Gå til innhold

Venninne er blitt så fiksert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venninne som ble single for to år siden. Stilte opp for henne da og har brukt mye tid med henne etterpå. I vinter traff hun en ny type og er blitt så - jeg vet ikke hva jeg skal si. De er så FYSISKE- hvis det er ordet. Holder på hverandre, kysser. Noen ganger med tunge så det synes. Hun går uten bh nå og jeg har sett ham ha hånden under klærne hennes mer enn en gang. Og da vi to var i byen sammen måtte hun "bare inn helt fort" og så måtte jeg være med på Kondomeriet mens hun kjøpte ting jeg ikke hadde trengt å se. Jeg skjønner at de er nyforelsket og at ting er litt heftoig nå, men det er litt kleint å være tilskuer.

Anonymkode: a35e7...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så trekk deg unna da vel????

Anonymkode: 44db1...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Huff da. Det er jo koselig at de har glede av hverandre.
 

Minner meg om det paret i adams family. Jeg har alltid ønsket meg å ha en sånn mann som han der Gomez ( altså fra 90talls filmene, ikke serien wednesday) .

Jeg hadde en sånn fyr en periode, Men nå er det over ja..🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅 Ja, dette er ubehagelig. 

Synes det er hyggelig med en varm klem, eller et ha det-kyss, men mer nærhet og intimitet enn det i offentligheten reagerer jeg også på. Opplevde det selv, men det var jo på VGS, da var det som at de nærmest satt oppå oss andre i sofaen og klinte. 

Si fra! Bare si at "jeg har ikke lyst til å se hva du skal handle på Kondomeriet, jeg går innom KID jeg i mens" eller "det er ubehagelig at dere skal kline og tafse når dere er sammen med meg". 

Anonymkode: 8fa2b...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har en venninne som ble single for to år siden. Stilte opp for henne da og har brukt mye tid med henne etterpå. I vinter traff hun en ny type og er blitt så - jeg vet ikke hva jeg skal si. De er så FYSISKE- hvis det er ordet. Holder på hverandre, kysser. Noen ganger med tunge så det synes. Hun går uten bh nå og jeg har sett ham ha hånden under klærne hennes mer enn en gang. Og da vi to var i byen sammen måtte hun "bare inn helt fort" og så måtte jeg være med på Kondomeriet mens hun kjøpte ting jeg ikke hadde trengt å se. Jeg skjønner at de er nyforelsket og at ting er litt heftoig nå, men det er litt kleint å være tilskuer.

Anonymkode: a35e7...7eb

Så herlig at venninnen din kjenner at hu lever igjen..🤩..Burde prøve det du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...