Gå til innhold

Digitalt jobbsøkerkurs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært eller har erfaring med digitalt jobbsøkerkurs via NAV? Kan dere fortelle litt om hvordan det er og om dere fikk jobb etter kurset? 

Anonymkode: ff9e1...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Anonymkode: ff9e1...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som arrangeres av Falck du tenker på? Jeg går på det nå! Er kjempebra, veldig lærerikt og motiverende. Anbefales! 

Anonymkode: a59b0...cba

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre dårlig erfaring. De jeg har vært på har vært "Hvordan skrive CV og søknad"-kurs uten å hjelpe meg med å komme ut i jobb. Hvis du sliter med selve søkinga så får du hjelp og sikkert jobb til slutt. Jeg slet mer med å finne en aktuell jobb til utdanningen eller interessene mine, og der fikk jeg ikke noe hjelp. Ble bedt om å sende x antall søknader hver uke, og det var det...

Anonymkode: 7d4c9...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kursene som NAV har er bare tull...var på den vanlige jobbsøkerkurset før covid,en katastrofe. 6 uker med barneskolenivå.

Det verste er å vite at DETTE har JEG betalt skattepenger til!!! Staten bryr seg NULL om kvaliteten på produkter som kjøpes inn...bare følg med på sløseriombudsmannen.

Anonymkode: 0f2f9...e70

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er det som arrangeres av Falck du tenker på? Jeg går på det nå! Er kjempebra, veldig lærerikt og motiverende. Anbefales! 

Anonymkode: a59b0...cba

Jada....du jobber der? Eller er på mentalt nivå med en 12åring.

Anonymkode: 0f2f9...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Noen som har vært eller har erfaring med digitalt jobbsøkerkurs via NAV? Kan dere fortelle litt om hvordan det er og om dere fikk jobb etter kurset? 

Anonymkode: ff9e1...ba3

Kurset gir deg ikke noe jobb, poenget med hele greia er at et firma selger en tjeneste til NAV for å tjene penger.

Nok av gode nettsider som gir deg bedre hjelp, gratis.

https://sol.no/nyheter/nav-kjoper-tjenester-for-66-milliarder-kroner-i-aret/69943125

Anonymkode: 0f2f9...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jada....du jobber der? Eller er på mentalt nivå med en 12åring.

Anonymkode: 0f2f9...e70

Hvem er 12 år av oss, med et slikt svar? 🤔Jeg deler mine erfaringer og jeg har hatt kjempenytte av kurset.

Dyktige, motiverende veiledere, lærerikt innhold, god støtte og oppfølging underveis og ikke minst - godt opplegg fra morgen til ettermiddag som gjør at du får fyllt dagene med å lære og utfordre deg selv.
 

Det er hva man gjør utav det, de som i utgangspunktet er negative vil nok ikke ha noe utbytte av det, naturlig nok. Jeg er kjempefornøyd, men det krever selvsagt egeninnsats 😊

Anonymkode: a59b0...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Alle kursene som NAV har er bare tull...var på den vanlige jobbsøkerkurset før covid,en katastrofe. 6 uker med barneskolenivå.

Det verste er å vite at DETTE har JEG betalt skattepenger til!!! Staten bryr seg NULL om kvaliteten på produkter som kjøpes inn...bare følg med på sløseriombudsmannen.

Anonymkode: 0f2f9...e70

Så du har tatt alle tiltakene, fra ulike tilbydere, i alle fylkene? :ler:

Anonymkode: c42e3...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har dessverre dårlig erfaring. De jeg har vært på har vært "Hvordan skrive CV og søknad"-kurs uten å hjelpe meg med å komme ut i jobb. Hvis du sliter med selve søkinga så får du hjelp og sikkert jobb til slutt. Jeg slet mer med å finne en aktuell jobb til utdanningen eller interessene mine, og der fikk jeg ikke noe hjelp. Ble bedt om å sende x antall søknader hver uke, og det var det...

Anonymkode: 7d4c9...df9

Er jo det alle må gjøre, uansett hvilken jobb de vil ha. Du kan ikke forvente at NAV skal servere deg drømmejobben.

Anonymkode: 8a1c6...d4c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...