Gå til innhold

Gravid og inaktiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 15 med barn nummer to. Etter å ha vært på jobb, er jeg helt utslitt og trenger ofte å sove. Jeg får dårlig samvittighet overfor barnet mitt fordi jeg ikke har så mye energi til lek, i tillegg til at jeg heller ikke trener slik jeg burde. Er det sånn det er å gå gravid for de fleste? Jeg var jo sliten første gang også, men da hadde jeg jo kun meg selv å tenke på. 
 

Vil gjerne bare høre litt hvordan andre har det. For meg sitter det langt inne å jobbe redusert på grunn av oppgaver og ansvar i stillingen min.

Anonymkode: f2d09...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig energikrevende å gro en baby og ikke rart at mange føler seg slitne.

Jeg merket selv stor forskjell fra første til andre svangerskap, sikkert fordi det med et barn fra før ikke var så enkelt å hvile så mye som jeg trengte. 

Anonymkode: 6df02...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er gravid for 4.gang, men med nr 1, og denne gangen er formen helt sjukt søppel. Ingen kvalme, men jeg er så sliten. Ikke trøtt, men utslittt. Null energi, har begynt å busse til og fra jobb mot å tidligere gå, ligger som et slakt på sofaen og får kun til å sove 5-6 timer om natten. Så sånn sett er jeg glad jeg ikke har noen barn å ta vare på.  

Burde sikkert fått redusert arbeidstid, men ser ikke helt hvordan det skal løse seg i praksis, i tillegg er arbeidsmiljøet elendig og jeg vil ikke dele dette med hele verden enda så jeg får vel takke meg selv.

Anonymkode: 30bf9...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen vil variere veldig i løpet av graviditeten. Jeg var veldig sliten første trimester, andre trimester var jeg grei igjen, og nå i tredje varierer det veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...