Teddy Skrevet 13. februar 2006 #21 Skrevet 13. februar 2006 Jeg er litt usikker på hvordan det er med bruks i klubben, de trener brukslydighet på de vanlige plassene men selve brukstreningen/kurs foregår vel andre steder? Vanskelig å gå spor i en hall, liksom Driver de med RIK/IPO? Tror nesten jeg hadde tittet på hva Schæferhundklubben hadde hatt å tilby altså.
Gjest camillo Skrevet 13. februar 2006 #22 Skrevet 13. februar 2006 Jeg er litt usikker på hvordan det er med bruks i klubben, de trener brukslydighet på de vanlige plassene men selve brukstreningen/kurs foregår vel andre steder? Vanskelig å gå spor i en hall, liksom De trener bruks ulike steder visstnok, av og til i Maridalen, andre ganger Fetsund, osv ... Driver de med RIK/IPO? Ikke Stovner tror jeg - dessverre. Tror nesten jeg hadde tittet på hva Schæferhundklubben hadde hatt å tilby altså. ← De har heller ikke treninger som går an å nås med kollektivtilbud.
Gjest camillo Skrevet 14. februar 2006 #24 Skrevet 14. februar 2006 Rottweiler eller dobermannklubben da? ← Det er kanskje ikke så poppis å stille opp med schæfer der?
Teddy Skrevet 14. februar 2006 #25 Skrevet 14. februar 2006 Det er kanskje ikke så poppis å stille opp med schæfer der? ← Tror de er fornøyde så lenge de får pengene sine det går an å høre.
Gjest camillo Skrevet 14. februar 2006 #26 Skrevet 14. februar 2006 Tror de er fornøyde så lenge de får pengene sine det går an å høre. ← Ja, jeg har faktisk tenkt på det - det er ihvertfall lov å prøve seg. :-D
Teddy Skrevet 14. februar 2006 #27 Skrevet 14. februar 2006 Si fra når du får svar da, er på utkikk etter sted å trene bruks til neste hund kommer. Og jeg har heller ikke bil.
Gjest camillo Skrevet 14. februar 2006 #28 Skrevet 14. februar 2006 Si fra når du får svar da, er på utkikk etter sted å trene bruks til neste hund kommer. Og jeg har heller ikke bil. ← Jeg skal si ifra! (Hva slags hund skal du ha? Bor i Oslo?)
Teddy Skrevet 14. februar 2006 #29 Skrevet 14. februar 2006 Jeg skal si ifra! (Hva slags hund skal du ha? Bor i Oslo?) ← Flott, takk Sender deg en PM
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå