Gå til innhold

Hvilket kredittkort er mest nyttig til mathandel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har Ikano og Santander, men har aldri brukt de. Mener jeg skaffet den ene for diesel kjøp og den andre for mat? Men hvem var til hva og er det andre kjøp de er smarte til bruk?

Anonymkode: e9ff6...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikano

Anonymkode: d37db...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikano for mat. 2% på alle kjøp i matvarebutikker, inkludert 7/11 osv. Gjelder også i utlandet. Lurt å kombinere med Æ, Coopmedlemsskap og Trumf. 

Santander Flexi Visa gir 4% på alle kjøp på alle bensinstasjoner, både drivstoff, bilvask og alt annet. NB, finnes flere Santanderkort, finn ut om du har Flexi Visa. Du kan evt bytte kategori fra drivstoff til klær, elektronikk og et par andre, en gang i måneden. 

Men dette hadde du nok funnet ut av selv. ;) 

Til alle andre kjøp enn mat og drivstoff bruker jeg Morrowbank eller Bank Norwegian. 

Anonymkode: 9d47f...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Jeg visste jeg hadde skaffet de til mat og drivstoff, men helt glemt å bruke de. Nå må jeg bare prøve å finne ut hva koden på de var, antar det er en type "min side" jeg kan logge meg på å sjekke det ut. Jeg har Santander Flexi Visa.

Ts

Anonymkode: e9ff6...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Takker! Jeg visste jeg hadde skaffet de til mat og drivstoff, men helt glemt å bruke de. Nå må jeg bare prøve å finne ut hva koden på de var, antar det er en type "min side" jeg kan logge meg på å sjekke det ut. Jeg har Santander Flexi Visa.

Ts

Anonymkode: e9ff6...317

Du logger deg jo bare inn i nettbankene.

Anonymkode: d37db...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du logger deg jo bare inn i nettbankene.

Anonymkode: d37db...a5e

Ja jeg gjorde det, men fikk ikke frem pin koden, så måtte bestille nytt. Det sto det kom i posten om 7 virkedager. Leit man ikke kunne få ny pinkode inne på siden (det får jeg hos min vanlige bank), hadde tenkt å bruke kortet på trippel Trumf torsdag, men må nå vente 7 dager på ny pinkode. 

Anonymkode: e9ff6...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...