Gå til innhold

Tenner på overgrep ? TRIGGER WARNING


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er ett meget tabubelagt tema, men noe jeg sliter enormt med. 
 

jeg har blitt utsatt for overgrep i MANGE år av nært familiemedlem. Jeg sliter med enorme traumer etter dette. 
 

Sliter også med sex og samliv pga dette, og har endt opp med å ha sex med mennesker jeg overhode ikke ønsker å ha sex med flere ganger. Det har vært så ille at sex har gjort vondt fordi jeg ikke er tent på han jeg hadde sex med. 
 

jeg har gått i samme fella gang på gang og hatt sex med menn jeg ikke ønsker og ha sex med overhode. 
som om jeg straffe meg selv med å ha sex med menn jeg overhode ikke vil ha sex med. jeg har flere ganger snakket med menn over lengre tid, har svart de på samme måte som de skriver til meg. De ønsker sex, jeg har overhode ikke lyst på noen som helst måte. Men jeg gir de sex uansett om hver eneste del av meg roper å skriker at jeg ikke vil dette. 
Hvorfor har jeg sex med menn jeg ikke ønsker å ha sex med ? 
samtidig så dagdrømmer jeg om og bli voldtatt. Ja det høres grusomt ut, jeg vet det. Jeg ser for meg at jeg blir å nyte det, selv om jeg har blitt voldtatt mange ganger som barn. 
hva er galt med meg ? Hvorfor er det slik ? 

Anonymkode: 1e153...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinks stammer veldig ofte fra traumer. Jeg har det på samme måte som deg

Anonymkode: 3aa40...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det noe likt som deg. Ble utsatt for et overgrep der jeg også ble ydmyket verbalt. I voksen alder har jeg tent på verbal ydmykelse og underkastelse. Jeg tenner ikke på det lenger etter at jeg fikk et sunnere forhold til sex. Kanskje det kan hjelpe deg også? Gå i terapi feks😊

Anonymkode: b675c...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...