AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #1 Skrevet 15. april 2024 Det har skjedd tre ganger før også. Den ene gangen med barna i bilen. Nå var årsaken at han var sinna fordi jeg ba han ikke ta handleposen som lå i veska mi. Jeg sa «jeg skal heller finne to andre, jeg vil ha den i veska mi». Han unslylder oppførselen med at jeg er «så jævla vanskelig». vet neimen ikke hva jeg skal tro? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 09ac5...704 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #2 Skrevet 15. april 2024 Helt ugreit uansett, men spesielt med barna i nærheten. Anonymkode: 1b253...55c 17 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #4 Skrevet 15. april 2024 Form for vold. Han viser at han har kontroll på bilen og dere. At han når som helst kan skade deg og barna. Dra fra han. Han ødelegger barna. Anonymkode: 6b3f4...a1a 15 1 14
Perfume Skrevet 15. april 2024 #5 Skrevet 15. april 2024 Han ble sint på deg fordi han ikke fikk en plastpose som lå i veska di??? What?? Hva skjedde de andre gangene? Altså..... 😳 15 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #6 Skrevet 15. april 2024 RØDT FLAGG! Anonymkode: 94adb...0ea 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #7 Skrevet 15. april 2024 Det er absolutt ikke normalt å bli sinna og reagere på den måten, pga en handlepose!? Han bør virkelig gjøre noe med sinnet sitt, det ødelegger for både deg og barna, og han selv. Regner med han blir sint fort hjemme også? For trivielle ting? Blir han sint på barna også? Hva sier han selv i etterkant, skjønner han at han overreagerer? Anonymkode: f7c48...301 6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #8 Skrevet 15. april 2024 Han prøver å kontrollere deg. Typ, blir du mer vanskelig nå så kjører han av veien. Skulle det faktisk skje noe så er det naturligvis din skyld, ettersom det var du som opprørte han. "Se hva du får meg til å gjøre". Standard den. Psycho type. Ikke sitt på med han, ikke barna heller. La han kjøre seg selv i grøfta. Anonymkode: e4aec...2ec 12
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #9 Skrevet 15. april 2024 Og du gjør absolutt ingenting for å trigge sinnet hans? Anonymkode: fead2...009 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #10 Skrevet 15. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og du gjør absolutt ingenting for å trigge sinnet hans? Anonymkode: fead2...009 Hvorfor prøve å legge dette over på ts? Hun har jo forklart hva som skjedde/hva som ble sagt. Anonymkode: f7c48...301 17
Kullsyrevann Skrevet 15. april 2024 #11 Skrevet 15. april 2024 Man bruker da ikke bråbremsing som skremmetaktikk! Å dette har han gjort før? Fy flate det er få ting som får hjertet mitt til å hamre så hardt som når bilen gjør noe uventet. Kom deg vekk ifra idioten, å med unger i bilen?! Hvis du i det hele tatt trenger å spørre om dette er normalt, eller hvorfor det skjer, på et forum: Da er du vant til slik atferd. Og det er ikke bra. Informer han om at du forlater han hvis han prøver seg på det igjen. Det hadde jeg gjort. 9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2024 #12 Skrevet 15. april 2024 Kullsyrevann skrev (7 minutter siden): Man bruker da ikke bråbremsing som skremmetaktikk! Å dette har han gjort før? Fy flate det er få ting som får hjertet mitt til å hamre så hardt som når bilen gjør noe uventet. Kom deg vekk ifra idioten, å med unger i bilen?! Hvis du i det hele tatt trenger å spørre om dette er normalt, eller hvorfor det skjer, på et forum: Da er du vant til slik atferd. Og det er ikke bra. Informer han om at du forlater han hvis han prøver seg på det igjen. Det hadde jeg gjort. Helt enig i dette. Det er sjukt å bruke bilen på den måten, han kan umulig tenke. Anonymkode: f7c48...301 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #13 Skrevet 16. april 2024 TS takk for mange svar…. Han var nok i tillegg sur for at vi hadde fått regning på kommunale avgifter og for at jeg ikke umiddelbart sa at jeg kunne betale den. Sa i stedet at vi får sette oss ned og se hvilke regninger vi har og bli enige om hvordan vi gjør det. Anonymkode: 09ac5...704 6
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #14 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS takk for mange svar…. Han var nok i tillegg sur for at vi hadde fått regning på kommunale avgifter og for at jeg ikke umiddelbart sa at jeg kunne betale den. Sa i stedet at vi får sette oss ned og se hvilke regninger vi har og bli enige om hvordan vi gjør det. Anonymkode: 09ac5...704 Det er jo bare enda verre. Anonymkode: 1b253...55c 12 5
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #15 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har skjedd tre ganger før også. Den ene gangen med barna i bilen. Nå var årsaken at han var sinna fordi jeg ba han ikke ta handleposen som lå i veska mi. Jeg sa «jeg skal heller finne to andre, jeg vil ha den i veska mi». Han unslylder oppførselen med at jeg er «så jævla vanskelig». vet neimen ikke hva jeg skal tro? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 09ac5...704 Ja, har opplevd lignende. Det du beskriver er vold, rett og slett. At du ikke vet hva du skal tro tyder på at du er temmelig preget av denne volden allerede og finner deg i litt for mye. Pust med magen et par ganger og spør deg selv om du hadde synes det var ok at noen du faktisk likte ble behandlet sånn. Så tenker du litt på ungene dine. Vet du hva du skal tro nå? Sannsynligvis. Men tør du det? AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og du gjør absolutt ingenting for å trigge sinnet hans? Anonymkode: fead2...009 Skjerpings. Anonymkode: 60c2e...ed9 10 4
Mt3 Skrevet 16. april 2024 #16 Skrevet 16. april 2024 Det må jo ligge noe mer bak, har han nylig blitt slik? Har han vært slik over flere år? Har han fått mer ansvar på jobben, er han selv i økonomiske problemer.... Det lille du legger frem skal jo absolutt ikke trigge en slik reaksjon, men nå vet vi jo kun den lille infoen vi får fra din side. Dere får gå i parterapi så får dere begge lagt frem alt også kan dere se om et brudd blir det beste for din del. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #17 Skrevet 16. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det har skjedd tre ganger før også. Den ene gangen med barna i bilen. Nå var årsaken at han var sinna fordi jeg ba han ikke ta handleposen som lå i veska mi. Jeg sa «jeg skal heller finne to andre, jeg vil ha den i veska mi». Han unslylder oppførselen med at jeg er «så jævla vanskelig». vet neimen ikke hva jeg skal tro? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 09ac5...704 Hadde aldri kommet til å opplevd det 3 ganger nei, for etter gang 1 så hadde det blitt en fullstendig oppvask. Jeg har ikke folk som roper til meg i livet mitt. Anonymkode: 82176...a28 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #18 Skrevet 16. april 2024 Ts, du kan ikke skrive "mannen" her. For her er det snakk om en guttunge, så skriv heller det. Du er ikke sammen med en mann. Anonymkode: 1eded...e37 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #19 Skrevet 16. april 2024 Det har skjedd meg også. En gang! Ba han til helvete stoppe bilen . Midt i veien. Tok bilnøkkelen hans og barna og gikk opp på gangveien og videre. Der sto gubben og bilen og han fikk ordene opp selv! Gikk fra han samme dag. Fordi han satt barnas liv i fare midt på en vei med høy fart! Dette er farlig og ikke greit! Anonymkode: 554b5...a50 6 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #20 Skrevet 16. april 2024 Informasjonen du gir er altfor liten til at jeg tar stilling til om dette er farlig eller ei. Det kan være en dårlig periode i livet, enkelte små hendelser som skaper sinne, for alt vi vet slo du han rett før alle tre tilfellene. Om dette kommer ut av det brå, antar jeg at du klarer å snakke med mannen din om disse sinneutbruddene istedenfor å skrive det på KG. Anonymkode: e18a9...b93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå