Gjest gjest for idag.. Skrevet 8. februar 2006 #1 Skrevet 8. februar 2006 Etter 2 års samboerskap er det vel naturlig at sexlivet er mer sporadisk enn da vi ble sammen. Men jeg savner ofte mer sex og skulle ønske vi gjorde det oftere. Men når alt kommer til alt, og kjæresten min er verdens søteste og beste, så tenner jeg bare ikke! Dette er helt ulikt meg og jeg er totalt forvirra, (for ikke å snakke om han!) Noen som har opplevd det samme, eller har noen gode råd???
Gjest Jalileh Skrevet 8. februar 2006 #2 Skrevet 8. februar 2006 Begynt på noen medisiner? Har han gjort noe galt? Er han stressa? Har du gjort noe galt? Mye som kan være grunnen.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #3 Skrevet 8. februar 2006 Onanerer du, dvs at lysten er der, men at du ikke tenner på partneren?
Malama Skrevet 8. februar 2006 #4 Skrevet 8. februar 2006 Har opplevd det ja. gjorde underverker å droppe p-pillene, da kom lysten tilbake!
Gjest gjest for idag og Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Ingen nye medisiner, og har brukt de samme p-pillene i flere år. Kan sånt forandre seg over tid? Kanskje jeg skulle vurdere å bytte merke eller no?
Malama Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 Vel.. jeg gikk på de samme pillene i mange år, lysta forsvant ikke med en gang, den forsvant gradvis over flere år og jeg var ikke oppermeksom på problemet før etter ca 3 år, men den kom tilbake da jeg slutta.
Gjest gjest for idag Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 Takk for svar.. Da får jeg prøve det. Går ikke an å holde på på den måten her.. Det er jo fryykteøig frustrerende
DrDexter Skrevet 17. februar 2006 #9 Skrevet 17. februar 2006 Dra på en ferietur eller lignende, finn tilbake til da dere var nyforelska. Stress er en dreeeepende faktor i sexliv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå