AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #1 Skrevet 17. april 2024 Synes det blir for mye likheter, fiksa øyebryn og injeksjoner. Stive og glatte i ansiktet alle sammen snart jo....endel har også justert leppene. Noen har også øyevipper som er fake, dette sees også veldig lett. Fake negler er jo kjempejalla. Tenk på all tid OG penger kvinner legger ned på dette, helt unødvendig. De fleste ser jo MYE bedre ut uten alt dette! Tenk på det. I fremtiden tror jeg kvinner uten injeksjoner vil være svært ettertraktet. Anonymkode: cb376...0e2 3 6
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #2 Skrevet 17. april 2024 Hvor mange prosent av norske kvinner har tatt injeksjoner da mener du? Kan vel umulig være mer enn noen få % Anonymkode: a2fe6...ceb 2 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #3 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor mange prosent av norske kvinner har tatt injeksjoner da mener du? Kan vel umulig være mer enn noen få % Anonymkode: a2fe6...ceb Umulig å svare på...men er jo endel. Ta 2000 kvinner mellom 20 og 40år. Så kunne man sett på svaret. Anonymkode: cb376...0e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #4 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvor mange prosent av norske kvinner har tatt injeksjoner da mener du? Kan vel umulig være mer enn noen få % Anonymkode: a2fe6...ceb Ekstremt mange, mye mer enn noen få prosenter Anonymkode: ddb4a...ef8 6 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #5 Skrevet 17. april 2024 Hvor henger du? Vestkanten? Der har alle vært like alltid. Anonymkode: d53e0...27b 9 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #6 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekstremt mange, mye mer enn noen få prosenter Anonymkode: ddb4a...ef8 Ja i hvertfall i de største byene. Anonymkode: 1631f...d7f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #7 Skrevet 17. april 2024 Og alle har samme dritt overfladiske personlighet. Anonymkode: 09c72...0af 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #8 Skrevet 17. april 2024 Tror du at de pynter seg for deg TS? Utseendemessig kan du se ut som hva du vil for meg, men disse bitre sure damene er det verste. De som konstant baksnakker, hakker på andre og lager kvalme. De skulle fått en sekk over hodet og en klistrelapp med "Åpnes ikke". Anonymkode: 89c79...c51 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #9 Skrevet 17. april 2024 Veldig mye masseproduksjon. Botox, fillers, falske øyevipper, tykke lag med sminke og bleket hår. Alle ser like pregløse ut. Anonymkode: b9a58...1d4 4 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #10 Skrevet 17. april 2024 Hvorfor er dette på singel forumet når det er bare damer som rakker ned på hverandre? Kan man flytte tråden til mote? Anonymkode: 89c79...c51 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #11 Skrevet 17. april 2024 Mja vest for stortinget er det litt sånn her i byen synes jeg. Tror ikke jeg underdriver om jeg sier at halvparten av kundene mine har det. Når er jo gjerne min målgruppe 35+ så jeg ser ikke så mye fillerskatastrofer, men veldig mye botof og facelifts(eller ennå værre: necklifts!) Anonymkode: 8da49...97d 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #12 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes det blir for mye likheter, fiksa øyebryn og injeksjoner. Stive og glatte i ansiktet alle sammen snart jo....endel har også justert leppene. Noen har også øyevipper som er fake, dette sees også veldig lett. Fake negler er jo kjempejalla. Tenk på all tid OG penger kvinner legger ned på dette, helt unødvendig. De fleste ser jo MYE bedre ut uten alt dette! Tenk på det. I fremtiden tror jeg kvinner uten injeksjoner vil være svært ettertraktet. Anonymkode: cb376...0e2 Ikke nødvendigvis. Jeg har ingen av tingene du nevner, og har aldri vært ettertraktet eller ansett attraktiv. Anonymkode: d5917...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #13 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du at de pynter seg for deg TS? Utseendemessig kan du se ut som hva du vil for meg, men disse bitre sure damene er det verste. De som konstant baksnakker, hakker på andre og lager kvalme. De skulle fått en sekk over hodet og en klistrelapp med "Åpnes ikke". Anonymkode: 89c79...c51 Det blir i samme gate som en annen bruker her som sier at ingen kuk reiser seg av at dama har doktorgrad. Vel, jeg tok doktorgrad for å gå videre innen mitt utdanningsfelt, ikke for å få kuker til å reise seg. Anonymkode: d5917...bf1 9 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #14 Skrevet 17. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det blir i samme gate som en annen bruker her som sier at ingen kuk reiser seg av at dama har doktorgrad. Vel, jeg tok doktorgrad for å gå videre innen mitt utdanningsfelt, ikke for å få kuker til å reise seg. Anonymkode: d5917...bf1 Nettopp, hvem bryr seg? Anonymkode: 89c79...c51
Kullsyrevann Skrevet 17. april 2024 #15 Skrevet 17. april 2024 Det er ikke alle som ser slik ut. Er nok bare ditt inntrykk fordi du aktivt legger merke til det. Det eneste jeg biter meg merke i er at i gamle filmer/serier så har de mer mimikk i ansiktet kontra hvordan skuespillere ser ut nå. Enkelte er helt stive. Gjør at uttrykk av store emosjoner blir litt hemmet, det er det eneste som irriterer meg. Men hollywood er en egen verden da. Ja også hvor dyrt det er? Selv fikset jeg brynene på salong en gang også visste jeg hvilken fasong jeg skulle følge/farge. Negler ordner jeg også selv. Men jeg har alltid vært glad i selvpleie, ikke alle kvinner gidder det hvis de tar seg råd til å få det profesjonelt gjort. Tenker å ta botox mellom bryna fordi jeg myser mye og hudbehandlinger på salong når jeg har penger til overs. Fillere rører jeg ikke fordi det har kommet frem at det er mer permanent enn det som har kommet frem tidligere. Brystimplanteter vil jeg heller ikke ha fordi mange får helseproblemer av det. Så lenge man tar et bevisst valg og har råd, så er det bare å kjøre på. Skjønnhetsidealene er beinharde nå til dags, jeg dømmer ingen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #16 Skrevet 18. april 2024 Det stemmer, norske kvinner er en saueflokk. Ingen tørr skille seg ut og alle går i samme klær, sko, sminke, frisyre osvosv. Tenker ofte på det selv når jeg går rundt i folkemengder og ler inni meg. De er bare tomme skall av noen mennesker uten egne tanker og meninger. Meningene de faktisk har må å være forhåndsgodkjent av flokken. Anonymkode: 12aa9...94c 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #17 Skrevet 18. april 2024 Damene du SER, ser slik ut. Sånne girl next door-jenter med normalt utseende, dem ser du ikke. Anonymkode: d5917...bf1 5 1
Macro Skrevet 18. april 2024 #18 Skrevet 18. april 2024 Du gjør en kjempefeil om du tror damer pynter seg for deg. De gjør det for seg selv og egne behov, så hva du mener er ettertraktet driter de nok i. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #19 Skrevet 18. april 2024 Innenfor miljøer så er det fort mange som ligner, som ender opp med å følge samme moter og ha samme idealer, jeg synes jo vestkantjentene I Oslo er ganske like. Og vestkantgutter også for den del. Jeg jobber i Bjørvika/Barcode og der er det sinnsykt mange "finance bros" som går rundt i uniformen sin skjorte og vaffelvest, med samme sleik og samme sko. Sånn er det jo. Jeg tviler på du er en sommerfugl som skiller deg enormt ut fra dine kompiser, menn ser ofte like ut de også. Og det er jo ikke bare moter, men hår og ansiktet - når alle gjør akkurat det samme, sikter etter de samme konturene i ansiktet med fillers eller sminke, kjøper samme øyenbryn og kanskje til og med har noenlunde samme nose job, så ender man jo med å bli mer ansiktslike og miste særtrekk. Men det er jo ikke alle som gjør dette, akkurat.. Og de gjør det heller ikke for deg, altså. Jeg må le hver gang en mann på KG med formaninger om at menn liker ikke kort hår/lange negler/lilla/for høye sko/for lave sko/bukser/skjørt/leppestift/tatoveringer/joggesko/ringer/vipper/piercing/sminke osv. Det slår dem liksom ikke at ikke alt vi kvinner gjør handler om å få ligge med akkurat dem. Husker jeg hadde tung pannelugg i min ungdom, da skjedde det mer enn en gang at en mann kom bort og bare sa at du er dritsexy men du må bli kvitt den panneluggen, men liker ikke lugg. Det gjorde jo at jeg bare beholdt den enda lengre, når den fungerte som "idiot repellent" i tillegg til å se kul ut. Anonymkode: 0dee6...1e4 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #20 Skrevet 18. april 2024 Janteloven lyder slik:[1] Du skal ikke tro at du er noe. Du skal ikke tro at du er like så meget som oss. Du skal ikke tro du er klokere enn oss. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss. Du skal ikke tro du vet mere enn oss. Du skal ikke tro du er mere enn oss. Du skal ikke tro at du duger til noe. Du skal ikke le av oss. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg. Du skal ikke tro at du kan lære oss noe. Anonymkode: 89c79...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå