kan jeg ha det bedre nå? Hans hjerte bærer natten, Hans sjel er født av lyset. Han elsker fordringsløst. Hans visdom er som melkeveien. Han har trosset selve døden og har lydig fulgt en evighetsplan. Mens vi lå på stranden å koste og følte våre lepper som magneter var det søt stemningsfull musikk i bakgrunnen. Vi holdt rundt hverandre, følte oss trygge. Vi var alene.. vi var heldige.. vi var forelsket.. Alt var så perfekt. Vi lot bølgene bruse over oss.. som et teppe. Våre fingertupper mødtes, og en deilig varme svermet rundt i hele meg.. fra fingrene til hjertet mitt. Et sted i hans smil, vet han at jeg ikke trenger noen andre. De peneste øynene jeg har sett, så snill og koselig han er. Den mest utrolige mannen jeg noen gang har møtt. Alt er så stille, bare oss to, og brusende bølger. Han er så god... god som en engel. Alt jeg kunne tenke på... alt jeg kunne ønske.. trygghet og varme som kommer fra han. Hvor skulle min tanke være om den ikke var hos han? Tenk at han kunne være så nære, vite at han er absolutt alt for meg. Jeg er så glad i han... Jeg elsker hans smil, hans blikk, hans kyss... Tenk at vi endelig var alene, bare vi to... så deilig følelese... så deilige tanker. Så nydelige øyne, så nydelig smil. så deilig stemme. Så deilig å kunne sveve i denne fremmede drømmeverden.. Om bare alt dette hadde hendt oss. Jeg får han ikke ut av hodet. Han har fått en spesiell plass i hjertet mitt. Hva om dette hadde hendt oss. Jeg ville ha gjort alt om det er det som skal til. ALT! Han sitter fast i tankene mine, med hengelås, og en sporløst forsvunnet nøkkel. Umulig å få han ut av hodet. Han er der hele tiden, klar for å lage nye tanker, Langt borte fra alt som heter mennesker. Så langt borte som mulig. Kanskje i drømmehuset mitt... med stearinlys overalt. God og varm peis. Rødvin på gulvet forran peisen. Han og jeg på gulvet og bare koser oss... Med deilig musikk. Vi holder rundt hverandre og ser på flammene som leker fra peisen. Ser på hverandre og kysser. Han legger meg forsiktig ned på gulvet og kysser meg intenst og forsiktig. Flammene varmer. Vi er alene igjen. Flammene varmer våre nakne kropper. Alt er perfekt igjen. Flammene, vinen, stemningen. Jeg styker han forsiktig over hans varme, nakne rygg... så deilig. Så varm og deilig. Hans deilige hender stryker seg gjennom håret mitt.. Jeg kysser han på armen, og skuldrene og så videre til halsen. Flammene blir varmere og varmere. VI blir varmere og mer forelsket. Alt rundt oss er stille. Hver gang vi kysser, virker det som om alt rundt oss blir tåkete... alt rundt oss eksisterer ikke lenger. Og vi blir alene i en fremmed elskovsverden. Alt er så romantisk. Alt er så perfekt som det går ann å bli. Hans varme kropp er så deilig...Hans varme kropp varmer min. To nakne kropper som varmer hverandre. To nakne kropper i ferden med å bli til en! Røde roser flyter omkring på gulvet. Alt er så nydelig og deilig. To varme kropper og de varme og fuktige lepper som magneter. møtes ved bare et blikk. To nyforelskede sjeler i en ny verden. Flammene varmer kroppene våre varmere. Hvor perfekt kan det bli? Alt er så utrolig stille. Fra første dag jeg så han og hans smil, visste jeg at det var noe... men at det skulle bli slik jeg føler nå, ante jeg ikke. Jeg klarer ikke å kontrollere meg lenger. Det finnes ikke en eneste dag uten han i mine tanker. Hver kveld når jeg skal sove tenker jeg på han. Jeg klarer liksom ikke å forestille meg et liv uten hans kjærlighet til meg. Hvorfor føler jeg set sånn? Så utrolig deilig. Følelsen er helt ubeskrivelig, umulig å forklare! Vi ser på hverandre med et intenst blikk.. han smiler til meg... jeg går bort til vinduet, ser på alt som vi er midtpungtet av... Han går mot meg og til slutt holder han rundt meg med sine varme, sterke og fantastiske armer. jeg ser ut av vinduet. Så nydelig det er... Han snur meg mot han, og kysser meg på pannen og nedover til halsen og opp til leppene mine igjen. Vi begynner å danse... tett... så tett som det er mulig å danse. Vi danser uten musikk.. vi er så alene. igjen... i et rom uten møbler.. To forelskede sjeler beveger seg sakte rundt på gulvet. Vi er så nære. Han er utrolig Fantastisk! Alt er som en fantasiverden... Vi går mot døren til stua der peisen varmer, men i det vi åpner døren.. er det... ingen stue... Vi er tilbake.. der alt begynte. Den grønne sletten med alle de fine markblomstene.. Jeg snur meg fra han og ser meg rundt... Et stor hull som suger til seg alt.. Jeg snur meg fort mot han igjen.. rister på hodet.. med tårer i øynene. Nei, det kan ikke være mulig?! Han kysser meg forsiktig. Jeg klamrer meg fast i han, prøver intenst å holdt meg igjen, men. jeg kjenner at kreftene mine ikke orker å holdt seg fast. Jeg prøver,men sliter. Krampene i magen blir sterkere. Jeg ser en tåre i øyet hans, og han ser mine tårer strømmer og prøver å tørke de vekk. Det hjelper ikke, for det kommer bare flere tårer. jeg vil være hos han. Vi har det så bra og perfekt sammen. Jeg kjenner at jeg glipper taket rundt han, prøver å holde igjen i hendene hans, men jeg blir bare svakere. Armene mine er for slitne til å holde igjen. Nå er det snart ikke mer å holde igjen i. Jeg ser flere tårer i øynene hans. De vakreste øynene jeg har sett noen sinne. Jeg blir sugd mot det sorte hullet... Det siste jeg hører fra han med hans fantastiske stemmer ; ser deg i drømmene... og smilte Nei, dette er virkelig. Det er nødt til å være virkelig. Alt blir svart igjen. Et lite glimt av hånda hans. Et siste vink. Alt er lyst igjen. Den kjedelig menneskeverden er tilbake.. så tragisk. Jeg vil være hos han... Jeg vil føle leppene hans. Jeg vil være nær han! men, hvor er han? Jeg legger meg ned i sengene igjen, klar til å fortsette drømmen, men.. jeg får ikke sove, jeg er så våken. Hvor er den fremmede drømmeverden? Jeg vil ha han nå! Alt var jo så perfekt. Jeg vil til stemmen hans, smilet hans, og de intense vakre brune øynene hans! Kanskje jeg ser han når jeg er våken`Kanskje jeg må lete etter han? Kanskje han leter etter meg også, at han har drømt det samme som meg? Han kan ikke bare være i drømme.. Det er umulig. Han er virkelig. Det vet jeg! Endret 10. august 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 10. august 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg akkurat lagt inn "novellen" på dikt.no, så får vi se om jeg får noen kommentarer på den! dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 13. august 2006 #175 Del Skrevet 13. august 2006 Hmmm....langt nede på side to fant jeg deg.....Ikke bra, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. august 2006 #176 Del Skrevet 13. august 2006 Hei. Bare innom for å si at jeg er hjemme igjen, har jeg ikke meldeplikt da? Skal lese novellen +++ en dag jeg får litt bedre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. august 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) nå kan dere bli LITT mer kjent med meg da! hehe [ .01. ] For navn: Begynner på L [ .02. ] mellom navn: Begynner på K [ .03. ] etternavn : Begynner på W [ .04. ] kjønn: jente/pike/dame/kvinne/kjerring [ .05. ] bursdag: 31/01-1983 [ .06. ] høyde : 157 [ .07. ] hår farge : lyst [ .08. ] øye farge : Blå [ .09. ] bruker du briller/linser : hender jeg bruker briller [ .010. ] har du regulering : aldri hatt, og trenger ikke heller.. mine tenner er så fine atte [ .011. ] er håret ditt langt eller kort : kort [ .012. ] hvor er du født : oslo [ .013. ] hvor bor du nå : vestfold [ .014. ] stjernetegn :Vannmann [ .015. ] hvor mange språk kan du : 2 [ .016. ] hvilket språk vil du lære deg : fransk [ .017. ] uvaner : biter negler [ .018. ] har du piercing :hadde i navlen og i leppa. [ .019. ] Hvor har du lyst på : navlen og tunga [ .020. ] har du tatovering : jeg har 3 stk [ .021. ] hvor har du lyst på tatovering: anklen [ .022. ] i dag : jatakk [ .024. ] dato i dag : 13.aug-2006 [ .025. ] klokka : 22:34 [ .026. ] klar for mere spørsmål : ja, men ikke så mange Familie [ .027. ] mammas navn : begynner på L [ .028. ] pappas navn : Hvem av dem? jeg har jo så mange [ .029. ] Søsken: 5 stk [ .031. ] favoritt tante : jeg har tre foreldre, og alle de er enebarn! [ .032. ] favoritt onkel : se opp [ .033. ] Bestforeldre: 3 stk [ .036. ] værste slektning : bio faren min [ .037. ] beste slektning : meg selv vel! hvem ellers [ .038. ] kommer du overens med familien : nei vettu hva.... jeg hater familien min.. hehe.. neida.. gjør jo ikke det da! Kjæledyr [ .040. ] har du kjæledyr : har hund [ .041. ] hva heter den :Santo [ .042. ] hvor mange dyr har du :1 Favoritter [ .061. ] nummer: 6 [ .062. ] bokstav:s+e+x [ .063. ] sko: høye heler, for da kan jeg bli litt høyere.. [ .064. ] ordtak : helvete har et rom der kvinner ikke trenger hjelp [ .065. ] tv program: lost, cæsar [ .066. ] sport: fotbal og soving [ .067. ] grønnsak: hmm, tenker.... [ .068. ] frukt: eple, banan, pære [ .069. ] film: åh, det er mange det.. [ .070. ] blad: Women [ .071. ] skuespiller:will farrel [ .072. ] skuspillerinne: Angelina Jolie [ .073. ] godteri: sjokolade [ .074. ] tyggis: hender [ .075. ] parfyme: Laura (den jeg knuste i fylla) [ .076. ] skjokolade: Troyka, sport [ .078. ] farge: RØD [ .079. ] sesong: av hvilken serie? [ .080. ] høytid: jul [ .081. ] band: tja, mange det også [ .082. ] artist: liker det meste [ .084. ] rapper: Eminem [ .085. ] type musikk:rock, jazz, punk [ .086. ] ting på rommet mitt: på rommet, eller i hele leil? [ .087. ] sted å være: i senga [ .089. ] tv kanal: tv2, tv3, tvn, mtv, ztv [ .090. ] junk food: spiser nesten det ikke... [ .091. ] mat: DET spiser jeg da [ .092. ] butikk : Lenge Leve Rema 1000 [ .093. ] hengesteder: i taket... [ .094. ] fast food: det går fort å lage nudler i allefall [ .095. ] resturant: hmm, ja, jeg har jo vært på så altfor mange! [ .096. ] form: KG vel [ .097. ] tid på dagen:formiddag, og ettermiddag [ .098. ] land: frankrike [ .099. ] by: Paris [ .100. ] gutte navn : Stian, Simen [ .101. ] jentenavn: Isabel [ .102. ] kjøpesenter : Svelvik senteret! [ .103. ] kort spill: ronnas, uno [ .104. ] shampoo: sunsilk [ .105. ] brett spill: ludo.. not ØLSPILLET! [ .106. ] pc spill: MYST [ .108. ] music video: Johnny Cash - hurt [ .110. ] ord: kan mange jeg?! [ .111. ] månede: alle sommer mnd [ .112. ] tegnefilm karakter: Homer [ .113. ] skummel film: ingen skumle filmer, bare redde folk! [ .115. ] eindel: mobilen min! [ .116. ] eminem: en hvit rapper? [ .117. ] hund: schefer og berner sennen [ .118. ] hot: or not [ .119. ] britney spears: passer ikke som noen mor for å si det sånn.. [ .120. ] nsync: er oppløst [ .121. ] real world: hva er det? [ .122. ] appelsin: er rund, og gøy å sjonglere med [ .123. ] valg: fag [ .125. ] bisexual: ikke-praktiserende-bi [ .126. ] sort: helt greit [ .129. ] linkin park: har cden [ .130. ] jack:Sparrow [ .131. ] regnbue: helt naturlig, som kommer når sola skinner på regnet [ .133. ] agurk: det er godt.. med dipp til... [ .134. ] hai: har store tenner og er stygge [ .135. ] lifehouse: W.T.F [ .136. ] flaggermus: tja... batman? [ .137. ] fyrstikker : hvorfor det? [ .138. ] servietter: du finner de hos Nille! [ .139. ] amerika: er stort, og har en ufatlig teit president! [ .140. ] vann: er veldig godt [ .141. ] vulkan: er visstnok en film som heter det! [ .142. ] rock eller rap: rock [ .143. ] rock eller pop: rock [ .144. ] rock eller r&b: rock [ .145. ] rock eller metal: begge delere [ .146. ] rap eller pop: rap [ .147. ] rap eller r&b: rap [ .148. ] rap eller metal:rap [ .149. ] pop eller r&b: pop [ .150. ] pop eller metal:begge [ .151. ] r&b eller metal: metal [ .152. ] linkin park eller limp bizkit: Limp bizkit [ .153. ] tool eller korn: korn [ .154. ] Selena eller jennifer lopez:Selena [ .155. ] varmt eller kaldt: varmt [ .156. ] vinter eller sommer: spiller ingen rolle, de kommer uansett [ .157. ] vår eller høst: samme [ .158. ] shakira eller britney: shakira [ .159. ] icp eller eminem: icp? [ .160. ] marilyn manson eller rob zombie: begge to!!! [ .161. ] kittie eller garbage: ?!? [ .162. ] mtv eller the voice: mtv [ .163. ] buffy eller angel: Angel er kjekker enn buffy i allefall! [ .164. ] dawson's creek eller gilmore girls: gilmore girls [ .165. ] football eller basketball:fotball [ .166. ] sommer OL eller vinter OL :ingen av de [ .167. ] ski eller snowboard: ski [ .168. ] rulleskøyter eller skateboarding :skate [ .169. ] sort eller hvit: begge [ .170. ] orange eller rød: rød [ .171. ] gul eller grønn: gul [ .172. ] lilla eller rosa: lilla [ .173. ] slipknot eller metallica:metallica [ .174. ] varmt og tropisk eller kaldt og blåsete:varm og tropisk [ .175. ] inne eller ute:begge [ .176. ] røyk eller alkohol: absolutt begge [ .177. ] mobil eller hjemme telefon:mobil [ .178. ] blyant eller penn: penn [ .179. ] powerpuff girls eller charlie's angels: ingen av de! [ .180. ] Mikke mus eller donald: ingen av de [ .181. ] digimon eller pokemon: digimon [ .182. ] star wars eller star trek: BLÆ [ .183. ] tatovering eller piercing: tattoo [ .184. ] metall eller punk: punk [ .185. ] tøs eller hore: tøs [ .186. ] har du kjærste : nope [ .187. ] er du forelska:litt kanskje? [ .188. ] elsker du noen nå :nei [ .189. ] har du noen gang vært forelska? :selfølgelig? hvem har ikke det da? [ .190. ] hvor mange folk har du likt: glem det [ .191. ] hvem var din " first love" : stian [ .192. ] hvor mange hjærter har du knust:vet ikke [ .193. ] hvor mange mennesker har knust ditt hjerte :2 [ .195. ] hva ser du etter i en kjærste:personlighet, trofasthet, og ærlighet [ .198. ] har du bilde a deg selv : på veggen eller på pcen? [ .200. ] går du etter utseende eller personlighet: begge deler [ .201. ] noen gang kyssa en venn : ja [ .202. ] er dere fortsatt venner : ja [ .203. ] røyker du :ja [ .204. ] røyker du hasj :har gjort det før [ .205. ] avhengi a noe stoff: nei [ .206. ] hva med en liten ekstesy: blæ [ .207. ] heroin,anfetamin,hasj..:ingen av dem [ .208. ] øl godt eller øl vondt :øl godt [ .209. ] drikker du vin : innimellom [ .210. ] liker du smirnof ice :tja, det er helt greit [ .211. ] øl eller annen alkohol:spiller ingen rolle så lenge det er alkohol [ .213. ] har du noen gang drikki Hpnotiq:hva i all verden er det? [ .215. ] hoppe i strikk : aldri i verden [ .216. ] fallskjerm : glem det [ .217. ] svømme me delfiner :jatakk [ .218. ] dykke : nei [ .219. ] fjell klatre : blæ [ .220. ] spise dritt for 10000000 kr : selfølgelig! [ .221. ] vende ryggen til en venn om du fikk no ut a det selv : nei [ .222. ] stjæle en venns kjæreste :nei [ .224. ] lyve til politiet : hehe [ .225. ] løpe fra politiet : LOL [ .226. ] lyve til foreldrenne dine: mange ganger [ .227. ] gå bort t en ukjent å kysse ham:om jeg noen gang har gjort det, har jeg i allefall vært skikkelig dritings [ .228. ] blitt en stripper: nei [ .229. ] dratt fra en resturant uten å betale : hehe, hadde igrunn vært litt morro, og sett hva som skjedde [ .230. ] stjele: whats done its done Har du noen gang... [ .258. ] blotta deg for noen :nei [ .259. ] sagt til en person hva du føler for de :ja [ .260. ] vært i michigan : nei [ .262. ] vært i fengsel: nei [ .263. ] stått på skateboard :nei [ .264. ] naken bada:ja [ .265. ] stjelt noe:ja [ .267. ] banka noen : nei [ .268. ] hivi snøball i hue på noen :ja [ .269. ] knust en øl flaske: nei [ .270. ] gått inn på en bar under 18 : ja [ .271. ] kyssa en jente :ja [ .273. ] dratt på " road trip" :nei [ .274. ] dratt på ferie uten noen voksene :ja [ .275. ] vært på en konsert :ja [ .276. ] vært i et annet land : ja [ .277. ] skjelt ut en voksen :ja [ .278. ] blitt kjørt over :nei [ .279. ] vært i en bil ulykke :nei [ .280. ] brutt loven : hvilken lov? [ .281. ] gitt penger ti en hjemløs person :ja [ .282. ] prøvd å drepe deg selv: hmm, need I say more [ .283. ] gråte for å sleppe unna bråk :nei [ .284. ] kyssa en venn's bror : ikke som jeg kan huske [ .286. ] mista noe mat på gølvet å spisi det likevell :nei Meninger [ .287. ] hva synns du om pop musikk :kan ikke stoppe det [ .288. ] om boy band : æsj!!!! [ .289. ] om flagg brenning : kan heller ikke hjelpe otto for at han litt små rar i huet heller da, men morsom er han jo da! [ .290. ] om krig: jeg sier bare: er redd for at det skal komme hit! [ .291. ] om selvmord : et rop om hjelp!!! [ .292. ] om folk som tvinger meninga si på deg : høh? [ .293. ] om abort: er i mot det! [ .294. ] om metall musikk : helt greit [ .295. ] hvor er du om 10 år : tja si det. [ .296. ] hvem trur du at du fortsatt er venn med om 5 år : stian, veronica, håvard, kai, kelly [ .297. ] sist bursdag :mormor tror jeg?! [ .298. ] i går : var jeg dritings [ .299. ] sist helg: husker jeg ikke [ 300. ] sist jul : var i 2005 [ .302. ] sist nyttårsaften : også i 2005, [ .303. ] sist halloween : var drit morroog veldig fuktig [ .304. ] sist påske : husker ikke [ .305. ] sist valentine: er noe drit!!! Det siste [ .306. ] du spiste : karamell? [ .307. ] du drakk :VANN!!! [ .308. ] du hadde på deg : klær tror jeg? [ .309. ] stede du var : hos meg! [ .311. ] personen du så : mamma [ .314. ] personen du snakka til :mamma [ .315. ] sangen du hørte : bette midler og cden fra filmen "the Rose" Hva... [ .316. ] spiser du : mat [ .317. ] drikker du : VANN! [ .318. ] har på deg : klær [ .319. ] har du på beina :sko [ .320. ] har du på hue : brillene mine [ .321. ] høre på : musikk [ .322. ] snakker du med noen : høh? Ja eller nei.. [ .324. ] er du vegitarianer : nei [ .325. ] liker du kuer : nei [ .326. ] er du en bitch : litt [ .327. ] er du musikalsk : ja [ .328. ] skriver du dikt :ja [ .329. ] løper du fort: NEI [ .330. ] kan du stå på ski : nei [ .331. ] er du fra engeland : nei [ .332. ] vil du gjøre britney stum : om jeg hadde kunnet det, er det langt mer enn som så jeg skulle likt å gjort mot henne! [ .333. ] snakker stemmen til deg : hvilken stemme? [ .334. ] har du noengang klippi barbien din: ja [ .335. ] ville du spist mac & cheese med pølesr i den: høh? [ .339. ] er du snill :ja [ .340. ] er du naugthy : ja [ .341. ] er du lav : ja [ .342. ] er du høy : nei [ .343. ] har du en rosa t-shorte : hmm, tor det? [ .344. ] orange bukser : nei [ .345. ] kan du se flyvans aper: what? [ .346. ] er du slem : kanskje [ .347. ] vet du om noen med vorter : ikke som jeg vet om? [ .348. ] er britney er tøs : nei, hun er en skikkelig dårlig mor! [ .349. ] er du en tenårings zombie :nei [ .351. ] liker du marylin manson : ja [ .352. ] er du i all hemlighet fra en annen planet:tja, min egen planet isåfall! Endret 14. august 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 19. august 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 19. august 2006 jaggu, 5 dager siden sist jeg var her gitt... også havna jeg nesten nederst på side2.. ikke bra... hehe har fått meg hund nå, og han er så tøff.. hehe.. men han bjeffer bestandig om natta, når jeg ligger å halvsover og skikkelig klar for å drømme, så hører han noe ute, og boffer.. skikkelig dum er han om natta.. teiting. ellers har jeg begyntå passe gutten igjen... slitsomt... er egentlig litt lei av å passe han, vilha meg en annen jobb, noe som jeg kan tjene litt mer penger enn det jeg gjør nå, for det jeg får nå er jo bare lommerusk... jo, forrige helg hadde jeg besøk av 3 folk fra ski. kjempe morro var det, det lille jeg husker riktig nok.. hehe.. shotta litt, og det gikk litt for fort på høykant og ente opp med å spy som en gris... skikkelig nedtur.. og de 3 siste timene er helt svarte.. husker ikke noen ting.. igår fikk jeg besøk av xen min.. han som jeg er så innmari.. tja.. kan vel kanskje si at jeg er veldig forelska i han igjen... (faen ta han) han og jeg rota litt for 2 mnd siden, og det var kjempe fint... og inatt.. hmm.. hehe... ble litt full igår, (igjen) og vi satt å kikke på bilder på moben min og hans... så smeller det fra han at jeg skulle kle av meg, så kunne han ta et bilde som han kunne ha til gode på tlf sin.. hehe... så jeg sa det at da måtte vi inn på soverommet, og han ble med... la oss ned på senga, prata en stund... frem og tilbake om div ting... husker ikke helt hva, men husker igrunn hvilket tema da.. uten å gå nærmere på det.... OG SÅ..... endte vi opp med sex da vettu... det var kjempe deilig, og han var utrolig snill.... har jo hatt sex med han før, men hadde visst glemt HVOR godt det var med han.. hehe... så etter kanskje 30 min med sex eller no, begynte jeg å få skikkelig kramper nederst i magen... så vi måtte stoppe opp hele greia, noe som gjorde meg veldig frustrert, for jeg ville jo at han også skulle ha det bra...(han sa idag at han hadde det bra, og at jeg ikke skulle tenke så mye på det..) så vi gikk inn på stua... tok oss en røyk, og etterhvert kjente krampene ut som kvalme så jeg gikk på do for å spy (trodde jeg) men det skjedde jo ikke... så jeg holdt nesten på å sovne inne på badet... hehe... han kom inn med vann til meg, og var kjempe snill, og hjalp meg inn på stua igjen.. så la jeg meg ned på sofaen, og vi ble liggende å prate, så plutselig ble alt svart... da hadde lille meg sovna... hehe... vokna igjen i 7-8 tida på morran og at han også sov på sofaen... så jeg tok meg enda en røyk, gikk å tok meg litt vann, og han våkna litt, eller... gløtta litt på øya han da... så jeg lurte på om han skulle bli med å legge seg i senga, så vi tusla inn der... resten av "natta" fra 8 til 12 eller no, sov vi inntill hverandre, og holdt rundt hverandre... hele natta... han rundt meg og jeg rundt han... jeg unnskylte meg så mange ganger idag ang det som skjedde inatt, og han sier bare at jeg ikke skal tenke på det... men... jeg får jo så dårlig samvittighet da.. og .. ja... hva annet kan jeg si enn at han skal få igjen, og da skal ingenting stoppe meg.... inatt satt vi også å prata om litt div ting ang han og meg... han vet jo veldig godt at jeg liker han veldig godt, og at jeg ER forelsket i han.. men... jeg fikk da høre av han igår at han ikke egentlig ville noe mer enn venner.. (fucking good friends) men jeg skal nok få det inn i han hvordan jeg egentlig har det når han er i nærheten eller bare tenker på han.... for det er nesten vondt å tenke på han... jeg vet heller ikke hvorfor jeg har det sånn... det er liksom bare han jeg tenker sånt om, og jeg kjenner nesten at jeg ble skikkelig lei meg da han sa det greiene inatt... men.. så lenge vi kan være venner, og forhåpentligvis ikke får mere følelser for han, så tror jeg det skal gå bra... håper jeg... hehe.. men men.. det er vel ikke noe særlig å gjøre med det... jeg kan jo ikke tvinge han til å bli sammen med meg heller, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.. så vi har også avtalt at neste gang skal jeg til han.. så det gleder jeg meg til.. så jeg må få spart opp litt penger, så jeg har råd til å dra en helg... håper ikke det blir så altfor lenge til da i allefall... hver gang jeg sitter hjemme å tenker på han, så sitter jeg å tenker på at jeg savner han skikkelig, savner å sitte i armene hans... høre stemmen hans, og ikke minst sitte å prate om ting med han.... han er så enkel å prate med, og rolig og avslappet, og utrolig herlig gutt/mann... fader jeg er skikkelig forelska jeg ass... tror jeg flyr på veggen snart.... uff..... dette kan da aldri gå bra! såh... ja... vet ikke hva jeg skal si jeg... er skikkelig frustrert og rar... og kanskje litt sinna på meg selv for det med magen... nei, nå kutter jeg ut... orker ikke å sitte å tenke noe mer.. kanskje jeg blir med mamma og de til hønefoss, så slipper jeg å tenke så masse? hmm... men hva med det udyret hjemme da... hmmm.... ja. jeg får se.... kjem tilbake kanskje i morra en tur.... ha en fin dag ladies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. august 2006 #179 Del Skrevet 19. august 2006 Der var du tilbake ja! Må ikke være sint på deg selv for det, sånt rår man ikke over vet du! Og husk: alt ordner seg for snille piker, til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 22. august 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 22. august 2006 uff, jeg blir rar snart jeg... sendte sms til S her om dagen for å fortelle at jeg trodde smertene kom pga mensen... (noe som viste seg på søndag at det stemte) og at det ikke var meningen å ødelegge noe for han, fordi jeg ville jo at han også skulle ha det bra... fikk til svar :" hei på du. Det gikk jo bra inatt da. Fikk lutt dårlig samvittighet av å gi deg så mye smerter. hehe. hørtes ikke bra ut det." så nå vet jeg ikke riktig om han viser sympati, viser at han faktisk bryr seg om meg som en skikkelig god venn, eller at det faktisk ligger noe i det... vet ikke helt hva jeg skal tro, men det skal jeg nok finne ut av snart... blir nok ikke så lenge til jeg tar meg en helg hos han... håper jeg... hehe idag har jeg sett lillebror på fotball banen... 2 kamper i drammen, men de tapte jo begge gangene da.. hehe, men det gjør ikke noe for lille søta bror scora 2 mål rett etter hverandre... han var kjempe flink.. han er den eneste på laget som virkelig gjør noe for å prøve å vinne.. de andre bare løper og snur nesten ryggen til når ballen kommer mot dem.. så han er rimelig frustrert over laget sitt.. selv om de bare er 9åringer, så liker han ikke dette helt.. han hadde t.o.m bursdag idag, så lille gutten som snart har tatt meg igjen i høyden er blitt stor gutt... hehe... 9 år, og super stolt! så til fredag blir det barnebursdag, lørdag blir det fotball cup i sande, og på søndag blir det voksen bursdag... på mandag tror jeg skal GM (andre lillebror) og jeg ta med SR på kino som bursdagsgave fra GM... det setter han stor pris på tror jeg.. ha med begge søsknene på kino... så da ser vi enten Cars, eller pusur2... gleder meg til det... SR får velge... er jo hans gave så... nå skal jeg kikke litt etter om jeg kan finne noe jobb å søke på, så skal jeg se om jeg finner meg en ny sofa, som alle putene er intakte på.. hehe.... det kan jo bli så lett så.. not... ha en fin kveld/natt videre ladier! hugs and kisses from AngelFairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå