Gå til innhold

Tips til bruk av menskopp


AlternativX

Anbefalte innlegg

Har gått på p-piller i 22 år og har nå bestemt meg for å slutte. Tidligere brukt tamponger, men det er lenge siden. Syntes det var ubehagelig med tamponger.

Har nå gjort innkjøp av menskopp, str small fra Belladot. Ikke født barn. Sett video av hvordan man skal bruke den. Idag satt jeg den inn og brettet den slik det var anbefalt. Var sinnsykt vondt å ha den inne. Følte da den satt som en kopp over livmorhalsen. Greide ikke å sette meg ned. Mulig den laga et vakum. Tok den ut og satte ned inn på nytt. Da gikk det mye bedre. Men føler likevel jeg kjenner den når jeg går, er det vanlig? Jeg ser den ikke ved skjedeinngangen, men kjenner den like innafor. Den spissen kommer nesten ut. Jeg får jo ikke pressa den lengre inn. Kanskje den er for stor? Men de hadde ikke xs liksom😅

Noen erfaringer eller tips til en nybegynner? Evt annet merke noen har god erfaring med?

Endret av AlternativX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klippet av litt av den trappen slik at den ikke kom så langt ned. En sjelden gang kan jeg kjenne at den ligger skjevt slik at tuppen gnager litt, eller den ble åpnet opp på feil sted og forårsaker vakuum, men da er det enkelt å justere. Stort sett merker jeg den ikke.

Anonymkode: 3ce89...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg klippet av litt av den trappen slik at den ikke kom så langt ned. En sjelden gang kan jeg kjenne at den ligger skjevt slik at tuppen gnager litt, eller den ble åpnet opp på feil sted og forårsaker vakuum, men da er det enkelt å justere. Stort sett merker jeg den ikke.

Anonymkode: 3ce89...bcd

Ok, klippa av ca halve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...