Gå til innhold

Gravidkjole i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er invitert i et bryllup, og er høygravid når bryllupet er. Jeg leter etter kjole, men syns de jeg finner enten er for hverdagslig eller for kjerring. 

Jeg kler kalde farger (ala blått og lilla), og ser veldig blass ut i lyse farger (feks lys rosa og fersken). Jeg er lav, 160cm, så lange kjoler blir alltid alt for lange. Kleskoden er sort dress. 

Kan noen hjelpe meg å lete etter en kjole? 

Anonymkode: 05992...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte en sånn type omslagskjole da jeg var i bryllup da jeg var 7 måneder på vei:

https://no.byic.com/products/long-naomi-dress-preorder-del-week-29-30-rhubarb-flower

Følte meg veldig fin og kjolen kan brukes som ikke-gravid også. Det selges mange versjoner av den kjolen på Finn også. Forskjellige lengder og mønster.

Anonymkode: 86cbf...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en pen maxikjole med empireliv? Da har du masse valgmuligheter og kjolen kan brukes ved senere anledninger også.

Jeg var høygravid på sommeren og da er det jo ofte litt som skjer så investerte i en litt dyrere maxikjole som jeg følte meg skikkelig fin i og brukte den til sommerens anledninger 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var høygravid brukte jeg mye "smock"-kjoler. Husk at når du er gravid så vil magen løfte kjoler, så en kjole som vanligvis er for lang vil plutselig kunne passe i lengden (og omvendt med korte kjoler).

For eksempel denne:

https://nelly.com/no/produkt/nelly-smock-long-dress_249155-2259/

Litt lys for bryllup kanskje:) Og mulig den havner i for hverdagslig for deg, men med sminke/hår/smykker så kan slike kjoler bli staselige de og:)

Anonymkode: 88653...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...