123fir Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april En av de bedre og mer interssante jeg har hørt 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Det som er trist er at de sjeldent kommer ut med nye ting, men det bekrefter jo egentlig bare det du sier. Mye vil ha mer Tror jeg har hørt alle produksjonene deres nå, inkludert de som de har produsert for NRK 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 18. april Forfatter #3 Del Skrevet 18. april Granskudd skrev (1 minutt siden): Det som er trist er at de sjeldent kommer ut med nye ting, men det bekrefter jo egentlig bare det du sier. Mye vil ha mer Tror jeg har hørt alle produksjonene deres nå, inkludert de som de har produsert for NRK Hm, visste ikke at de hadde gjort noe for NRK 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 18. april #4 Del Skrevet 18. april Bare noen veldig få produsjoner for "historier fra virkligheten" - Det er NRK produksjoner, og fremstilles som det, men du hører etter neon få av episodene at de sier den er produsert av svarttrost dok. Ingen stor greie altså. Jeg hadde hørt på den uansett om de var produsert av dem eller ei. Jeg liker den podcasten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 18. april Forfatter #5 Del Skrevet 18. april Granskudd skrev (1 time siden): Bare noen veldig få produsjoner for "historier fra virkligheten" - Det er NRK produksjoner, og fremstilles som det, men du hører etter neon få av episodene at de sier den er produsert av svarttrost dok. Ingen stor greie altså. Jeg hadde hørt på den uansett om de var produsert av dem eller ei. Jeg liker den podcasten også Takk for tipset! 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 18. april #6 Del Skrevet 18. april Flere av dem jobbet for nrk før, og lagde bra podcaster der. I alle fall Kari hesthamar og Sindre Leganger. I tilfelle du ikke har hørt de ts 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 18. april #7 Del Skrevet 18. april Alt som er produsert av svarttrost finner du på dems nettsider ts Jeg liker måten de legger frem sakene på, forteller stemmen de forskjellige har, og hvordan episodene er bygd opp. Abonnerer nå for å høre oppdateringene de har om Baneheia saken fortløpende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. april #8 Del Skrevet 18. april PallePalle skrev (5 timer siden): Flere av dem jobbet for nrk før, og lagde bra podcaster der. I alle fall Kari hesthamar og Sindre Leganger. I tilfelle du ikke har hørt de ts Har du noen eksempler? Jeg liker Sindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå