Gå til innhold

Finner ikke igjen gamle messenger meldinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har funnet oppskriften på nett og søker etter ord/setninger fra meldingen jeg vil finne. Men får bare opp blank side. Altså ingen resultater. Meldingen jeg vil finne er rundt 2 år gammel. Er det bare innen en viss frist man kan søke etter gamle meldinger? Eller kan søke mitt være for dårlig, med annerledes ord/setningsoppbygging? Søkemotoren burde jo da komme opp med NOEN forslag ihvertfall nør jeg bruker flere ord som brukes mye, så har begynt å tenke jeg gjør noe feil likevel?!

Anonymkode: c9e02...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på navnet til avsenderen 

Anonymkode: ebaf5...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søk på navnet til avsenderen 

Anonymkode: ebaf5...5a9

Ja går inn på avsenderen og trykker på navnet. Får da opp muligheten til å søke i samtaler. Men får bare blankt svar når jeg søker..Nesten uansett hva jeg søker. Og kommer noe opp så er det for siste året.

Nesten verre enn søkemotoren i KG dette😆

Anonymkode: c9e02...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får betale en hacker

Anonymkode: b95e4...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Du får betale en hacker

Anonymkode: b95e4...c64

Jøss, trodd ikke det skulle være så avansert at det må en hacker til..

Anonymkode: c9e02...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personverninnstillinger

Anonymkode: b95e4...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vert mye klunder med messinger idet siste m/ ne oppdaterinf, passord m.m  Følgen ble at eg  slettet mange meldinger uforvarende.  

 

Anonymkode: 3e1b4...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være glad du får opp meldinger overhodet, for det får ikke jeg etter den der ende til ende krypteringer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det med meg og. Søker og får bare opp blankt. Så man må bla gjennom samtalen selv til man finner det man leter etter.

Anonymkode: 59500...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke opp dette etter ende-til-ende kryptering oppdateringen 😕 pleide alltid å søke i min og samboers samtale om wifi-passord etc, og når jeg lurer på når vi gjorde noe (husker ofte hva vi har skrevet til hverandre i forkant) men nå er det borte og det er kjipt! 

Anonymkode: eb016...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (På 19.4.2024 den 18.31):

Du skal være glad du får opp meldinger overhodet, for det får ikke jeg etter den der ende til ende krypteringer. 

hva tilsier ende til endre krypteringer? ble mange meldinger rett og slett borte?

Anonymkode: 4c6e9...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enkelte tjenester sletter kanskje gamle meldinger automatisk. Hvis jeg for eksempel går inn på min egen profil her på Kvinneguiden, og får opp en liste over samtlige kommentarer jeg noensinne har skrevet under brukernavn, så får jeg fremdeles ikke opp ting som er eldre enn tolv måneder gamle. Så kommentarer fra for eksempel 7. mai eller 8. mai 2023 kommer ikke opp i denne listen. 

Hvis jeg går gjennom en rekke under-forum her på forumet, langt nok tilbake i tid, så kan jeg selvfølgelig finne igjen kommentarer som jeg har skrevet i disse trådene. Så det er ikke sånn at kommentarene mine har blitt sletttet eller noe. Men forumet gidder tydeligvis ikke å logge alt sammen inne på profilene til folk i lenger enn tolv måneder. 

Anonymkode: 0ee69...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...