Gå til innhold

Trippel Trumf torsdag, hva kjøper du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe bestemt du tenker lønner seg? Vurderer å ta en tur på Kiwi

Anonymkode: f2211...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar stort sett ukeshandling om torsdager når eg veit at det er trippel trumf

Anonymkode: f31ca...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basisvarer frem til neste trippel :) Samt alt annet.

Husk også dobbeltappingen, først trumfkortet...så et kredittkort som også gir poeng. For eks bank norwegian.

Anonymkode: 903e2...77b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar stort sett ukeshandling om torsdager når eg veit at det er trippel trumf

Anonymkode: f31ca...1f4

Også lagt opp til dette :) 

Anonymkode: 903e2...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ukeshandelen og kjøper ekstra av varer som kan lagres om prisen er ok. 

(Dvs om en vare koster mindre i annen butikk lønner det seg ikke å hamstre for 3 % avslag) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dessverre aldri på dette. Skulle ønske jeg klarte å være så økonomisk. Men føler hodet er fullt av jobb, husarbeid, venner, familie, trening, og når det gjelder mat er det snakk om å huske sunn mat, kortreist, kalorifattig, økologisk, fiberrikt, bærekraftig, godt, kjapt laget og så videre. Tenker at bare jeg får tid til å organisere meg….men så var det allmøtet, systemdokumentasjonen, avklaringsprosessen, bursdagsgaven, loftsboden, utemøblene, legetimen, oppvasken, småreparasjonene, vennetreffet, hun som har det tungt for tiden, bestemor, foreldremøte, trening, ferieplaner…

Anonymkode: 36dd6...73e

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tenker dessverre aldri på dette. Skulle ønske jeg klarte å være så økonomisk. Men føler hodet er fullt av jobb, husarbeid, venner, familie, trening, og når det gjelder mat er det snakk om å huske sunn mat, kortreist, kalorifattig, økologisk, fiberrikt, bærekraftig, godt, kjapt laget og så videre. Tenker at bare jeg får tid til å organisere meg….men så var det allmøtet, systemdokumentasjonen, avklaringsprosessen, bursdagsgaven, loftsboden, utemøblene, legetimen, oppvasken, småreparasjonene, vennetreffet, hun som har det tungt for tiden, bestemor, foreldremøte, trening, ferieplaner…

Anonymkode: 36dd6...73e

Jeg har lagt inn alle datoene for trippel Trumf i jobb kalenderen min for hele året. Så jeg ser det der og slipper å tenke på om når det er. Ts

Anonymkode: f2211...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler uansett alltid på torsdager, så får det med oss. Men jeg har aldri gått inn for å handle noe ekstra, for det er jo veldig lite ekstta bonus man får?

Jeg blir alltid litt forundra over hvor opptatt mange later til å være av det. 20 kroner ekstra per 1 000 kroner man bruker, det er ikke så mye å planlegge rundt synes jeg.

Anonymkode: 6308a...eec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi handler uansett alltid på torsdager, så får det med oss. Men jeg har aldri gått inn for å handle noe ekstra, for det er jo veldig lite ekstta bonus man får?

Jeg blir alltid litt forundra over hvor opptatt mange later til å være av det. 20 kroner ekstra per 1 000 kroner man bruker, det er ikke så mye å planlegge rundt synes jeg.

Anonymkode: 6308a...eec

Det kommer jo an på hvor stor familie en har da. Noen venner av meg har nettopp vært 2 uker på Bahamas, betalt med trumfpoeng. 

Jeg kjøper alltid ekstra av  varer det går mye av i huset vårt, slik som feks. droppe å kjøpe 2 poser kaffe i uka. Da kjøper jeg heller 8 poser på trippeltorsdager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tånegla said:

Det kommer jo an på hvor stor familie en har da. Noen venner av meg har nettopp vært 2 uker på Bahamas, betalt med trumfpoeng. 

Jeg kjøper alltid ekstra av  varer det går mye av i huset vårt, slik som feks. droppe å kjøpe 2 poser kaffe i uka. Da kjøper jeg heller 8 poser på trippeltorsdager. 

Ja, det er mange måter å få mye Trumf-poeng på, vi gjør også det.

For eksempel å huske på å handle via ViaTrumf eller kjøpe grønnsaker på Kiwi (15 % Trumf).

Men akkurat denne tripple-Trumf synes jeg ikke er noe spesielt bra tilbud.

 

Anonymkode: 6308a...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper det jeg vanligvis kjøper. De ukene det er trippel trumf så handler jeg på torsdager istedenfor en annen dag. Også pleier jeg sånn ca annenhver uke å storhandle  og da legger jeg det til trippel trumf torsdag. utgjør ikke voldsomt mange kroner nei, men litt blir det da vi bruker mye på mat så bruker gjerne 3000-4000kr på den handelen.

Sitat

 

 

Anonymkode: c2517...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bir nok masse 0,5 liter cola.

Sparer jo nesten 50 øre per flaske i morgen!!

Anonymkode: bf82e...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg skal gidde. Jeg får alltid 2 % når jeg handler i min lokale coop xtra i medlemsutbytte, pluss at jeg har et kredittkort hvor jeg får 2 % av beløpet jeg handler for i alle dagligvarebutikker i bonus, får dermed 4 % totalt hver gang jeg handler på coop og 3 % hos trumf - butikkene. Klart 5 % er mer enn 4 % altså, men handler nok ikke så mye denne dagen at jeg vil merke særlig forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelgeK skrev (1 time siden):

Så mye styr for å spare 2%?

Det er 3% i morgon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Noe bestemt du tenker lønner seg? Vurderer å ta en tur på Kiwi

Anonymkode: f2211...5bc

Hvordan lønner det seg egentlig nevneverdig å handle på trippeltriumf? Er Har Coop Mastercard og får 5% bonus på alt jeg handler i nærbutikken min (Coop Mega og Extra) + medlemstilbud og kuponger.. Det er jo bedre enn trippel trumf hver dag. 

Anonymkode: bef4c...ebc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ukeshandler og fyller bensin om den ikke er for dyr 

Anonymkode: 1cb29...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting jeg handlet i går. Jeg hadde ikke fått med meg trippel trumf.

Anonymkode: cf5f5...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ingenting. Er ikke medlem av en eneste slik "tulleklubb" og benytter meg således aldri av slike tilbud.

Jeg nekter å være med på handelsstandens lureri. Jeg vil være fri til å kjøpe det jeg trenger, der jeg vil uten å kjenne på at jeg må gå til bestemte butikker for å få de rette poengene. Butikkene får det til å fremstå som gode tilbud for kundene, men, tro meg, eneste årsaken til at de har alle disse kundeklubbene er fordi butikkene tjener på det. Hadde det ikke lønt seg for butikkene, hadde ikke dette surret eksistert.

Anonymkode: cf0ec...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ellers passer, så tar jeg månedshandel av kjøttvarer, tørrvarer, hermetikk, toalettpapir og vaskemidler på disse torsdagene, pluss vanlig ukehandel. Jeg har kredittkort fra norgesgruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...