AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #41 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det bare ein myte att nor damer er på foreksempel på helga tur med danskebåten eller lignende att dem slipper seg fullstendig ut? Da skal dem ha seg kuk om dem er singel eller ikke... Hva er din erfaring med slike turer der "det som skjer på tur blir på tur" Samboeren min bruker å dra til nabobyen med 2 veninne å da får eg ein magefølelse på det skjer ting hun ikke vil eg skal vite. Forsåvidt greit om det som skjer med dem den kvelden blir der 😄 Anonymkode: 575cb...469 Det er en myte Anonymkode: f9f05...518 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #42 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det bare ein myte att nor damer er på foreksempel på helga tur med danskebåten eller lignende att dem slipper seg fullstendig ut? Da skal dem ha seg kuk om dem er singel eller ikke... Hva er din erfaring med slike turer der "det som skjer på tur blir på tur" Samboeren min bruker å dra til nabobyen med 2 veninne å da får eg ein magefølelse på det skjer ting hun ikke vil eg skal vite. Forsåvidt greit om det som skjer med dem den kvelden blir der 😄 Anonymkode: 575cb...469 Det er like individuellt som menn på tur. Jeg er kvinne og er hverken utro om jeg er på Danskebåten eller på Maldivene. Anonymkode: c2c01...415
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #43 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): "Eventen" jeg skal med danskebåten er puletur. Pikk hjemme og pikk borte 🏳 Anonymkode: acf59...1db Skrevet av en mann som troller Anonymkode: bdc9e...c77 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #44 Skrevet 18. april 2024 Jeg har kuk hjemme. Når jeg er på jentetur har jeg fri fra alt som er hjemme. Det eneste jeg er interessert i å høre fra menn på jenteturer er fraser som; bordet er klart. Rommet ditt ligger i ellevte etasje. Vi anbefaler denne vinen til maten etc. Jenteturer er for kvalitetstid med jentene! ❤️ Anonymkode: 3a96b...f49 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #45 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det bare ein myte att nor damer er på foreksempel på helga tur med danskebåten eller lignende att dem slipper seg fullstendig ut? Da skal dem ha seg kuk om dem er singel eller ikke... Hva er din erfaring med slike turer der "det som skjer på tur blir på tur" Samboeren min bruker å dra til nabobyen med 2 veninne å da får eg ein magefølelse på det skjer ting hun ikke vil eg skal vite. Forsåvidt greit om det som skjer med dem den kvelden blir der 😄 Anonymkode: 575cb...469 Nei, det stemmer overhodet ikke. Jeg kjenner mange som tar turen og ingen er mer utro eller ute etter pikk der enn andre steder. Altså, vi drar for å ha det gøy sammen. Vi drar for å bonde, skravle, danse, spise god mat og noen for å drikke. Og ikke minst får man hele turen, med mat inkl til samme prisen en bytur ville kostet her. Har ikke opplevd siden tidlig i tyveårene at noen lå med noen der. Og da var det den samme som dro på byen for p finne seg no. Anonymkode: 395ae...67f 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #46 Skrevet 18. april 2024 Alle turer med danskebåten har endt med deilig sex med opptatte damer. De blir helt spinnville når de passerer Drøbak. FFF Anonymkode: bae33...e83 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #47 Skrevet 18. april 2024 Du fikk ikke så mye ut av denne TS! Anonymkode: 12854...caa
Trolltunge Skrevet 18. april 2024 #48 Skrevet 18. april 2024 Aldri skjedd noe slikt på våre jenteturer. Må egentlig være situasjonen menn virkelig får dårlig utbytte av å prøve seg i. Det er ikke så ofte vi venninner får tilbringe kvalitetstid sammen at vi er interessert i at menn blander seg inn i det vi driver på med. Skulle noen menn se vår gjeng kvinner på tur sammen som godt utgangspunkt for flørt og mer blir de fort kvitt den villfarelsen for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #49 Skrevet 18. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, det stemmer overhodet ikke. Jeg kjenner mange som tar turen og ingen er mer utro eller ute etter pikk der enn andre steder. Altså, vi drar for å ha det gøy sammen. Vi drar for å bonde, skravle, danse, spise god mat og noen for å drikke. Og ikke minst får man hele turen, med mat inkl til samme prisen en bytur ville kostet her. Har ikke opplevd siden tidlig i tyveårene at noen lå med noen der. Og da var det den samme som dro på byen for p finne seg no. Anonymkode: 395ae...67f TS her😊 Etter veldig mye svar så er det heilt tydeleg att dette bare er ein myte ja😊 Takk for svar🤗 Anonymkode: 575cb...469 1
Skogtusssa Skrevet 18. april 2024 #50 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vel, i min kones venninnegjeng er det de gifte som som ser for seg en 100% jentekveld. Men det er alltid 2-3 single som ser på jentekvelden som et jente vors. Og kvelden avsluttes som regel på et utested med single menn etter påtrykk fra damene som er på tinder. Mitt klare inntrykk er ihvertfall at jentekvelder i virkeligheten er jentevors, og en fest uten ektemannen etterpå. Øke selvtilliten, bli spandert på, flørte og danse med andre menn. Selvtillitsboost, føle seg ung og singel igjen. Så hender det at de gifte damene blir litt for fulle og mannen sier de rette tingene og flørten går litt for langt. lengre en de hadde planlagt og det er vanskelig å stoppe når tiltrekningen er der. Så får singelgjengen et nytt tilskudd og tindergold etableres. Smittsomme saker. Anonymkode: ef24a...fb1 Hadde kanskje vært best at de droppet å gå ut om de er litt løse kanoner på den måten. Går vi ut er det for å spise, tidlig på kvelden, så drar vi til der vi skal overnatte og blir fulle og dumme der, bare oss damene alene. Vi har ikke noen interesse av å tilbringe en hel kveld på utesteder. Foretrekker å hygge oss i tights og t-skjorte, lage drinker, prøve å stå på hendene, spise godteri og bare kjenne på at vi ikke har ansvar for noen eller trenger å bry oss om hvordan vi tar oss ut. De fleste venninne mine er i langvarige forhold, og de single trenger ikke å bli sjekket opp av menn akkurat denne helga.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #51 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her😊 Etter veldig mye svar så er det heilt tydeleg att dette bare er ein myte ja😊 Takk for svar🤗 Anonymkode: 575cb...469 Feil, det er absolutt ikke bare en myte. Anonymkode: bae33...e83 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #52 Skrevet 18. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er det bare ein myte att nor damer er på foreksempel på helga tur med danskebåten eller lignende att dem slipper seg fullstendig ut? Da skal dem ha seg kuk om dem er singel eller ikke... Hva er din erfaring med slike turer der "det som skjer på tur blir på tur" Samboeren min bruker å dra til nabobyen med 2 veninne å da får eg ein magefølelse på det skjer ting hun ikke vil eg skal vite. Forsåvidt greit om det som skjer med dem den kvelden blir der 😄 Anonymkode: 575cb...469 Da vi var i 20-30 årene og i den lykkelige småbarnsfasen var ikke utroskap aktuelt på jentetur. Nå i 40-årene, etter 20 år med samme partner og et samliv som ikke er helt på topp, vil jeg si at halvparten av oss damene fort kan gå på en smell på jentetur. Anonymkode: 0bb5a...965 4 1
Akkarogg Skrevet 18. april 2024 #53 Skrevet 18. april 2024 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Da vi var i 20-30 årene og i den lykkelige småbarnsfasen var ikke utroskap aktuelt på jentetur. Nå i 40-årene, etter 20 år med samme partner og et samliv som ikke er helt på topp, vil jeg si at halvparten av oss damene fort kan gå på en smell på jentetur. Anonymkode: 0bb5a...965 Se der ja. Sannheten kom omsider for en dag Endret 18. april 2024 av Akkarogg 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #54 Skrevet 18. april 2024 Nei, TS, du får deg ikke noe på danskebåten heller. Anonymkode: a378e...be7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå