Gå til innhold

Tåpelig å ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en fyr fra Tinder et par ganger for en stund tilbake. Kjempetrivelig, men det hele døde litt ut etter en stund på grunn av ferietid og litt avstand. Jeg var veldig interessert, men vi er begge litt beskjedne, så det er vanskelig å si om dette var grunnen til at vi ikke kom videre med relasjonen, eller om det rett og slett  var manglende interesse fra hans side. Ingen sure miner mellom oss, men jeg trakk meg etterhvert litt bort og sluttet med initiativ når jeg følte det gikk litt trått. 

Klarer likevel ikke helt å gå slipp på han. Jeg skal snart på et arrangement som han tipset meg om da vi møttes. Er det tåpelig å sende en "takk-for-tipset, håper-alt-er-bra-med-deg"-melding etter arrangementet for å lufte om han kan være interessert i å ta opp igjen tråden? Fremstår jeg bare som desperat og dum som ikke har tatt et hint? 

 

 

 

Anonymkode: f5583...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å si. Kanskje du skal gjøre det du tror vil gi deg mest ro i sinnet? Jeg avsluttet en kortvarig relasjon med å bare la det dø ut. Fikk en melding en stund etterpå som kanskje var et ønske om ny kontakt. Svarte ikke, for meg ble det litt rart for jeg var så ferdig med hele greia. 

Anonymkode: 04d3d...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen har en solskinnshistorie fra et lignende tilfelle og har lyst til å dele? 😄 Syns det er litt skummelt å skulle sende meldingen, men tror nok likevel at det er det som vil gi meg mest ro i sinnet. Da har jeg i det minste prøvd alt. 

Anonymkode: f5583...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle du ikke sende den meldingen? Det blir jo ikke kleint eller noe i etterkant? Får du ikke svar vet du (at han aldri var interessert) - og får du et svar kan du fort være mer forvirra enn noensinne, alt avhengig av hva han skriver. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Splurge

Du kan ikke invitere han med på arrangementet da? 

Jeg syns ikke det er tåpelig. Nå dater ikke jeg selv, men har skjønt det slik at der er en del "spilleregler", jeg aner ikke hva de er men er vel noe med at man ikke skal ta for mye kontakt og sånt. Det syns jeg ikke noe om, at noen viser interesse er jo utelukkende positivt. Kan godt hende han blir kjempe glad for å få en melding fra deg. Kan også hende du blir avvist, men om du blir det så har du jo i det minste spurt og du kan gå videre. Men siden det var gjensidig interesse i utgangspunktet og dere begge er beskjedne så er det veldig fint om du tar initiativ nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fremstår jeg bare som desperat og dum som ikke har tatt et hint? 

Og hva er det verste som kan skje om han mot all formodning skulle synes det?

Send melding du bare..og neste gang bli litt tøffere og tørr å satse litt. Eneste som skjer når du gjør ingenting er at livet ditt går fra deg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (11 timer siden):

Hva har du å tape?

Taper vel bare ansikt, om det skulle vise seg at han er helt uinteressert og ikke bare sjenert og litt treg 😅

ALB skrev (11 timer siden):

Hvorfor i alle dager skulle du ikke sende den meldingen? Det blir jo ikke kleint eller noe i etterkant? Får du ikke svar vet du (at han aldri var interessert) - og får du et svar kan du fort være mer forvirra enn noensinne, alt avhengig av hva han skriver. ;) 

Jeg har vel lest litt for mye her inne om at er mannen interessert, så tar han kontakt, ville aldri latt det dø ut og bla bla bla. Det er vel det som holder meg litt tilbake. Syns det generelt er lett å lese manglende interesse i ordlyden i meldingene. Da trekker jeg meg bare bort. Problemet er jo når motparten ikke viser så mye initiativ, men svarer hyggelig og utfyllende på meldinger. 

Er han blyg? Vil han ikke virke masete? Har han lyst på kontakt med meg, men kommer ikke på noe å skrive? Eller burde jeg bare tatt hintet for lenge siden, liksom?

TomSawyer skrev (11 timer siden):

Og hva er det verste som kan skje om han mot all formodning skulle synes det?

Send melding du bare..og neste gang bli litt tøffere og tørr å satse litt. Eneste som skjer når du gjør ingenting er at livet ditt går fra deg..

Du har helt rett. Dette er nok grunnen til at jeg fortsatt er singel 😅 Litt for redd for å være pågående, gjøre meg sårbar og ta sats, men pokker heller... han får bare synes jeg er tåpelig da, men han skulle bare visst hvilken bra dame han går glipp av 😄

Anonymkode: f5583...b9d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splurge skrev (12 timer siden):

Du kan ikke invitere han med på arrangementet da? 

Jeg syns ikke det er tåpelig. Nå dater ikke jeg selv, men har skjønt det slik at der er en del "spilleregler", jeg aner ikke hva de er men er vel noe med at man ikke skal ta for mye kontakt og sånt. Det syns jeg ikke noe om, at noen viser interesse er jo utelukkende positivt. Kan godt hende han blir kjempe glad for å få en melding fra deg. Kan også hende du blir avvist, men om du blir det så har du jo i det minste spurt og du kan gå videre. Men siden det var gjensidig interesse i utgangspunktet og dere begge er beskjedne så er det veldig fint om du tar initiativ nå. 

Tror ikke jeg tør å be han på det arrangementet etter så lang tid uten kontakt. Tror nok jeg selv hadde hatt litt behov for å varmes opp litt etter at relasjonen har kjølnet. 

Mange spilleregler ja? Det er til å bli gal av! Jeg er ikke erfaren i datinggamet selv, men har nok blitt litt farget av venninner og andre som forkaster en relasjon om det går litt trått i starten. Selv kan jeg være veldig interessert, men slite litt med å ta kontakt med og opprettholde en relasjon over meldinger. Om vi får til å møtes, er det noe helt annet. Håper bare at han også kanskje er slik, og at han setter pris på at jeg fortsatt husker på han. Må nok bare fyre avgårde den meldingen 🔥

Anonymkode: f5583...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare sendt en melding om jeg var deg. Faktisk i forhånd av arrangementet og spurt han ville gå dit med deg. Man lever bare en gang, og det er bare hans tap om han ikke tar deg på oppfordringen, men da vet du at det bare er å legge han fra deg og gå videre til neste.

Anonymkode: 53a98...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...