AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #21 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gode venner bruker ikke slikt mot hverandre Anonymkode: 319c5...5fe Da satser jeg på at h*n er bedre enn de andre jeg har kjent. Anonymkode: ad4d9...73b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #22 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Håper så inderlig dette ordner seg, for sjalusien kan potensielt ødelegge et vennskap jeg virkelig ikke vil skal dø ut. Jeg må skjerpe meg, være glad på h*n sine vegne, jeg unner h*n dette, så det er så rart at jeg har slike motstridende følelser. Når jeg var barn var det andre barn som tok det som var mitt. Jeg ble "frastjålet" venner, ja de tok vennene mine fra meg. Dette har skjedd noen ganger i tenårene og voksen alder også. Så det er nok dette som blir trigget i meg og skaper sjalusien. Vondt å takle, men jeg må lære meg å takle det. Anonymkode: ad4d9...73b Ups venner er ikke ditt eie. Vennskap er frivillig og funger ikke under tvang. Din venn har full rett til å prioritere det som skjee i livet når det er noe ekstra. Det betyr jo endringer og mindre tid samnen igjennom livet. Så du må virkelig slitte å se venner og kjærestee ok som noe du eier. De er der frivillig og ee noe du må pleie. Litt som blomster. Men så vil ikke du alltid være i deres sentrum. Og de vil ikke alltid være i ditt sentrum Anonymkode: 0dc1b...a75
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #23 Skrevet 19. april 2024 Ts, bare husk dette: venner kan støtte og ha forståelse for deg, men dine følelser er ikke deres ansvar. Det er et ansvar de verken skal eller burde ha. Anonymkode: 319c5...5fe 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #24 Skrevet 19. april 2024 HALLO! Er du et barn? Trodde det var normalt å vokse det fra seg i 4-5 årsaderen. Men et enkelte som utvikler seg senere.... Anonymkode: d5e9a...1ee
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #25 Skrevet 19. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): HALLO! Er du et barn? Trodde det var normalt å vokse det fra seg i 4-5 årsaderen. Men et enkelte som utvikler seg senere.... Anonymkode: d5e9a...1ee Ikke et barn nei, bare ei som sliter med sjalusi etter svært dårlige erfaringer i barndom og ungdomsår. Heldigvis er jeg ikke så dum at jeg skriver dritt til folk på internett, jeg er glad jeg er bedre enn det - og er nok ganske så mye mer dannet enn det du gir uttrykk for å være i kommentaren din her. Nå er det heldigvis sjalusi som er problemet mitt, og ikke dårlig selvtillit, så kommentaren din får meg faktisk bare til å føle meg bedre - jeg er i det minste ikke slem. Anonymkode: ad4d9...73b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå