Gå til innhold

Han får aldri nok

Fremhevede innlegg

Gjest Erotomans kvinne
Skrevet

Hva skal jeg gjøre for å få et raskt nummer av og til? Uten å gå til noen andre selvsagt...

Han holder på i alt fra 1 time til 2,5 og har skikkelig harding hele veien... Det er deilig, men noen ganger er jeg klar for en kjapp en...

Vi har sex daglig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Erotomans kvinne
Skrevet

Jeg har sagt det til han, men det nytter ikke... Han liker å være sjefen i senga...

Egentlig har jeg kanskje ikke noe å klage over. En venninne av meg er sammen med en som det går for etter to minutter hver gang...

Skrevet

kanskje du ikke er stram nok der nede? slik at han ikke får nok friksjon..

Skrevet

ikke sikkert han kan bestemme selv når det skal gå for ham heller, så du får nok ta det du får. hadde det selv en periode der jeg peisa på så svetten silte og krampa tok meg før det spruta over.

finnes verre skjebner, da ;)

men nå går det etter ca 30 min, og det er akkurat passe for meg og henne :danse:

Skrevet
ikke sikkert han kan bestemme selv når det skal gå for ham heller, så du får nok ta det du får. hadde det selv en periode der jeg peisa på så svetten silte og krampa tok meg før det spruta over.

finnes verre skjebner, da ;)

men nå går det etter ca 30 min, og det er akkurat passe for meg og henne  :danse:

legger til at i den "verste" perioden kunne det hende at det ikke gikk for meg i det hele att, uansett hva jeg gjorde og hvor lenge. DET er frusterende, det :sur:

Skrevet

Å føle at det ikke går er kjipt ja, men at du føler du har helt kontroll og skjønner ikke hvorfor du ikke føler at du holder på å komme engang for så å komme plutselig! det er det verste jeg har opplevd. Da har det ikke vært gøy engang :(

Men jenta mi liker også en kjappis iblant og liker sjeldent mer enn 30 min så det blir til det.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Selvsagt hender det at jeg blir sår... og da må vi ta pause...

Vi har ikke vært sammen så lenge... Det hender jeg tar saken i egne hender og suger han slik at vi begge blir fornøyd og får sove...

Skrevet

To timer...????? :overrasket:

Da hadde jeg ikke greidd å gå etterpå......................

*trøster*

Skrevet
Hva skal jeg gjøre for å få et raskt nummer av og til? Uten å gå til noen andre selvsagt...

Han holder på i alt fra 1 time til 2,5 og har skikkelig harding hele veien... Det er deilig, men noen ganger er jeg klar for en kjapp en...

Vi har sex daglig.

Har dere daglig samleie som varer opp til to og en halv time? :overrasket: Det høres både unormalt, kjedelig og utmattende ut og kan da umulig være bra for slimhinnene. Har dere nettopp blitt sammen og dette har pågått noen uker kan jeg forstå det, men ikke ellers.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg er jammen ikke sikker på om jeg har vært sammenhengende helt stiv i to og en halv time engang. :sjenert:

Og ihvertfall har jeg aldri holdt to og en halv time med sammenhengende samleie. Hvis vi hhar holdt på så lenge har vi hatt flere lange puste- og kosepauser underveis.

Men jeg tror jeg lever greit med begrensningene mine allikevel.

Skrevet

Bruker han lang tid når han onanerer? Eller bruker mye kraft for å stimulere seg selv?

Det kan være at nervene hans er vant til svært sterk stimulering, og da er han nødt til å trene seg til å reagere på svakere berøringer. Svært få, om noen kvinner er i stand til å bruke like mye kraft i skjeden som en normalt sterk mann kan med hånden.

Skrevet
Selvsagt hender det at jeg blir sår... og da må vi ta pause...

Vi har ikke vært sammen så lenge... Det hender jeg tar saken i egne hender og suger han slik at vi begge blir fornøyd og får sove...

Hvis han kommer kjappere med en avsugning er det jo en helt grei løsning hvis du har 'dårlig tid'. ;) Men kan det være at det er 'noe som mangler' siden han trenger så lang tid ved samleie, men tydeligvis kommer når han blir sugd? Klart det er stusselig hvis det aldri går an å ta en kjappis. Lang sex er bra, og kort sex er bra - ja takk, begge deler. :-D

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg er sammen med verdens herligste fyr, men når jeg traff han hadde han det også sånn. Jeg syntes det var helt topp en stund, men så ble nok nok- og jeg tok det opp med han. På en fin måte...sa jeg elsket sex med han, med av og til er deilig med "en kjapp en". Nå har vi trent litt på det, så nå er det litt på begges premisser :) Vi har nå vært sammen i 4 år, og sexen blir bare bedre og mer spennende hele tiden :klem:

Skrevet

Det du kan gjøre selv er å gjøre knipeøvelser for å gjøre det trangere for han.

Hvis han runker i tillegg så kan du også be han om å stoppe med dette da dette sikkert vil gjøre det lettere for han å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...