Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe bra boks til box squat?

Gjest Blåmonster

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmonster

Hvor kan jeg kjøpe det? Lyst til å trene box squat , vil ha en boks som er litt lavere en benk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Blåmonster skrev (2 timer siden):

Fin men alt for høy, må ha litt ROM når jeg utføre knebøy.

Okei. Vi pleier å bruke på boksene på ulik høyde når vi kjører box squat der jeg trener. ikke vant til at man skal megadypt på box squat. 

Anonymkode: 0a302...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmonster skrev (58 minutter siden):

Sliter med å finne en som tåler tung knebøy, men de er perfekt høyde da.

Dette er sveiset metall, kan ikke fatte og begripe at det ikke skal tåle tung knebøy. Du skal vel egentlig ikke sitte helt å slappe av under en box squat? Eller finnes det varianter der man gjør det også?

Maksbelastning på 150 kg er garantert bare en måte å beskytte seg å ha noe å vise til og er ganske standard på omtrent alle treningsting man kjøper. De tåler sikkert et tonn eller to :D 

Jeg hadde ikke vært bekymret for å kjøre bilen min oppå fire sånne og la den stå over natten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
Sandum.PT skrev (1 minutt siden):

Dette er sveiset metall, kan ikke fatte og begripe at det ikke skal tåle tung knebøy. Du skal vel egentlig ikke sitte helt å slappe av under en box squat? Eller finnes det varianter der man gjør det også?

Maksbelastning på 150 kg er garantert bare en måte å beskytte seg å ha noe å vise til og er ganske standard på omtrent alle treningsting man kjøper. De tåler sikkert et tonn eller to :D 

Jeg hadde ikke vært bekymret for å kjøre bilen min oppå fire sånne og la den stå over natten.

Veldig sant, prøve meg da. Skal ikke sitte over tid heller blir en kort stopp. Har ikke tenkt på det sånn, er sant de vill jo bare ikke ha noe sak på seg🙂 bestiller 🦵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (2 timer siden):

Veldig sant, prøve meg da. Skal ikke sitte over tid heller blir en kort stopp. Har ikke tenkt på det sånn, er sant de vill jo bare ikke ha noe sak på seg🙂 bestiller 🦵

Med fare for at noen andre prøver å bruke dette som bilbukk:

DET ER IKKE SIKKERT DEN TÅLER EN BIL!!

Hehe. Men altså, at du skal kunne touche rumpa der med vekter på ryggen skal gå heeelt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...