Mora di Skrevet 7. juli 2006 #121 Del Skrevet 7. juli 2006 Tenkte jeg skulle skrive noen ord, men orker ikke. Orker ikke mer rot og rør, så du får finne ut av det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 7. juli 2006 #122 Del Skrevet 7. juli 2006 Har vært litt fraværende i det siste, og det var visst mye å gå glipp av her da. Høres ut som om ting begynner å ordne seg. Bare vær veldig, veldig forsiktig i din omgang med S. Dersom han fremdeles elsker deg, så kan du gi han falskt håp bare ved å være vennen hans. Du er glad i han og ønsker han det beste, kanskje kan det være at det beste for han er litt avstand? Det vet du nok best selv. Nyt at du er singel en stund nå. Ha tid til å finne deg selv fullt og helt. Det er ikke så dumt å være singel en stund. Ikke er det skummelt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #123 Del Skrevet 11. juli 2006 Nå - hvordan var helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #124 Del Skrevet 11. juli 2006 hei sann, og takker for svar... Du Mora Di!!! nå må du gi deg.. nå trodde jeg at jeg hadde fått en NY leser jeg da... kjente ikke igjen bilde.. hehe... så jeg tenkte at... YES!! en ny leser.. men neeei... ikke det nei... men, men.... helgen har vært fin den... har sett mange filmer i helga, gått masse turer og sett på fotball! filmene vi bla så var "lange flate ballær" den var rå kul.. DEN skal jeg ha! den er et must i hylla mi... også så vi "kicking and screaming", "roumor has it" "ryktet går" på norsk... var litt skuffa over den, men, den funka... som alt annet... ellers så vant jo Italia.. og det var noe drit.. hadde skikkelig sett fram til at Frankrike vant finalen... men de tapte dårlig.. de var skikkelig dårlige tapere... men sånn er det noen gang... når jeg endelig var ordnet meg til å dra fra drammen på mandag, ringte ei venninne av meg, som var blitt kasta ut av gubben... (med 3 barn på slep).... endelig blitt singel og bor alene.. gledet meg skikkelig til å komme hjem og være alene.. men nei da... fikk vært hjemme i ca 1 time, og da stod hun på døra med flyttelass... samt 3 barn.... så det ble ikke noe privatliv der nei.... skal bo der fram til hun får seg eget sted å bo.. håper det ikke er så lenge til for det er så slitsomt med de barna rundt...de er såååå slitsommme.. og jeg er kjempe sliten.. og de har bare vært her et døgn...... nei, nei.. må nok lete lenge etter en leil til damen ja.. heldigvis skal de ungene hjem NESTE onsdag da... men det er jo så lenge til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 13. juli 2006 uff, nå blir det bra her...!! hehe til lørdag skal vi ha beach-party hos mamma.. det blir så bra... vi har jo stort basseng, og stor hage, så vi får jo plass til litt folk.. PLUSS at vi prøver å fa tak i et lite barnebasseng, (til de som blir gode og fulle, som ikke vil svømme)... så skal vi finne noe greier som vi kan stappe inni noe klær, og tre på den t-skjorte, og skrive "badevakt"... vi skal ha volleyball nett, strandstoler, tepper, kanskje vi får til å finne masse (se&hør)flaset og putte i bassenget.... så har vi kjøpt en liten båt til å ha i bassenget, badeballer.. prøver å få tak i noen badeender, men finner ikke.... så har jeg en bar hjemme, som er blitt tatt ned til mamma.. den var hvit, men nå er det palmer som er malt, litt himmel, og hav...Nå er gubben til mamma å skjærer rundinger som skal være på baren... bla. en sol, så vi får litt 3d opplegg på baren... 4 rundinger til å ha oppå baren til å sette drinker eller ananas og vannmelom... så litt skyer, og en seilbåt... som vi skal lime på.... dette blir så bra.. skal ta biler å legge ut på nett, men det blir isåfall på den gamle hjemmesida mi,,, for den nye, må jeg betale for å komme videre på... ellers, er det ikke så mye nytt.. vi har bedt 38 stk, men det er bare 9 stk som fåreløpig kommer, men da er i allefal folk bedt i det minste.... håper noen av mine venner kommer, for da slipper jeg å være den eneste 80-talls mob. som drikker den kvelden... men det blir sikkert bra uanset... ha en fin dag folken.. så må jeg male rundinger og skyer, og båt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 14. juli 2006 Nå er baren fardig spray-malt.. den ble rå bra! gleder meg masse til i morra.... masse!!!! nå har jeg sitter stuck på LimeWire... å lastet ned masse sommersanger, så nå har vi 132 sanger som skal spilles i morra.. pluss pluss.. så dette blir bra! fått ned litt reklame sanger, og ikke minst David Hasselhoff med Baywatch sangen.. DEN må jo med.. hehe!! den er jo kul... litt smak av sommer må vi jo ha... og kom ikke her å si at jeg ikke har lastet ned sanger som ikke har med sommer å gjøre, for jeg har søkt på masse sanger med ord i titlen som :Summer, Sol, Beach, Hawaii, Sommer, og alt som har med sommer å gjøre! så dette blir så bra! det blir bra i morra... så broren til xen til mamma kommer, og han skal kanskje ta med en flaske Malibu til meg, så jeg blir så bra full i morra,, pluss litt øl da! ha en fin dag videre folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 16. juli 2006 åh, kjære i all verden! nå er jeg skikkelig SylleFyk..... er det mulig! ble veldig sent på meg igår.. hehe.. eller, idag.. gikk å la meg i 7 tida på morran, og våknet halv ett... og da var jeg tung i huet! tørst.... Det ble jo bare 6 øl, og en flaske Malibu og malibuen er tømt ved siste dråpe! delt tom... knusk tørr, så det er vel kanskje ikke så rart at jeg er litt redusert idag, og må nok si meg enig med meg selv at jeg kanskje er litt full enda.... er i allefall IKKE klar i toppen! også kom det jo fler enn jeg hadde trodd igår da! vi var vel... tja, begynte med 12 stk, og endte vel opp med 18... så det var en ganske så livlig gjeng for å si det sånn! og det var kjempe morro, det lille jeg husker av det! jeg vet at det var morro igår, men jeg husker ikke hva... men jeg er rimelig sliten i stemmen, hodet, og det smaker ikke godt med røyk engang idag.... smaker bare ekkelt og guffent, så det blir nok lite nikotin på meg idag vil jeg tro.... endte natta med at jeg egentlig skulle gå hjem å sove, men endte opp hos en kompiss oppi gata.. han kom litt utpå kvelden, så jeg ble med han hjem, og ble bokstavlig talt lempet opp i senga hos han.... la meg driting, våknet dritings... er skikkelig dårlig idag... men er vel ingen andre enn meg å skylde på.... kan ikke akkurat sitte å si at jeg ble tvingt, at jeg ikke ville drikke, og at de holdt meg fast og helte på flaska i munnen min, for alt dette klarte jeg selv.. men jeg var jo så innstilt på at dette skulle jo bli en kjempe fest, som vi sent vil glemme(bortsett fra meg som ikke husker så mye nå) og dette har vi klart!!! nå skal jeg ut å bade litt i bassenget, så skal jeg slappe av litt før jeg turer hjem... ha en fin dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 16. juli 2006 #128 Del Skrevet 16. juli 2006 Høres ut som om du har hatt en vellykket helg, får håpe formen din blir bedre i løpet av dagen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 17. juli 2006 neida, formen ble ikke noe bedre den, og formen er nesten like dårlig idag, så nå er det andre dag med SylleFyken, så det sier vel bare at jeg fikk i meg nok på Lørdag.. hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 20. juli 2006 jippiiii!, skal til arendal i morra! tror dere jeg gleder meg eller! offshore VM i helga.. dette blir så bra!!! gleder meg helt villt.. møte alle mine gamle og kjære! treffe barna til mine bestevenner.. har ikke sett de på 2 år snart! bare tanken på å dra ned dit... hmmm. det kiler i magen... kommer til å smile hele veien fra Kopstad til arendal i morra... og grine på vei hjem... uff, jeg tenker bare arendal om dagen... helt teit... men jeg GLEDER MEG SÅ MASSE!!!!!!!!!! så da blir jeg borte i en uke eller halvannen... har ikke tid til å være der så lenge nå for jeg har et kjøkken som skal inn i leil... men jeg skal tilbake 25 august da, men bare en helg... venninna mi skal gifte seg da, og det må jeg jo få med meg! gleder meg til det oxo! ha en fin dag folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 20. juli 2006 #131 Del Skrevet 20. juli 2006 Kos deg i Arendal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 21. juli 2006 #132 Del Skrevet 21. juli 2006 Ha en god tur til Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) hei jenter! Da er jeg tilbake fra det gamle sør! Det var kjempe digg å komme tilbake til arendal. se alle mine gode gamle.. har savnet de kjempe masse! også har jeg fått med meg litt gode rykter også da! passet meg veldig bra... hehe dagene har vært fine og laaange! Reiste på fredag, og gikk rundt i byen rett etter jeg kom... sammen med V! så vi gikk noen runder på Amfi Arena Senter! der var det blitt kjempe fint! masse nye butikker, og mange gamle! "Rudebilstasjonen" er jo blitt borte nå, så nå er det nytt Kulturhus, men stor scene uttafor! vi gikk i byen et par timer, gikk innom polet etter jeg kom også, så det ble en flaske Sherridan, og en flaske Malibu (som vanlig) etter det reiste vi hjem til V, og så kom det 3 andre til som ble med å drakk... hun ene reiste hjem ganske tidlig, men vi fire andre reiste inn til byen igjen, og fortsatte drikkingen der! det var rå morro! det var stapp fullt i byen med masse folk og turister! kjempe morro... først gikk vi på Fisher.. var der i 1 times tid eller no.. gode og fulle. danset masse! så gikk vi til Papparazzi.. det var ikke så morro.. På veien bort dit ble vi stoppet av så masse turister "hallå, åssen går det med deg ideg da"... vi kjente de ikke da, men de var jo litt søte og koselige da.. hehe... mange kjekke også! VELDIG KJEKKE!!! (før vi dro til byen hadde jeg blandet malibu i en flaske som jeg tok med til byen)På vei til Papparazzi stoppet purken meg og lurte på hva jeg hadde i flaska... jeg kikket ned på flaske (god og full som jeg var) og sa : alkohol...... med et stooort smil.... "da må du helle det ut" sa purken.. "ok" sier jeg.. og heller den ut.... (siste gang jeg skal drikke tror jeg... hehe) da vi kom til papparazzi satt vi oss ut og tok en øl hver. det var drit kjedelig der... ikke noe gøy i det hele tatt, så da vi fant ut at vi skulle tilbake til Fisher, var det jo stengt.. litt trege med å finne ut av ting når man er i arendal, og spesielt når man har alkohol som nærmeste hjernecelle........ så vi dro tilslutt hjem i 4-5 tiden.. meg og V fortsatte alkohol presset hjemme hos henne, med resten av drikken vår, pluss masse mat! Dagen etter var vi faktisk i veldig bra form... da jeg stod opp kom jeg til et stuebord som var fylt opp med urene glass, halvtomme flasker, og gammel fyll, så jeg ryddet stua, og gjorde alt så fint! hadde tenkt oss til byen for å se på båtene, men vi hadde ikke nok penger, også var vi ikke helt i form til å dra noen sted, så vi ble sittende hjemme hele dagen å se på tv, og spille spill! søndag kom og V merket fortsatt at hun var noe smule beruset på fredagen, så vi holdt oss hjemme den dagen også.. Natt til søndag fikk jeg et par sms`er av han jeg liker så godt, og gjorde meg ikke mindre frustrert og mer forvirret............ men tror kanskje jeg har fått noe svar på hva han mente med det han skrev.. (oxo var han full) Søndag fikk jeg også tlf hjemmefra om at onkel J var død... at han døde natt til søndag, eller tidlig på morran... ingen vet helt enda... og heller ikke HVA han døde av... vi tror kanskje det er hjertet, og han fikk hjerneslag i 93 eller 94 .. husker ikke helt,..... også har han ikke levd helt sunt heller da.. røyking, hjemmebrent osv...... så jeg kom hjem idag for å være sammen med familien noen dager før begravlesen... kan ikke helt si at jeg gleder meg til det for å si det sånn.... på mandag var jeg en tur hos pappa. det var kjempe koselig! også dro vi til byen for å se på konserter.. Jazz festivalen begynte på mandag, så vi var på 2 jazz konserter... det var veldig bra faktisk. begge to overrasket meg veldig, på en positiv og negativ måte! så det nok noen sanger jeg skal få lastet ned tenker jeg... om jeg i det hele tatt finner de... han ene vi så på konsert nr 2 var bla. Terje Rypdal faktisk... alkoholiserte mannen... han viste veldig lite av seg selv, men han flink til å spille da... han som spilte trommer under konsert nr 2, spilte i halvannen time i strekk, UTEN pause! helt sykt, og sinnsykt flink.. han tok jo helt av jo! han skal jeg også ha litt nedlastet av.... husker ikke helt hva han het men.. Paulo eller no.. tror jeg..... så hele Pollen var spreng stappa av folk.. så det var litt kronglete å få satt seg for å si det sånn... I dag har jeg bada i EKTE saltsvann... hehe.. skikkelig sørlands-saltvann.. det var digg.... så kjørte pappa meg til bussen 14.10 fra ar4endal! så nå er jeg endelig kommet meg hjem. har badet litt i bassenget idag, og skal nok utti igjen om ikke så altfor lenge! ha en fin kveld folk! I know I Will!!!! Endret 26. juli 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #134 Del Skrevet 28. juli 2006 idag blir nok en lang dag, som resten av uka... Vi skal inn å se Onkel J idag, før han sendes inn til oslo for bisettelsen på tirsdag... gleder meg ikke veldig, men det er vel kanskje en fin måte å få en avslutning, og kanskje det vil gå opp for meg at han ikke er her mere! Så jo også bestefar og nabo-jenta i kisten før begravelsen, og det var veldig godt å se de ( ikke eksisterende lenger)... men kan ikke si jeg gleder meg til idag.... men det blir vel ikke verre enn de andre tror jeg... wish me luck today! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 28. juli 2006 #135 Del Skrevet 28. juli 2006 Lykke til! Ha en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 28. juli 2006 gud, jeg dreit meg akk ut, skikkelig! jeg fant en side med masse dikt, og kopierte noen over hit, husker ikke hvilke dikt det var, men... da jeg skulle poste innlegget viste det seg at jeg ikke var pålogget, så alle ble borte.. nå må jeg finne alle igjen.... over 2000 dikt... shit!!! tar det senere... nå skal jeg bade, og stelle meg, skifte, og dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 28. juli 2006 ja, da er vi kommet hjem etter å ha sett onkel J i drammen... det var verre enn jeg trodde, for det ligna ikke han i det hele tatt.... han var ikke engang pen syns jeg... trodde først det var noen andre, men...... hadde kanskje trodd han så ut som seg selv, men det gjorde han ikke... men likevel, så han så fredfull ut... men jeg ble nesten litt sinna da jeg så han... for det var liksom ikke han i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) fant noen dikt jeg har skrevet. eller sanger som jeg skrev for litt siden.. noen av dere vet til hvem... hehe...... Still In Love! Sometimes, when I think back on what we had, it feels like my heart beats faster, and I get so warm inside. But when I see you, I feel it even more! Sometimes, when we talk, it feels so right, All the things I say to you, my words are so true. But when I hug you, my words just dissapear. And when you smile to me, I feels so happy! And when we kiss, I`m in heaven! Still I feel, after all these years I think I`m still in Love! I think og you all the time And when I think about last time I feel like a teenager in love I miss talking to you, everything about you I feel you still in my heart I don`t think I can take it anymore I`ve told you so many times what I feel for you, why can`t I just get some answers! And when you smile to me, I feel so happy! And when we kiss, I`m in heaven! Still I feel, after all these years I think I`m still in love! I think I`m still in love..... with you.....! Endret 11. oktober 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #139 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) IT`S BEEN SO MANY YEARS! When I am with you I suddenly forget! When I think of you I suddenly feel in love! All the bad things, They`ll dissapear when I think of you Still I try not to think of you It?s noe so easy, when you keep coming back It`s been so many years! And Still I feel in love with you It`s been so many years! And all this time, you know how I feel It`s been so many years! You told me how you feel, I think you should show yourself I have nothing left to hide You know just how I feel You held me so tight, so tight You kissed me so soft and tender I know you`ll always care for me but still we want something more than that! It`s been so many years! And still I feel in love with you It`s been so many years! And all this time, you know how I feel It`s been so many years! It`s been so many years! It`s been so many years! Endret 11. oktober 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) DU ER SÅ STILLE! Stillhet..... Ingen lyder... Ikke engang et pip... Hvorfor er du så stille? Et det et slags spill? Jeg skjønner ingenting Er det meg det er noe galt med? er jeg for direkte? det er jo nesten umulig å komme inn på deg! Skal det være så vanskelig å få noe ut av deg? Jeg blir bare så frustrert! Først er du "all over me", og nå-- ingenting! Er jo helt på tur jo.. Fortell meg hva jeg skal gjøre... for jeg aner ikke lenger... Du er så stille... Jeg hører aldro fra deg. De gangene jeg hører fra deg er på natta... når jeg ligger å drømmer om deg og meg... Jeg gir lyd fra meg dagen etter, men.. ingen svar! Gi meg et lite hint i allefall, for jeg skjønner ingenting.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger... Jeg trenger DIN hjelp! Endret 11. oktober 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå