Gå til innhold

Hvor lenge vondt etter fall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snublet og falt her om dagen. Blåmerke på beina. Klarer ikke gå jogge eller gå langt. Hvor lenge kan jeg forvente å ha vondt?

Anonymkode: 8794a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Anonymkode: 8794a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen?

Anonymkode: 8794a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig for noen her å si. Kommer an på type skade.

Jeg skled og falt rett på rumpa på regnvått gummiunderlag på en lekeplass. Fikk vondt i ene skulderen med stråling ut til arm, og smertene varte i nesten to år, men ble selvsagt gradvis bedre. Den første uka klarte jeg nærmest ikke å bevege armen i det hele tatt. Aner ikke hva slags skade jeg fikk, men det var tydeligvis heftig nok!

Anonymkode: 3f498...b70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo umulig for noen her å si. Kommer an på type skade.

Jeg skled og falt rett på rumpa på regnvått gummiunderlag på en lekeplass. Fikk vondt i ene skulderen med stråling ut til arm, og smertene varte i nesten to år, men ble selvsagt gradvis bedre. Den første uka klarte jeg nærmest ikke å bevege armen i det hele tatt. Aner ikke hva slags skade jeg fikk, men det var tydeligvis heftig nok!

Anonymkode: 3f498...b70

😢

Anonymkode: 8794a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo umulig for noen å svare på, må du jo skjønne? Vi vet jo ikke hva som kan ha skjedd av skader i beina dine. Du må gå til legen. 

Jeg falt bakover på isen en vinterdag i 2006. Det var det mest smertefulle jeg noengang har opplevd, inkludert barnefødsel. Har fremdeles smerter i ryggen den dag i dag, om ikke like ille som det var den første måneden etter fallet. 

Som du skjønner.... Hver skade er forskjellig, hver skade arter seg ulikt fra person til person. Ingen unntatt en lege kan muligens si noe om hva som har skjedd i beina dine og hvor lang tid du må regne med at det tar før det leges.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt er et tau?

Anonymkode: 635c0...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (8 timer siden):

Dette er jo umulig for noen å svare på, må du jo skjønne? Vi vet jo ikke hva som kan ha skjedd av skader i beina dine. Du må gå til legen. 

Jeg falt bakover på isen en vinterdag i 2006. Det var det mest smertefulle jeg noengang har opplevd, inkludert barnefødsel. Har fremdeles smerter i ryggen den dag i dag, om ikke like ille som det var den første måneden etter fallet. 

Som du skjønner.... Hver skade er forskjellig, hver skade arter seg ulikt fra person til person. Ingen unntatt en lege kan muligens si noe om hva som har skjedd i beina dine og hvor lang tid du må regne med at det tar før det leges.

Kan hende noen har samme erfaring,derfor jeg spørr. Du trenger ikke svare vettu 

Anonymkode: 8794a...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan hende noen har samme erfaring,derfor jeg spørr. Du trenger ikke svare vettu 

Anonymkode: 8794a...ed2

Ingen kan gi deg svar på dette, er du bekymret så kan du bestille en time hos en fysio eller noe.

Anonymkode: a7024...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...