AnonymBruker Skrevet 18. april #1 Del Skrevet 18. april Jeg er 55 år og er vokst opp i en tid der ordet "sexy" var brukt primært om en dame som var deilig å se på og var kledd utfordrende og viste formene sine. Nå blir ordet "sexy" brukt om hus, farger, dyr, mat og handlinger. Jeg forstår ikke hva som menes med at et hus er sexy? Kjenner jeg blir flau Anonymkode: 08d2d...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #2 Del Skrevet 18. april Jeg er helt enig. For meg høres det dumt ut når noen bruker sexy i slike sammenhenger. Jeg hørte et intervju med språkforsker Vinje for et par år siden, der han tok for seg nettopp dette. Han mente at "sexy" beskrev noe man fant seksuelt tiltrekkende, og at det var rart for ham når noen sa at de ble seksuelt tiltrukket av stoler, mat, og farger Anonymkode: d8e0e...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #3 Del Skrevet 18. april Sexy er et særdeles usexy og harry ord. Anonymkode: 9db71...345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå