AnonymBruker Skrevet 17. april #21 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er utenlandsk (fra et annet europeisk land). Min personlige erfaring med norske menn som er interessert i MEG, er at de krever sinnssyk standard på utseende (som aldri falmer, og som ikke eldes), er tradisjonelle, men vil fremstå som likestilt, og kjedelige. Nå er jeg sammen med en mann fra et annet land i Europa, og han er både sensuell, likestilt og spennende. Anonymkode: 5f4d4...153 Enig. Mitt inntrykk er også at mange norske menn (ikke alle) er ganske kjedelige. De har liksom ikke noe "eget", noe de brenner for. Det er bare jobb, trening, litt friluftsliv også film/serier. Føler dette også gjelder for mange norske damer. Min erfaring gjennom å ha bodd i et annet europeisk land i flere år er at menn (og damer, men oftere menn) der typisk har en eller flere hang-ups, noe de kan masse om og bruker mye tid på å utforske. Føler den norske befolkning fortsatt er veldig flokkbasert egentlig og det blir litt kjedelig. Anonymkode: 30923...337 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #22 Del Skrevet 17. april Norske menn er feminine. Oppfører seg som kvinner. Anonymkode: a4ef9...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 17. april #23 Del Skrevet 17. april Føyer seg inn i rekka av hvordan noen kvinner lar seg fascinere av det eksotiske, og stadig pushe grensene for når man er fornøyd. Ikke uten grunn at mange langs kysten fremdeles har ganske portugisisk utseende eller at mange synes "mulatt" barn er spesielt fine. Ligger vel noe urkraft her, en pådriver om å unngå innavl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #24 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): K 38 Her. flyttet fra kristiandsund til Oslo, der jeg jobber som lærer i Osloskolen. Jeg har en del kollegaer i slutten av 20 årene/ tidlig 30 årene med innvandrere bakgrunn fra ulike land. Merker tydelig store kultur forskjeller, + positive sider som har gitt meg nye innblikk og kjennskap. Veldig mange av dem er av den gamle skolen, old school gentlemen, godt trent og svært maskuline. Media skaper mye fordommer og stereotyper syntes jeg. Flere av dere damer som opplever innvandrer menn som mer tøffe maskuline og sjarmerende ? Spesielt når det kommer til arbeid og økonomi er de veldig på og ta seg av det og ikke bruke " konas" penger. " dele regningen " er heller ikke akseptabelt hos dem.. Oss nordmenn har utviklet en veldig feminin kultur med årene? I ulike konflikt situasjoner har norske menn rett og slett feiget ut også. Økomisk gjør mange av dem det bedre en oss med majoritetsbakgrunn. De mannfolka jeg jobber med er så fascinerende og sexy. Noen flere damer Her som har samme erfaring og inntrykk? Anonymkode: c771c...c97 Så 70 tallets kvinnefrigjøringen, myke menn frem snakking og den feministiske agendaen har fostret opp unge menn som norske kvinner ikke lenger finner attraktive og nå søker seg til andre kulturer men mer aggressiv mannskultur? Hvor menn er menn lizzom??? Så blir norske menn medlem på HOME | Passport Bros LLC - Helping and Inspiring Men Worldwide | Official Passport Bros (theofficialpassportbros.com) for å finne seg feminine damer? Women say, women do på en enorm skala. Som etnisk norsk hvit mann er jeg helt sikker på at du har rett. Men jeg kan ikke si det høyt for ikke bli bli kalt misogynist. Norske damer liker ikke det norske menn har blitt, og norske menn liker ikke det norske damer er blitt. Og alle reiser dit kjønnsrollene er tradisjonelle for å finne det de leiter etter. Kanskje ikke det resultatet BH brennerene og 8 mars aksjonistene så for seg på 70 tallet. Ironien er der ihvertfall.🙂 Anonymkode: b63df...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #25 Del Skrevet 17. april Jeg er gift med en mann fra balkan, han ser særdeles maskulin ut og er en populær type. Han ønsker overhodet ikke å assosieres med hans regions kvinnesyn og verdier. Synes det er til ettertanke at de som kjenner de beste sidene fra sin kultur allikevel roper varsku når det kommer til kvinnesyn, likestilling og seksualitet. Anonymkode: 69792...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 17. april #26 Del Skrevet 17. april Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A_Cuckoldress Skrevet 17. april #27 Del Skrevet 17. april (endret) Det blir litt for lettvint (og svart/hvitt) å hevde at utenlandske menn og deres kultur er så mye bedre enn norske menn og vår kultur. Det beste hadde jo vært å plukke det beste fra begge verdener. For min del er jeg veldig takknemlig for det norske verdi- og menneskesynet, langt på vei Så kan jeg savne litt mer gentleman/macho holdninger i en del sammenhenger. Pluss at jeg er svak for den delen av (utenlandsk) kultur der menn er trente, nøye med utseende, oppmerksomme (passe "masete") og - shoot me - deilig omskåret....... Endret 17. april av A_Cuckoldress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #28 Del Skrevet 17. april Du sier norske menn er feminine, men norske kvinner er jo også (veldig) maskuline. Både av utseende og oppførsel. Hvorfor skal menn fra macho-kulturer ta til takke med lite feminine, høye og store norske damer liksom? Anonymkode: ae5fa...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 17. april #29 Del Skrevet 17. april (endret) 13 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Mitt inntrykk er også at mange norske menn (ikke alle) er ganske kjedelige. De har liksom ikke noe "eget", noe de brenner for. Det er bare jobb, trening, litt friluftsliv også film/serier. Føler dette også gjelder for mange norske damer. Min erfaring gjennom å ha bodd i et annet europeisk land i flere år er at menn (og damer, men oftere menn) der typisk har en eller flere hang-ups, noe de kan masse om og bruker mye tid på å utforske. Føler den norske befolkning fortsatt er veldig flokkbasert egentlig og det blir litt kjedelig. Anonymkode: 30923...337 Enig. Det er ikke så mye mer å snakke om enn "jobb, trening, litt friluftsliv også film/serier". Om det skal diskutere noe politisk eller kontroversielt så har de ikke noe mye spennende å komme med enn det de andre har allerede sagt. Savner folk med egen personlighet, humor og/eller tenker uten for boksen. Endret 17. april av Btw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #30 Del Skrevet 17. april Gorgonzola skrev (26 minutter siden): Føyer seg inn i rekka av hvordan noen kvinner lar seg fascinere av det eksotiske, og stadig pushe grensene for når man er fornøyd. Ikke uten grunn at mange langs kysten fremdeles har ganske portugisisk utseende eller at mange synes "mulatt" barn er spesielt fine. Ligger vel noe urkraft her, en pådriver om å unngå innavl. Å ville ha sex oftere enn en gang i året, være med på spennende hobbyer og dele på husarbeidet uten å sutre, er intet eksotisk. Det er heller ingenting eksotisk med å godta partner med alle hennes feil og mangler, og ikke kreve evig ung, slank og pen dame. Anonymkode: 5f4d4...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #31 Del Skrevet 17. april Btw skrev (1 minutt siden): Enig. Det er ikke så mye mer å snakke om enn "jobb, trening, litt friluftsliv også film/serier". Om det skal diskutere noe politisk eller kontroversielt så har de ikke noe mye spennende å komme med enn de andre har allerede sagt. Savner folk med egen personlighet, humor og/eller tenker uten for boksen. Nei, da er det politisk korrekt pjatt, som alle er enige i, sitter og nikker. Jeg har sluttet å diskutere rundt lunsjbordet på jobb av den grunn. Anonymkode: 5f4d4...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #32 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du sier norske menn er feminine, men norske kvinner er jo også (veldig) maskuline. Både av utseende og oppførsel. Hvorfor skal menn fra macho-kulturer ta til takke med lite feminine, høye og store norske damer liksom? Anonymkode: ae5fa...1a0 Mange norske damer er petite, blonde, pene og slanke. Anonymkode: 5f4d4...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #33 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo fordi kvinner vil ha en feig tøffel som de kan være gift med, en som hjelper med husarbeid og passer barna og jobber for å tjene penger, men damene vil jo OGSÅ ha en tradisjonell alfahann på siden som de kan knulle rundt med, en som er en drittsekk kanskje, men som har stor penis, knuller bra, osv. Anonymkode: 05176...562 Jeg trodde du var ironisk helt til du begynte å skrive om alfahann. Du har virkelig ikke forstått hva vi kvinner ønsker oss. Totalt totalt blottet for det er du når du tror vi vil ha mann som hjelper med husarbeid, i hus han selv bor i, og passer sine egne barn. Det er pokker meg siste type mann vi vil ha. Anonymkode: db781...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #34 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trodde du var ironisk helt til du begynte å skrive om alfahann. Du har virkelig ikke forstått hva vi kvinner ønsker oss. Totalt totalt blottet for det er du når du tror vi vil ha mann som hjelper med husarbeid, i hus han selv bor i, og passer sine egne barn. Det er pokker meg siste type mann vi vil ha. Anonymkode: db781...9d0 Nettopp. Jeg lurer fortsatt på hvem mannen hjelper med husarbeidet når han bor alene. Seg selv? Eller begynner han å hjelpe kun når han bor sammen med en dame? Anonymkode: 5f4d4...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 17. april #35 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo fordi kvinner vil ha en feig tøffel som de kan være gift med, en som hjelper med husarbeid og passer barna og jobber for å tjene penger, men damene vil jo OGSÅ ha en tradisjonell alfahann på siden som de kan knulle rundt med, en som er en drittsekk kanskje, men som har stor penis, knuller bra, osv. Anonymkode: 05176...562 Vi vil ha alt dette i én mann, derfor 90% av menn faller utenom (basert på alle sutretrådene av menn her på kg). Men vi vil ikke ha en mann som er så "snill" at han hjelper til i eget hjem med egne barn. Vi vil ha en som tar sin del av ansvaret, drar lasset sammen. Heldigvis finnes disse mennene også i "alfahann-versjon", men selvfølgelig uten drittsekk funksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #36 Del Skrevet 17. april Jeg foretrekker gjennomgående menn med nordisk utseende og kulturbakgrunn. Slavere (Balkan, Polen, Russland mv.), søreuropere, menn fra Midt-Østen og Afrika viser ofte en atskillig mer primitiv oppførsel, preget av mer eller mindre reaksjonær tradisjonalisme med aggressive undertoner og et lite reflektert menneske- og samfunnssyn. At slike trekk forveksles med maskulinitet eller «alfa-trekk», vitner bare om manglende innsikt og dårlig smak. Anonymkode: ac30f...df8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #37 Del Skrevet 17. april A_Cuckoldress skrev (5 timer siden): ... Pluss at jeg er svak for den delen av (utenlandsk) kultur der menn er trente, nøye med utseende, oppmerksomme (passe "masete") og - shoot me - deilig omskåret....... Sukk ja, det er selvsagt litt lite korrekt å flagge at man liker at mannen er omskåret men det løfter det hele...... Anonymkode: 3e095...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #38 Del Skrevet 17. april 17 hours ago, AnonymBruker said: Liker selv utenlandske menn fra Europeiske land og amerikanere så lenge de er etnisk Europeere. Spesielt Balkan og Øst Europa Anonymkode: 48af6...573 Balkan og Øst-Europa er vel mest fra folkegruppen slavere. Anonymkode: 01e34...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #39 Del Skrevet 17. april 16 hours ago, AnonymBruker said: Erfaringer med asiatere afrikanere ? Anonymkode: c771c...c97 Heter asiater afrikanere om noe. Anonymkode: 01e34...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #40 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Balkan og Øst-Europa er vel mest fra folkegruppen slavere. Anonymkode: 01e34...8e5 Ja, de er etnisk ulike både vest- og søreuropeere, og de har typisk slaviske trekk og slavisk språk. De fleste er enten muslimer eller ortodoks kristne, og noen få er katolikker. Anonymkode: ac30f...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå