AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #1 Skrevet 18. april 2024 Jeg trenger litt råd og innspill her. Er der jeg som er på viddene, eller er dette sært? Helgen om et par uker er kjæresten min invitert i en slags parmiddag. Er ikke definert som det, men det er en gjeng han kjenner fra før, bestående av menn+damer (gjeng på 6 stk), som skal møtes med partnere (foruten om ei som er singel og ikke har med noen). Kjæresten min er også bedt, men ikke jeg. Det er ei dame i gjengen som er singel, som kommer uten mann da. Jeg kjenner ikke vennegjengen hans, da det er ganske ferskt mellom oss, men har hilst på et par av de før. De andre i gjengen der kjenner jo hverandres bedre halvdeler litt, selv om denne gjengen møtes oftest uten bedre halvdel (som er greit). Spurte han om hva han tenkte rundt om jeg evt skulle være med, men han mener at om jeg var invitert, ville det stått konkret (de har en felles messenger tråd, han er ikke vert, men bedt bort). Jeg er ikke redd han skal være utro mot meg med denne damen. Men synes det er litt sært at jeg ikke er bedt med. Overreagerer jeg? Anonymkode: cc6ec...c5a 3 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #2 Skrevet 18. april 2024 Selvfølgelig blir du ikke invitert med hjem til venner av en kjæresten du nettopp har møtt. Anonymkode: a5c0d...945 14 5
Queen19 Skrevet 18. april 2024 #3 Skrevet 18. april 2024 Kanskje vertene tar det som en "selvfølge" at kjæresten din inviterer deg med, og kanskje kjæresten din tar det som en "selvfølge" at de spesifikt vil invitere deg? Jeg syns kanskje ikke at det er så rart av vertene ikke har invitert deg, de forventer vel kanskje at kjæresten din vil ta ansvar for å introdusere deg for gruppen? 16 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #4 Skrevet 18. april 2024 Jeg synes det er dårlig gjort at du ikke er invitert, iallefall hvis dere definerer dere som kjærester. Da skulle en trodd at vennene hans var interesserte i å bli kjent med deg.. Anonymkode: 6ed5c...50d 24 1 11
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #5 Skrevet 18. april 2024 Selvfølgelig går man ikke i parmiddag,for å sitte med en annen single dame når man har fått seg en lartner. Anonymkode: a5f5f...724 18 2 14
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #6 Skrevet 18. april 2024 Hvis de er en fast middagsgjeng, og dere er ganske unge, ville det jo blitt veldig mange å hilse på. Har han hatt med flere før, pleier han å arrangere noen gang. Her er det mange faktorer. Men forstår deg også… Anonymkode: 12a63...8d2 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #7 Skrevet 18. april 2024 Man pleier slikt være opp til vennen/venninnen sin. I det denne er klar for å ta med følget, så gir de beskjed om det. Og da er det selvfølgelig plass. Anonymkode: 33605...16e 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #8 Skrevet 18. april 2024 Du må jo være århundrets dårligste kjæreste hvis du ikke inviteres på parmiddag når kjæresten din blir invitert. Aldri hørt om lignende Anonymkode: d77b3...031 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #9 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de er en fast middagsgjeng, og dere er ganske unge, ville det jo blitt veldig mange å hilse på. Har han hatt med flere før, pleier han å arrangere noen gang. Her er det mange faktorer. Men forstår deg også… Anonymkode: 12a63...8d2 Vi er i 30 årene, så ikke pur unge.. Han har vært singel lenge, så ikke hatt med noen så vidt jeg vet.. Anonymkode: cc6ec...c5a 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #10 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis de er en fast middagsgjeng, og dere er ganske unge, ville det jo blitt veldig mange å hilse på. Har han hatt med flere før, pleier han å arrangere noen gang. Her er det mange faktorer. Men forstår deg også… Anonymkode: 12a63...8d2 De er en fast gjeng som finner på ting, men varierer om de har med følge eller ikke. Denne middagen er med følge Anonymkode: cc6ec...c5a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #11 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må jo være århundrets dårligste kjæreste hvis du ikke inviteres på parmiddag når kjæresten din blir invitert. Aldri hørt om lignende Anonymkode: d77b3...031 Huff, jeg håper jeg ikke er en dårlig kjæreste Anonymkode: cc6ec...c5a 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #12 Skrevet 18. april 2024 De venter antageligvis for å se om dere varer. Anonymkode: a5c0d...945 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #13 Skrevet 18. april 2024 Vennene er en ting. Men om en kjæreste da ikke hadde meldt avbud eller insistert på at jeg skulle blitt med. Hadde jeg revurdert forholdet og syntes han var litt respektløs. Dersom det hadde vært et bryllup barnedåp osv. Og forholdet var helt ferskt, syntes jeg det er noe helt annet Anonymkode: d2a5a...cd9 23 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #14 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, jeg håper jeg ikke er en dårlig kjæreste Anonymkode: cc6ec...c5a Du er en helt ny kjæreste. Anonymkode: a5c0d...945 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #15 Skrevet 18. april 2024 Jeg hadde ikke gått uten å i det minste spørre om du fikk være med, hvis jeg var i hans sko. Han vurde jo være interessert i å introdusere deg? men, hvor lenge har dere vært et par? Har dere typ bare vært sammen offisielt i en mnd eller slikt så skjønner jeg at det blir litt unaturlig å invitere deg Anonymkode: 37b94...b50 9 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 Hadde det vært meg som var han, altså han du dater, hadde jeg lett spurt selv: «Ok at jeg tar med Silje?» Dette får meg til å tenke at han selv ikke er klar for å introdusere deg seriøst enda. Det betyr ikke nødvendigvis at det aldri kommer, men synes det er litt rart. Bør jo ha lyst å ha deg med! Skjønner godt det er litt vondt. Anonymkode: ee048...3d8 19 9
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Hvor lenge har dere vært sammen da? Snakker vi dager,uker eller måneder? Kan du ikke si at du ønsker å bli kjent med vennene hans og om det er greit om han tar med deg? Anonymkode: 82f4e...400 6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 Queen19 skrev (3 minutter siden): Kanskje vertene tar det som en "selvfølge" at kjæresten din inviterer deg med, og kanskje kjæresten din tar det som en "selvfølge" at de spesifikt vil invitere deg? Jeg syns kanskje ikke at det er så rart av vertene ikke har invitert deg, de forventer vel kanskje at kjæresten din vil ta ansvar for å introdusere deg for gruppen? Der kan jo hende. Jeg synes også det er litt rart at han ikke sjekker med vennegjengen. Mer det jeg stusser på enn vert/vertinne faktisk. Jeg har hilst på vertinnen før ved et par anledninger (men ikke kjæresten) Anonymkode: cc6ec...c5a 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 Vesentlig spørsmål: Hvor lenge har dere møttes? Anonymkode: ee048...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig blir du ikke invitert med hjem til venner av en kjæresten du nettopp har møtt. Anonymkode: a5c0d...945 Burde spesifisert. Vi har vært sammen et halvt års tid, så ikke helt ferskt Anonymkode: cc6ec...c5a 7 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå