Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 I det siste føler jeg at inntaket mitt har aksellerert Jeg tar: 3 Super Omega 1 Spektro multivitamin/mineral 2 Gerimax Extreme Energy 4 Avant Garden Dette er jo et måltid i seg selv! De to sistnevnte er for å forsøke å komme i riktig spor igjen etter en periode med rovdrift på kroppen pga. stress.
Gjest Liten Tapir Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 1 multivitamin 2 kapsler omega 3-6-9 4 aminojern 3 c-vitamin 1 Triobe (b12) 1 vitamin b-kompleks 2 blåbærekstrakt 1 folsyre .... dyrt
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 1 multivitamin 2 kapsler omega 3-6-9 4 aminojern 3 c-vitamin 1 Triobe (b12) 1 vitamin b-kompleks 2 blåbærekstrakt 1 folsyre .... dyrt ← Wow! Du er verre enn meg! Har du noen grunn til at du tar akkurat de tilskuddene? Jeg tar multivitamin UTEN jern, for eksempel, siden jeg aldri har hatt jernmangel.
Gjest Liten Tapir Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Wow! Du er verre enn meg! Har du noen grunn til at du tar akkurat de tilskuddene? ← Jada, jeg syns ikke de smaker så godt Det er "doctors order" på grunn av en sykdom jeg har. Lista er forøvrig ganske kort nå, i forhold til det den har vært i perioder Endret 8. februar 2006 av Liten Tapir
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #5 Skrevet 8. februar 2006 Jada, jeg syns ikke de smaker så godt Det er "doctors order" på grunn av en sykdom jeg har. Lista er forøvrig ganske kort nå, i forhold til det den har vært i perioder ← Takk for svar. Jeg er generelt nysgjerrig, rett og slett. Blåbærekstrakt inneholder antioksidanter og er bra for immunforsvaret, ikke sant?
Sniglå Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Utenom litt jern i visse perioder så tar jeg ingen Prøvde meg på gerimax, men endte opp med hodepine i stedet for masse energi
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Utenom litt jern i visse perioder så tar jeg ingen Prøvde meg på gerimax, men endte opp med hodepine i stedet for masse energi ← Hvilken Gerimax? Den vanlige eller den nye? Jeg håper å kunne kutte den etter denne omgangen, for jeg håper da at energien har vendt tilbake på normalt vis.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 Blåbærekstrakt inneholder antioksidanter og er bra for immunforsvaret, ikke sant? ← Blåbær er en veldig god kilde til antioksidanter, og er derfor veldig bra for immunforsvaret. Jeg lurer på om det faktisk kan være like billig å kjøpe frosne bær fremfor ekstrakten. Jeg betalte s.kr. 30.- pr. kilo blåbær i Sverige før jul. Er lenge siden jeg sjekket ut pillene med blåbærekstrakt, men husker jeg syntes de var kjempedyre. Vil du ovenpå fortest mulig - så propp i deg bær og grønnsaker med sterke farger, samt grønn te - da er du raskt på topp igjen.
Gjest Liten Tapir Skrevet 8. februar 2006 #9 Skrevet 8. februar 2006 Takk for svar. Jeg er generelt nysgjerrig, rett og slett. Blåbærekstrakt inneholder antioksidanter og er bra for immunforsvaret, ikke sant? ← Tror det. Men det er faktisk blåbæra i seg selv jeg er ute etter. Ingen vet helt hvorfor, men blåbær letter faktisk symptomene ved den sykdommen jeg har. Og siden det er begrensa hvor mye blåbær jeg får i meg "naturlig" på denne tida av året, tar jeg noe av det kunstig. Masse blåbærmuffins er selvfølgelig et svært godt alternativ
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #10 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Vil du ovenpå fortest mulig - så propp i deg bær og grønnsaker med sterke farger, samt grønn te - da er du raskt på topp igjen. ← Jeg prøver, men det har ikke helt funket. Nå må det legges til at jeg har jobbet veldig lange dager hele høsten, og på den måten vært på en unaturlig "high". Tipper kroppen trenger tid på å ta seg inn igjen. Jeg spiser masse gulrøtter, drikker appelsinjuice, spiser brokkoli, paprika og appelsiner, drikker grønn te (selv om jeg ikke liker smaken noe særlig), og prøver å få nok søvn. Men jeg har vært forkjølet to ganger etter nyttår Tror jeg skal teste ut det med blåbær; er veldig glad i Biola og frosne bær til frokost. Endret 8. februar 2006 av Elphaba
Sniglå Skrevet 8. februar 2006 #11 Skrevet 8. februar 2006 Hvilken Gerimax? Den vanlige eller den nye? Jeg håper å kunne kutte den etter denne omgangen, for jeg håper da at energien har vendt tilbake på normalt vis. ← Uuum...Den vanlige blå, som fåes kjøpt i vanlig butikk. Det er vel den røde som er sånn superfull av energi?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 Lytt til kroppen din - den forsøker å fortelle deg noe. Har du ingen mulighet til å ta noen uker litt mer stille. Biolaprodukter er bra. Hva med å supplere med frosne bringebær også? Forsøk å få i deg så mange forskjellige bær og grønnsaker som mulig.
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Lytt til kroppen din - den forsøker å fortelle deg noe. Har du ingen mulighet til å ta noen uker litt mer stille. Biolaprodukter er bra. Hva med å supplere med frosne bringebær også? Forsøk å få i deg så mange forskjellige bær og grønnsaker som mulig. ← Egentlig har jeg ikke det; jeg har tatt det rolig i en måned, og nå begynner tidsfristene å innhente meg. Men jeg skal jobbe mer med kostholdet. Normalt sett er jeg ganske nøye, men i høst lot jeg det flyte litt (spiste for lite generelt, for mye smågodt på kveldene mens jeg jobbet osv), og nå får jeg tydeligvis betale for det.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #14 Skrevet 8. februar 2006 Ok, avgårde til butikken med deg for å kjøpe store poser med bær. Men er kroppen og psyken litt vel sliten, så holder det ikke bare med kosthold. Du må slappe av. Tenk litt gjennom om du lever for å jobbe - eller om du jobber for å leve.
Ephemera Skrevet 9. februar 2006 #15 Skrevet 9. februar 2006 Møllers Dobbel (en vitaminpille og en pille med omega3) B-total Folsyre C-vitaminer
Aeriana Skrevet 9. februar 2006 #16 Skrevet 9. februar 2006 Jeg flesker til med litt C-vitamin og innimellom litt omega-3, er ikke så flink til å følge det opp i lengden da
salsera Skrevet 9. februar 2006 #17 Skrevet 9. februar 2006 C-vitamin når alle rundt meg er syke. Hvorfor i alle dager spiser dere så mange piller???
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #18 Skrevet 9. februar 2006 2 stk. Spektro multi vit. m jern 2 stk. Krom fra Sunkost Trankapsler og Biovit når jeg husker det M jern, pga mye plaget m jernmangel, i blant må jeg ta jernkurer, da supplerer jeg m C vit.
Gjest Carmensita Skrevet 9. februar 2006 #19 Skrevet 9. februar 2006 (endret) Møllers Dobbel Folsyre Gerimax Extreme Energi Den siste har jeg akkurat begynt med og har fått hodepine hver gang. Skal prøve en stund til for å se om det bare er et "startproblem". Flere med samme erfaring? Endret 9. februar 2006 av Carmensita
Gjest 2324 Skrevet 9. februar 2006 #20 Skrevet 9. februar 2006 Trio-Bee, på grunn av B12 mangel Multivitamin av en eller annen sort Og C-vitamin av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå