Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #41 Skrevet 21. mars 2006 Jeg synes oralsex er en naturlig del av sexlivet, og kunne nok ikke vært sammen med ei dame som ikke hadde samme holdning. Renslighet er selvsagt en dyd, og hvis dama (eller karen for den saks skyld) skulle råke til å være "illeluktende der nede", så er jo dette en gyldig grunn for å avstå Det er deilig å ligge der nede å høre at hun vrir seg i vellyst
Diana Skrevet 28. mars 2006 #42 Skrevet 28. mars 2006 Jeg kjører en litt annen vri jeg. Typen min får ikke låv til å slikke meg, men eg kan godt suge han så lenge jeg slipper å svelge...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #44 Skrevet 2. april 2006 Nei, jeg suger ikke. Hver gang jeg har prøvd har jeg brekt meg gang på gang (ikke særlig hyggelig for typen) så jeg har unngått det. Han slikker meg, men jeg må innrømme at jeg fint kunne klart meg uten. Noen ganger tror jeg han slikker meg mest for sin egen del.. Jada, jeg har sagt det til han (på en pen måte da)
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #45 Skrevet 2. april 2006 Jeg suger typen min gjerne. Han liker forsåvidt å slikke meg også, men det gir meg ikke så mye, litt kjedelig, og da blir jo litt av poenget ved å gjøre det, borte for ham også.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #46 Skrevet 2. april 2006 Han slikker bare ikke rett før eller rett etter mensen. Elller hvis jeg jager hodet hans bort derfra siden jeg typisk ikke kom rett fra dusjen til han,
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #47 Skrevet 2. april 2006 For meg er oralsex en stor del av sexlivet. De kvinner og menn som sier de ikke liker smaken: Hva med å ha oralsex i dusjen? Jenter smaker ulikt avhengig av hvilken del av syklusen de er, selv vet jeg at jeg smaker surt rett etter mensen. Forøvrig er klitorisk ganske sensitiv hos en del jenter, og for meg er det turn off med en amnn som fokuserer all oralsex på dette punktet. Liker å bli slikket sakte sakte og forsitig "rundt om kring", ikke full fres rundt og rundt på klitten.
momo Skrevet 2. april 2006 #48 Skrevet 2. april 2006 Hadde en kjæreste som nekta og slikke meg, utrolig kjedelig ja, men han var en ego elsker, for der skulle han bli sugd og pule, men han ville ikke leke med meg. Varte ikke så lenge. Jeg suger gledelig, men jeg svelger ikke.
Anabella Skrevet 2. april 2006 #49 Skrevet 2. april 2006 (endret) Dette har kanskje ikke noe med ditt spørsmål å gjøre men jeg svarer mitt likevel. Jeg må si jeg elsker å suge, men ikke å få sæd i munnen og svelge for det er så sterkt at det svir i munnen og halsen, men å suge gjør med kåt og det er deilig. Jeg hater selv å bli slikket og er irritert over at menn absolutt vil slikke meg når jeg ikke vil. Endret 2. april 2006 av Anabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå