Gå til innhold

Min Creative Zen har hengt seg opp


LilleBille

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen gode råd?

Har en resetknapp på telefonen min - når den gjør sånn - men kan ikke se noen sånt på denne (om det ikke er under den lille lappen hvor det står "warranty void if broken" - og da har jeg ikke lyst til å ta av den i første omgang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å ta ut batteriet og vente en liten stund (ca.10 sek) før du setter det inn igjen?

Viss det ikke funker ville jeg ringt support.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjorde min også en gang. Jeg husker ikke hvordan jeg fikk skrudd den av, mest sannsynlig lot jeg den bare ligge til den skrudde seg av av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe batteri å ta ut .. :tristbla:

.. og den står og lyser som om den er på (påknappen lyser) .. men skjermen er svart ..

Må kanskje ringe support..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sto på lading da det skjedde.

Men nå har jeg fått kontakt med support der jeg kjøpte den så da sender jeg den dit.

(for Creative sin support var ikke mye hjelpsom - "hvis den er eldre enn 60 dager" - var det liksom ikke noe å få svar på - bare sjekk internett) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da merkelig? Det har som sagt skjedd med min også, minst to ganger. En gang måtte sambo fikse den, ikke vet jeg hva han gjorde, men han har kanskje magiske hender? Den andre gangen funket det altså bare å sette den på lading.

.. Håper det går fort og greit å fikse det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo la den lade seg helt ut.. for da slår den seg jo av.. Og så slå den på igjen etter at du har satt den på lading.

Irriterende når ting henger seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Creative Zen Touch. På den er det et bittelitte reset-hull ganske langt nede på den ene siden, et lite stykke unna klistremerke med "Warranty" etc. Min har hengt seg opp et par ganger, og har blitt frisk igjen etter at jeg har brukt en binders el.l. i dette hullet. Men det var ikke veldig lett å finne, så du bør titte litt til.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da man skal svare, rtfm? ;)

Neida billemor! Stapp bindersen i hullet og håp på det beste. Svenskeknapper er en velsignelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker svenskeknapper :) - og håpet det var et sånt et ...har sett etter - men ikke funnet noe.

Må lete litt mer for var det Catzy sin - er det sikker på min.

:eeeh: - får ta frem forstørrelsesglasset og se enda bedre etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var min datters Creative også. Vi leverte den tilbake til butikken, da den kun var en mnd. gammel. Fikk en helt ny spiller - som var verdt mer enn den vi leverte inn, fordi det vistnok var en kjent feil på produktet og kunne ikke fikses.

Hadde kjøpt vår på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det en Creative Zen Touch eller? - for er det en kjent feil - så er det kanskje lurt å sende den inn nå før garantien går ut - den er 10 mnd. gammel - og garantien er ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har skjedd med min, en Creative Zen sleek. Endte med å levere den til butikken. De sa det var en kombinasjon av utladet batteri og gammel software (?).

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg ikke helt feil, kan man oppdatere software selv på MP3-spillere, ved å laste ned en fil fra produsentens hjemmeområdet og følge bruksanvisningen. Kan være smart, hvis du klarer å løse hele greia med at den har hengt seg opp, selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillebille: Hvis du har en Creative Zen Touch og jeg har en Creative Zen Touch, da har vi samme type mp3-spiller... ;)

Hullet er på den ene siden, under lydnivåknappene.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det .. og nå funker den :hoppe:

(sånn er det å ha briller .. ikke alltid lett å se bittesmå hull)

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...