AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Aktuelt og vondt tema, og rart å legge det inn under "Samliv og kjærlighets relasjoner", men fant ikke noe bedre i farten. Svaret mitt er ja. Jeg ble voldtatt da jeg var svært ung og hadde drukket for mye (våknet da voldtekten ble fullbyrdet). Anmeldte aldri, men ser nå i voksen alder at jeg burde gjort det, men vet ikke om jeg hadde blitt tatt på alvor den gang... Det gjør fremdeles vondt å skrive om/tenke på. Anonymkode: d242b...67f 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Ja, som barn og som voksen. Anonymkode: 857ee...e9e 7
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Ja. Var dessuten verken beruset eller i situasjoner som kan påstås var uansvarlige å sette meg i. 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Ja som 6-7 åring av en full onkel. Jeg får fortsatt brekninger og fysiske reaksjoner når minnene kommer over meg. Det ble aldri anmeldt. Turte ikke si det til noen før jeg kom i tenårene. Fått god hjelp til bearbeiding med psykolog. Anonymkode: 5c328...6dd 10
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Ja, én gang. Var overstadig beruset og sov. Kjente ham litt. Og slapp unna overfallsvoldtekt. Han dro meg i bakken, holdt meg nede og rakk å dra buksen min litt ned, før det heldigvis kom noen gående og han ble skremt og løp vekk. Anonymkode: 8101b...7e2 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Ja, flere ganger av samboer og en gang av en date. Anonymkode: 30d23...21d 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Ja, i russetiden. Jeg hadde vært litt småsyk og ikke drukket på Tryvann. Så kom to ganske fulle gutter fra Bærum som bar meg ned i skogkanten og holdt meg fast. Etterpå bare sa de «Du sa ikke stopp. Nei teller ikke». Jeg hadde blåmerker etter hvor hardt de holdt meg fast. Anonymkode: d5652...4df 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og slapp unna overfallsvoldtekt. Anonymkode: 8101b...7e2 Nevner at jeg har sluppet unna to overfallsvoldtekter, mest på grunn av sterk fysikk, sinne/panikk, tilfeldigheter og flaks. TS Anonymkode: d242b...67f 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 Ja, av onkel som barn. Saken ble henlagt, og deler av familien valgte å stå på onkels side, så familien ble totalt splittet. Heldigvis hadde jeg mye nær familie 100% på min side. Også ble jeg dopet ned og trolig voldtatt, men tok meg en stund å innse det, så ikke noe å gjøre med saken. Husker ingenting om hvem fyren var eller hvor han bor i dag, jeg bare kom meg vekk derfra. Anonymkode: d298f...8ae 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 Ja, 2 ganger og 2 av ekskjærester. Anmeldte begge to, hadde beviser ettervold på hele kroppen. Henlagt. Anonymkode: 524a2...117 6
Rosa Dartle Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 (endret) Huff, jeg synes det er så grusomt å lese om hvor mange jenter (og gutter) som har blitt voldtatt. Jeg har gjort så enormt mye dumt som ung og dum, vært sanseløst beruset, blitt sjekket opp, tafset på, og til og med ruset meg på pop-up rave parties, på den tiden sånt var vanlig. Blitt med fremmede på nachspiel og sovet hos ukjente folk. Jeg har faktisk oppført meg enormt mye uansvarlig. Føler jeg har hatt så sykt flaks når jeg leser om alle dere som har opplevd noe så forferdelig, og sender mange gode tanker ❤️ Endret 18. april 2024 av Rosa Dartle 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 Rosa Dartle skrev (1 minutt siden): Huff, jeg synes det er så grusomt å lese om hvor mange jenter som har blitt voldtatt. Jeg har gjort så enormt mye dumt som ung og dum, vært sanseløst beruset, blitt sjekket opp, tafset på, og til og med ruset meg på pop-up rave parties, på den tiden sånt var vanlig. Føler jeg har hatt så sykt flaks når jeg leser om alle dere som har opplevd noe så forferdelig, og sender mange gode tanker ❤️ Helt enig, ❤ til dere medsøstre! Anonymkode: 63aae...8ac 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 Ja, var 17 år. Jeg lever med ptsd. Han lever lykkelig med kone og barn. Anonymkode: 84343...f3e 10
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Ja, som barn av faren min, og som voksen 2 ganger. Ble ufør av cptsd. Anonymkode: 7c2ab...045 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 Je to ganger. Ene gangen var jeg 15 år og dessverre veldig beruset og våknet opp av at en «venn» voldtok meg på en fest. Andre gangen var jeg 18 år og ble voldtatt av en voldelig kjæreste. Anmeldte aldri. Anonymkode: aaa75...491 5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Aktuelt og vondt tema, og rart å legge det inn under "Samliv og kjærlighets relasjoner", men fant ikke noe bedre i farten. Svaret mitt er ja. Jeg ble voldtatt da jeg var svært ung og hadde drukket for mye (våknet da voldtekten ble fullbyrdet). Anmeldte aldri, men ser nå i voksen alder at jeg burde gjort det, men vet ikke om jeg hadde blitt tatt på alvor den gang... Det gjør fremdeles vondt å skrive om/tenke på. Anonymkode: d242b...67f Nesten som å høre min historie 😱 Jeg var 15år og ble sjenket eller dopet ned, en gutt på 17 hadde sex med meg. Jeg hadde såå vondt i underlivet etterpå. Jeg våknet da han var på vei ut og hjem. Slang fra seg et nummer som ikke var hans. Ja, jeg har vil spurt de rundt meg om dette var voldtekt og ja det var det visst. Tenkte ikke det da. Kvinne 36 😊 Anonymkode: 39477...5dc 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 Ja, en gang, av samboer.. Avviste han, men han gjorde det likevel. Jeg frøys.. Føler på en måte at jeg "lot" han gjøre det siden jeg ikke kjempet i mot. Men jeg hadde sagt tydelig nei. Han spurte til og med opp igjen om jeg avviste han, og jeg sa ja. Så da ble jeg en del av statistikken Anonymkode: 60980...d82 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå