Gå til innhold

Erfaringer med Lyko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ting fra Lyko sin nettbutikk flere ganger. De siste par månedene har jeg opplevd at ordre blir kansellert selv om de har sendt meg ordrebekreftelse, ikke blir levert i tide (ekspresslevering), og at ting kommer fram ødelagt. Har noen erfaringer med Lyko sin kundeservice?

Anonymkode: bae92...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte noe derfra to ganger for noen måneder siden, pakkene kom aldri fram og jeg måtte krangle for å få tilbake pengene i flere uker.

Anonymkode: f1c2b...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte på fredag og fikk varene jeg skulle ha i dag

Anonymkode: 5db14...445

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet der mange ganger og ikke opplevd noe negativt. 

Anonymkode: 9ca98...2a1

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler der ofte. Ingen problemer 

Anonymkode: 25e63...17c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer, men har slutta å benytte meg av ekspresslevering (gjelder ikke bare Lyko). Fraktselskapene legger ansvaret over på at selger har levert inn pakken for seint, og da ender jeg opp med å bare betale mer for helt normal leveringstid. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Har handlet der mange ganger og ikke opplevd noe negativt. 

Anonymkode: 9ca98...2a1

Jeg har heller ikke pleid å ha problemer men etter nyttår har det vært surr.

Anonymkode: bae92...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet der sikkert 100 ganger, aldri opplevd noe tull. Eneste er litt treig levering noen ganger, men ofte kommer varene ganske raskt selv om jeg ikke velger ekspresslevering. 

Anonymkode: 2eaa7...fc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøpte noe derfra to ganger for noen måneder siden, pakkene kom aldri fram og jeg måtte krangle for å få tilbake pengene i flere uker.

Anonymkode: f1c2b...457

Så rart. Det står at kundeservice pleier å svare innen 24 timer men det har ikke vært min erfaring.

Anonymkode: bae92...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade godt inntrykk av de før, men det et jo først når noe går galt som må løses at man ser hvordan servicen  egentlig er. 

Anonymkode: bae92...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler der ofte, og har gjort det i mange år. Veldig fornøyd med service. Har opplevd to ganger at det manglet en vare i pakken. Da har de sendt den ekspress. 

Men jeg liker ikke at fraktmåten til her jeg bor er Helt Hjem. Skulle ønske de sendte med Posten/Bring. Helt Hjem bruker lenger tid, og leverer til en bensinstasjon jeg aldri er på.

Anonymkode: 81e78...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla hos de i mange år, har aldri opplevd noen problemer.

Men det er som noen sier oppi her, det er ikke før man trenger hjelp at man finner ut hvor god kundeservicen er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problemer, men veldig trege med å sende. Tok flere dager før de sendte pakka, og postgangen hit er treg

Anonymkode: 18608...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig god erfaring med de!

God service har de,og🤗

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par irritasjonsmomenter:

  • Opplever senere levering enn forespeilet. Har sluttet å betale ekstra for raskere fraktalternativer som ikke innfrir, hvis jeg ikke har handlet for en viss sum.
  • Overvåkede produkter du har ventet på, er allerede utsolgt, selv om du sjekker app eller nettsiden med en gang du får notifikasjon. 
  • Mangelfull bildeforklaring og nyanse nr avbildet på varen - har tatt opp dette ved flere anledninger. 

Ellers er jeg fornøyd med hjelpen jeg har fått av kundeservice. Har klaget et par ganger på et par ting, og da har det blitt løst raskt. Liker vareutvalget og er ofte rabatter med Rabatta appen. 

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg ikke pakken, helt hjem mistet den og etter å ha snakket med kundeservice så sendte de bestillingen på nytt 🤷‍♀️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et par irritasjonsmomenter:

  • Opplever senere levering enn forespeilet. Har sluttet å betale ekstra for raskere fraktalternativer som ikke innfrir, hvis jeg ikke har handlet for en viss sum.
  • Overvåkede produkter du har ventet på, er allerede utsolgt, selv om du sjekker app eller siden med en gang du får notifikasjon. 
  • Mangelfull bildeforklaring og nyansenr avbildet på varen - har gitt beskjed om dette ved flere anledninger.

Ellers er jeg fornøyd med hjelpen jeg har fått av kundeservice. Har klaget et par ganger på et par ting, og da har det blitt løst raskt. 

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 12.21):

Handler der ofte, og har gjort det i mange år. Veldig fornøyd med service. Har opplevd to ganger at det manglet en vare i pakken. Da har de sendt den ekspress. 

Men jeg liker ikke at fraktmåten til her jeg bor er Helt Hjem. Skulle ønske de sendte med Posten/Bring. Helt Hjem bruker lenger tid, og leverer til en bensinstasjon jeg aldri er på.

Anonymkode: 81e78...e59

Du kan velge posten også. Jeg bestilte nettopp og valgte posten siden helt hjem midlertidig har sluttet å levere hjem der jeg bor. Gudene vet hvorfor, men de skal levere igjen til sommeren. 

Anonymkode: 2eaa7...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt 2 ganger den siste måneden , og betalt for ekspress. Men de kommer ikke til tiden. Nå prøvde jeg å handle på Lyko den siste gangen for å se om ekspress fungerte, men det gjorde det ikke. Så da kan jeg like godt handle på Kicks , bli vakker eller Fredrik og Louisa. 

Anonymkode: d7ff7...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan velge posten også. Jeg bestilte nettopp og valgte posten siden helt hjem midlertidig har sluttet å levere hjem der jeg bor. Gudene vet hvorfor, men de skal levere igjen til sommeren. 

Anonymkode: 2eaa7...fc7

Jeg velger posten, og ekspresslevering. Har nå to pakker fra Lyko i posten appen som har sittet der over en uke, Lyko har fortsatt ikke levert de inn. Har ikke fått noen beskjed om forsinkelse. Og har ikke fått svar på mail til kundeservice. 

Anonymkode: bae92...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...