Gå til innhold

Gravid 5+5, lite symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har hatt en SA tidligere. Da skjønte jeg nesten at det skulle skje, fordi testene mine aldri ble noe særlig sterke. Er nå gravid igjen, 5+5 (tror jeg) idag. Har så diffuse symptomer.. Testene har blitt sterkere og sluttet å teste etter at jeg fikk 3+ på clearblue når jeg var 5+0. Hadde HCG på 978 når jeg var 4+5. Mine eneste symptomer er ømme nipler, at jeg kanskje er trøttere enn vanlig og at jeg har litt (Merk LITT) mensmurringer. Ingen kvalme, ingen økt luktesans, ingen økt urinering. Føler jeg leser så mye om kvinner med sterke symptomer før positiv test. Og her sitter jeg og tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over at jeg var gravid om det ikke var for positiv test.

Har bestilt TUL til 7+5, men trenger noen beroligende ord frem til da…

Anonymkode: eff45...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det på akuratt samme måte, jeg er nå i uke 20, og har kun hatt ømme bryst (som kom for skikkelig i uke 6-7) og trøtthet som symptom. Ikke alle får de «klassiske» symptomene som kvalme osv, jeg har ikke hatt en eneste dag med noe form for ubehag og jeg nyyyter det:-) 

Men forstår bekymringen din❤️ 

Anonymkode: 4bee4...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, har hatt en SA tidligere. Da skjønte jeg nesten at det skulle skje, fordi testene mine aldri ble noe særlig sterke. Er nå gravid igjen, 5+5 (tror jeg) idag. Har så diffuse symptomer.. Testene har blitt sterkere og sluttet å teste etter at jeg fikk 3+ på clearblue når jeg var 5+0. Hadde HCG på 978 når jeg var 4+5. Mine eneste symptomer er ømme nipler, at jeg kanskje er trøttere enn vanlig og at jeg har litt (Merk LITT) mensmurringer. Ingen kvalme, ingen økt luktesans, ingen økt urinering. Føler jeg leser så mye om kvinner med sterke symptomer før positiv test. Og her sitter jeg og tror ikke jeg hadde tenkt noe særlig over at jeg var gravid om det ikke var for positiv test.

Har bestilt TUL til 7+5, men trenger noen beroligende ord frem til da…

Anonymkode: eff45...259

Har knapt hatt symptomer i noen av mine svangerskap. Trøtthet og lite matlyst har vært det eneste. Ikke kvalm en eneste gang, ingen oppkast, ingen ømhet i bryster (før mot slutten)  null niks nada.. 3 friske barn, 4 på vei.. 

Vanligere med lite symptomer enn med mye, men alt virker større og verre på et forum/nett generelt 

Anonymkode: b9c7b...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapt hatt symptomer i mine tre svangerskap og da har de stort sett ikke kommet før etter uke 10 og kun vært trøtthet og litt ømme bryster..

Anonymkode: fb7db...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne bekymringene.. har ikke hatt et eneste symptomer som man leser om. Ingen kvalme, ikke særlig trøtt, eller noe spnt. Er i dag i uke 20 og bærer på en frisk lita jenta. Men va så klar veldig rart og litt bekymrede å ikke ha symptomer. Klarte egentlig ikke å slappe helt av og glede meg før etter OUL og eg begynte å kjenne liv

Anonymkode: 493cb...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...