AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Del Skrevet 16. april Viktoria får lillesøster. Står mellom jOhAnne og sOlVeIg Flere bokstaver som går igjen i Solveig. Men liker begge like godt ! Hvilket er mest universelt? Anonymkode: 55728...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Del Skrevet 16. april Jeg ville valgt Johanne, men det er fordi det er et tradisjonelt navn i min slekt. Anonymkode: c1ee4...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville valgt Johanne, men det er fordi det er et tradisjonelt navn i min slekt. Anonymkode: c1ee4...843 Og jeg heter Viktoria, forresten. Anonymkode: c1ee4...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Del Skrevet 16. april Å. Så hyggelig:) ja, føler vel også at det er to universelle all-round navn. Mens solveig er jo norrønt. Anonymkode: 55728...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å. Så hyggelig:) ja, føler vel også at det er to universelle all-round navn. Mens solveig er jo norrønt. Anonymkode: 55728...a39 Johanne er veldig klassisk, og pent. 🙂 og litt tidløst, har vel aldri noensinne vært av moten noengang. Anonymkode: c1ee4...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Del Skrevet 16. april Johanne Anonymkode: 588f5...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #7 Del Skrevet 17. april Gudrun Anonymkode: 0f950...ce2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. april #8 Del Skrevet 17. april Merkelig at en som har valgt «Viktoria» som navn til datteren sin står mellom Solveig og Johanne til datter nr to. Vidt forskjellige kategorier 🤔 Liker både Johanne og Solveig. Ville valgt Johanne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #9 Del Skrevet 17. april Johanne og Solveig er i en helt annen sjanger. Hva med Aleksandra? Anonymkode: e4615...7bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #10 Del Skrevet 18. april Irja skrev (17 timer siden): Merkelig at en som har valgt «Viktoria» som navn til datteren sin står mellom Solveig og Johanne til datter nr to. Vidt forskjellige kategorier 🤔 Liker både Johanne og Solveig. Ville valgt Johanne. TS her! Aner ikke hva som passer. Er det slik at jeg må velge navn som er like kongelig som Viktoria på neste? Liker egentlig ikke navn som er for pretensiøse, synes Viktoria passer alt? Liker Veslemøy godt, men det heter niesa mi. Har du noen forslag? Hva er samme kategori som Johanne tenker du da? Anonymkode: 55728...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #11 Del Skrevet 18. april Wilhelm William Vidar Vegard Anonymkode: 40a20...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #12 Del Skrevet 18. april Fillippa... (Begge frukt) Anonymkode: 40a20...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #13 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Johanne og Solveig er i en helt annen sjanger. Hva med Aleksandra? Anonymkode: e4615...7bd Er Johanne og Solveig i samme sjanger da? Aleksandra er pent, men, veldig langt... Anonymkode: 55728...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #14 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fillippa... (Begge frukt) Anonymkode: 40a20...52b Frukt? Anonymkode: 55728...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Del Skrevet 18. april Liker best Solveig, men synes ikke det passer sammen med Viktoria. Hva med Sonja? Anonymkode: d4fe4...6a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #16 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Frukt? Anonymkode: 55728...a39 Viktoria plommer Fillippa epler Anonymkode: 40a20...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #17 Del Skrevet 18. april VERonica Anonymkode: ad281...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #18 Del Skrevet 18. april Begge navnene er fine, men syns heller ikke de passer kjempegodt sammen med Viktoria. Johanne passer best hvis jeg skal ta ett av de. Hva med Margrete, Sofie, Karoline eller Marie? Anonymkode: 49336...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #19 Del Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Liker best Solveig, men synes ikke det passer sammen med Viktoria. Hva med Sonja? Anonymkode: d4fe4...6a8 Sonja er nydelig! Takk! Anonymkode: 55728...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april #20 Del Skrevet 18. april Munnbjørg eller Arnild Anonymkode: 3f0b5...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå